Haide Steaua!

Astazi este marea confruntare a fotbalului romanesc. Dinamo-Steaua, sau eternul derby al campionatului nostru. Poate ca pe multi o sa va mire, dar sunt si microbista. Tin cu Steaua Bucuresti de cand eram copil. Imi amintesc de acea minunata seara de 7 mai 1986 cand Steaua castiga Cupa Campionilor Europeni. Peste ani m-am imprietenit cu majoritatea eroilor de la Sevilla.

Un an mai tarziu, Steaua castiga Super-Cupa Europei printr-un gol inscris de Gica Hagi si el un bun prieten de-al meu.

Din pacate, echipa mea de suflet se afla intr-o pasa cam proasta. Esecurile din campionat, cel mai slab parcurs in Liga Campionilor si demisia lui Lacatus, o fac pe Dinamo favorita. Cred insa ca Dorinel Munteanu ii va mobiliza pe baieti. O victorie in fata lui Dinamo poate insemna revirimentul mult dorit pentru milioanele de suporteri ros-albastri.

Risc si un pronostic. Steaua va invinge cu 2-0. Haide Steaua!!!

5 răspunsuri to “Haide Steaua!”

  1. Andrei din Ferentari Says:

    Nu-mi spune ca tii cu Steaua!!!

  2. Roxana Iordache Says:

    Bună, Oana! Eu sunt de dreapta, tot pentru o lume dreaptă. 🙂 Şi sunt stelistă. Deci, subscriu!

    P.S. N-am ştiut că ai blog, mă bucur să aflu, pregăteşte-te să aterizezi în blogrollul meu!

  3. Meciul Dinamo – Steaua, motiv de divort? « Blogul Hahalerelor Says:

    […] opresc din scris. Altfel, o iau de la Dana. Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca Oana Mizil ar fi avut dreptate si castiga Steaua cu […]

  4. Nosfer Says:

    speram si eu la un 2-0 dar n-a fost sa fie. inceput surprinzator, final urat pentru stelisti. btw, politicienii ar trebui sa fie impartiali nu?


Lasă un răspuns

