De astazi sunt bloggerita social-democrata

oana niculescu-mizil, sectorul 5, ferentari

Chiar daca stiu sa fac diferenta intre “blog” si “glob”, trebuie sa recunosc ca, pana acum, nu am fost niciodata in contact cu blogosfera romaneasca. Auzisem, fireste, de blogurile lui Adrian Nastase si Ion Iliescu sau de paginile personale ale jurnalistilor dar si de blogul lui Sorin Oprescu si site-ul lui Marean Vanghelie. Citesc deseori articolele lui Tolontan, pentru ca sunt pasionata de sport, dar si Vorbele cu greutate ale lui Ciutacu sau Sutu.

In momentul in care am decis sa-mi deschid un blog am inceput sa ma documentez. Am auzit vorbindu-se despre bloggerul Zoso, the first one, de bloggeritele Corina Cretu si Anca Alexandrescu, de Dan Andronic sau Elena Udrea. Cum este si firesc, l-am vizitat pe cel al lui George Becali, contracandidatul meu. Sunt onorata sa candidez la Parlamentare alaturi de un barbat atat de puternic si cu atata notorietate. Ii doresc toate cele bune si cat mai multe voturi. Sper ca cele pro-Oana sa iasa la numaratoare cu cel putin unul mai mult si ca cei care au avut incredere in mine sa castige o gramada de bani la pariul care am inteles ca s-a pus pe capul nostru.:) Cert este ca imi doresc sa castig alegerile si voi face tot ce-mi sta la indemna pentru asta, la modul absolut onorabil, fara lovituri sub centura sau “faulturi”, c’asa e’n fotbalul de calitate.

Blogosfera este mai mult decat un spatiu de comunicare, este, ea in sine, o lumea fascinanta. Asa cum spuneam, de astazi intru si eu in aceasta lume. Voi incerca sa ma ridic la asteptarile bloggerilor cu experienta in domeniu si ale cititorilor mei, care imi doresc sa fie foarte, foarte multi. De la inceput, fac precizarea ca blogul meu nu va fi cenzurat. Voi lasa comentariile fara moderare, libere, si nu voi interzice cititorilor sa aiba propriile opinii, chiar daca pot fi in defavoarea mea. Am fost sfatuita sa trec pe lista neagra cuvintele obscene, asa ca nu vor aparea comentariile cu caracter explicit.

Asadar, de astazi sunt bloggerita-candidat la Alegerile Parlamentare in blogosfera sectorului 5 al capitalei – Colegiul 20. Va astept pe toti cei din Ferentari (si nu numai) care ma cititi, sa imi scrieti ce probleme aveti. Aveti libertatea sa ma intrebati orice doriti. Va voi raspunde tuturor cu maxima sinceritate.

Pana atunci, iata cateva fotografii de la intalnirea pe care am avut-o cu voi, tinerii din Colegiul 20. Sper ca Fundatia Oana Niculescu-Mizil sa va ajute, in continuare, cu burse, pe masura rezultatelor scolare pe care le veti avea. Dar sa nu devin cicalitoare…

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

14 răspunsuri to “De astazi sunt bloggerita social-democrata”

  1. ocserver Says:

    Oana,
    Ca sa zic asa, succesuri multe iti doresc, desi… ma bantuie o intrebare: what a nice kid like you is doing in a place like this? Tomnai ce m-am intristat pe blogul lui Huidu care a publicat o scrisoare de la o doamna, intoarsa in Romania si care, la nici trei luni de la revenire a concluzionat ca nu asta e tara in care isi doreste sa-si creasca copilul… so? dupa ce o sa iti iei injuraturile becaliene o sa concluzionezi la fel? ma rog…

  2. Catalin Zalog Says:

    :))) bafta sincer 😛

  3. Catalin Stochita Says:

    bravo !
    „intalnirea de la Primaria Sectorului 5” si fotografii de la sediul PSD.
    Seful tau stie ce faci?
    Multa Bafta in campanie !

    catalin stochita 0720565632

  4. Andrei din Ferentari Says:

    cataline ti-ai lasat numarul de telefon ca te sune oana? Nebunaticule…

  5. Catalin Stochita Says:

    @andrei din ferentari
    nu.

  6. Catalin Stochita Says:

    @andrei din ferentari
    nu.
    nu vreau sa ma sune Oana N.M.S.T. pentru ca nu sunt in „retea”, nu am Zapp, nu ma pricep la moda si nici la sportul national-„pupatul in fund”.

    Mi se pare stupid ca un Ong cu o reputatie buna sa se implice in campania electorala, fie si pentru ca a fost o initiativa/rugaminte a unei Directoare care se ocupa de protectie sociala si protectia copilului.

