Zambetul lor merita totul

Ieri am fost inconjurata de copiii din Ferentari. Nu vreau sa cad in patetism dar asta este tot ce-mi doresc: sa am copii pe care sa-i ingrijesc si sa-i invat tot ce stiu, sa-i rasfat, sa-i cresc. S-ar putea spune ca iubesc atat de mult copiii tocmai pentru ca nu am avut parte de propriul meu copil, cel pe care mi l-am dorit si inca mi-l mai doresc. De mica, am crescut printre copii, am avut prieteni, mi-a placut sa comunic cu cei de varsta mea, am fost si sunt o fire deschisa, dispusa sa impartaseasca dar sa si invete mereu de la ceilalti. Ieri m-am aflat printre ei, ne-am jucat impreuna, am stat la povesti cu ei si parintii lor, am sarbatorit o frumoasa zi de toamna, cu baloane colorate si vata de zahar. A venit si o trupa de teatru in Parcul Ferentari, personajele din povesti au urcat pe scena, clownul a coborat printre pustii ocupati sa isi picteze nasucurile si sa-si deseneze mustati. Cel mai important este ca ei s-au jucat impreuna, rromi si romani, au ras, iar parintii lor care, la inceput, erau circumspecti, au inceput sa zambeasca si, in final, au ras si ei, alaturi de copiii lor. Parintii doresc sa isi creasca pruncii sanatosi, sa le ofere viitorul pe care il merita, intr-o lume curata si sigura. Si eu vreau ceva pentru acesti copii. Totul!

Zambetul lor merita totul!

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

8 răspunsuri to “Zambetul lor merita totul”

  1. orator Says:

    foarte frumos, dar de ce oare cred ca peste 30 de zile uiti de ei? sau nu?

  2. adevarulabsolut Says:

    Emotionant, mirobolant, jugulant, impresionant… Dupa 30 de zile: dezolant, terifiant, neant…trabant .
    Mai pe scurt:forma fara fond.
    Si mai scurt:abureala.

  3. dimitri Says:

    Oana, cred că ai fost foarte atentă să nu te calce săracii ăia jegoşi pe cizme.
    Ce cauţi tu în politică? Dar pe Zăbrăuţi? De unde ai apărut şi cine eşti cu adevărat?

  4. YODA BLOG Says:

    Buna Oana,

    Te vazui la Champania electorala, ai avut de munca cu acei „consileri” cam exotici. 😉

    Dupa ce vei castiga la tine in colegiu cel mai important este sa tii legatura cu autoritatile locale.

  5. dimitri Says:

    Petrişor, ştiu că ai simţul umorului.
    În calitate de deputat, Oana ar trebui ca o dată pe săptămână să fie prezentă pe Zăbrăuţi, să vadă ce probleme au oamenii.

  6. ciococioco Says:

    iar tu, dimitri, pe unde intru dau de tine „injurand-o” pe oana mizil. intru pe blogul lui huidu, tu „te esprimi” de-a contra ei, fara argumente, pe al tau nu mai zic. m-am intrebat daca vrei rating sau ce ti-a venit si am gasit raspunsul. cred ca ai comandat o rochie la firma oanei si nu ti-a facut tivul bine. asa ca am ghicit? ia si tu un ac si rectifica. n-o sa se vada rau din palton. si, pana la urma, nu trebuia sa ti-o comanzi roz…

  7. dimitri Says:

    ciococioco,
    nu o înjur, o pun doar la încercare. Să fim serioşi, dacă Oana era specialăşi era făcută pentru politică am fi auzit de mai mult timp de ea.
    Aşa brusc, vrea şi ea, creatoarea de modă, săfacă politică.
    Eu sunt curios dacă Oana a citit vreodată cap coadă Constituţia.

  8. adevarulabsolut Says:

    Auzi Oana, tu pentru ce partid candidezi?

    adevarulabsolut.blogspot.com


Lasă un răspuns

