INVITATIE LA CONCERT

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

4 răspunsuri to “INVITATIE LA CONCERT”

  1. Mihnea Georgescu Says:

    Vai, îmi pare aşa de rău că nu am ajuns, deşi am fost în apropiere la ora aceea, promit să mă revanşez la următorul, poate facem şi nişte fotografii interesante! 🙂
    Deşi nu sunt un fan al manelelor, salut contextualizarea şi capacitatea de a empatiza!

  2. adevarulabsolut Says:

    As fi venit numai daca era si Vali Vijelie pe lista.
    Oana, tu cu cine votezi?
    adevarulabsolut.blogspot.com

  3. oananiculescumizil Says:

    Mihnea, Adevarulabsolut, concertul a fost asa cum a trebuit sa fie. Ma bucur ca am putut face atatia oameni fericiti sau, cel putin, multumiti. Fireste ca nu ii pot multumi pe toti…
    Voi vota cu cine cred ca imi poate reprezenta interesele cel mai bine.

    ONM

  4. Sorin Says:

    Frumos contrast… Paul Nyrup Rasmussen vs. Adi Minune.

    Iti urez mult success in cariera politica!


Lasă un răspuns