    Si mai de prost gust este sa publici fotografii de la Sediul PSD Sector 5 si sa spui ca intalnirea a avut loc la sediul Primariei Sector 5. Asta chiar daca in mintea „neoxigenata” a unora PSD=Primaria Sector 5, cand de fapt sunt doua entitati separate.
    Am lasat nr. de telefon pentru ca asa e politicos si pentru ca oamenii din Ferentari au nevoie de ajutor nu de pomeni de la Becali sau de figuratie in campania de imagine pentru Parlament.

    Ei, andrei din ferentari, esti multumit de raspuns ?Sau nici macar nu stii unde este cartierul Ferentari si te tii de caterinca pe bloguri(de genul sa bagam wireless in ferentari)?

  7. Darius Says:

    @Oana
    Bafta multa, atat in blogosfera cat si la alegeri.

  8. oana Says:

    intrebare de baraj…chiar sunteti de parere ca banii aceia de rechizite/manuale pe care doriti sa ii dati elevilor se vor duce spre achizitionarea acestora? eu nu prea cred…faceti voi cumva sa fiti siguri ca isi vor cumpara carti, nu tigari sau un suc in timpul orelor…

  9. oana Says:

    p.s. incercati niste diacritice ca da un plus de seriozitate

  10. c.u. Says:

    stimata doamna,

    in primul rand, ma bucur sa vad ca sunteti unul dintre candidatii social democrati la alegerile din toamna.
    sunt convinsa ca aveti o sansa reala sa l invingeti pe dl. becali.
    dincolo de calitatile, care va recomanda pentru aceasta lupta politica, cred ca este util si necesar de tinut cont ca, va fi f. greu pentru formatiunea contracandidatului dvs, sa obtina cele trei colegii de senator si 6 de deputati, pentru a intra in parlament.
    succes! este nevoie si de oameni cu creativitate, cu suflet pentru ceilalti in forul legislativ al tarii!
    iar, daca mosteniti calitatile bunicului, reusita nu va fi departe.

    cu sinceritate.

  11. Maria Says:

    Oana, sper sa poti face ceva, acolo pe unde ai un cavant de spus, un adevar de impus, masuri de luat. Iti urez succes!

  12. krudus Says:

    V-am vazut la tv, intr-o emisiune cu dl. Cristoiu.

    Sincer, faceti o impresie extrem de placuta !

    Modul serios in care tratati toata gama problemelor sociale va recomanda ca un politician de perspectiva.

    De la PSD imi place Corina Cretu.Un OM adevarat care s-a dedicat cu tot sufletul politicii pentu oameni.Daca si dumneavoastra veti face politica cu sinceritate si onestitate , nu imi ramane decat sa va doresc succes !

    Sa stiti ca retragerea Presedintelui lasa un vid urias in PSD.
    Romanii, au nevoie mai mult ca niciodata de politicieni care sa se bata pentru ei, ca si noi la randul nostru sa va fim alaturi.

    Bafta !

  13. eugen Says:

    Poate veniti totusi deja cu niste proiecte de legi pentru a nu mai permite astfel de situatii de saracie extrema Obama a venit cu mai mult decat compasiune.

    Dl. Vanghelie nu imi pare deloc Obama al sectorului cinci. Mai curand Sopranos.

  14. mihai Says:

    Sunt un om foarte bolnav si sarac din vaslui Eu si sotia mea suntem 2 cardiovasculari, partial sunt paralizat, varsta noastra este de 51 ani, si singura sursa de venit a familiei noastre este doar o pensie pe caz de boala f mica si alte venituri nu mai avem. Eu cu sotia nu putem efectua nici o activitate,luam zilnic aceleasi medicamente, fara de care viata noastra sar termina, de multe ori facem foamea din cauza saraciei care ne bantuie , numai bunul Dumnezeu stie de viata care o mai traim si noi, pentru ca traim o viata foarte chinuita. de aceea fac apel pe aceasta cale catre toti oamenii cu suflet pentru oameni si care il iubesc pe bunul nostru Dumnezeu, sa-mi ajute si familia mea greu incercata de atita necaz si suferinta.Cine doreste si vrea sa-mi ajute familia o poate face in contul ce l-am deschis, acolo unde sa-mi vina pensia, la sucursala bancii Raiffaisen Bank Vaslui pe numele Mihai Feraru cu nr.
    ro93rzbr0000060001059026 in lei;

    Telefon 0764807565 ,,
    Doamne ajuta. Va rog in numele lui Dumnezeu sa va ganditi ca cineva in grea suferinta asteapta ajutorul dvs., Pot dovedi cu acte in regula.”Puteti vedea documentele medicale la adresele de mai jos:







    http://www.intercer.info/download/mihai_feraru 26 09 2008,, Doamne ajuta


Lasă un răspuns

