Domnului Gigi Becali, cu dragoste si fara abjectie

Cand am ales sa candidez in Colegiul 20, pentru Camera Deputatilor, stiam cu ce ma voi confrunta, cel putin teoretic. Cu un Ferentari sarac si cu probleme, cu boli, lipsuri, oameni nemultumiti, cu maldare de gunoi dar si cu domnul Gigi Becali, contracandidatul meu care, mai devreme sau mai tarziu, a deversat peste mine gunoaiele personale. De aceea mi-am propus sa bag vidanja in Ferentari si am facut-o. Intre timp, am batut fiecare straduta a colegiului, am inteles “pe viu” problemele cu care se confrunta locuitorii lui, am initiat proiecte care se afla in curs de desfasurare.

Nu ma feresc sa repet ca este datoria mea, ca politician de stanga, sa-i ajut pe acesti oameni prin proiecte concrete, si nu prin “gargara” televizata si fanfaronada. Mi s-a reprosat, mai ales de catre oamenii de presa, ca sinceritatea mea “nu da bine” la popor si nu voi fi crezuta de nimeni, tocmai pentru ca am o istorie de stanga in familie, iar bunicul meu a fost ministru in dictatura ceausista, fara sa se stie cine a fost, cu adevarat, acest om si ce a facut el pentru Romania.

Initial, am vrut sa ii las aceasta replica domnului Becali pe “globul” care ii poarta numele dar am inteles din Cotidianul ca nu este scris de dumnealui, asa ca am ales sa ii raspund aici, pe blogul meu, mai ales dupa prestatia de noaptea trecuta, de la Nasul (B1 TV). Poate ar fi fost bine sa fi fost informat, inainte de emisiune, de interviul luat sotului meu, Jimmy Tohme

In primul rand, vreau sa-i reamintesc contracandidatului meu ca ne aflam intr-o campanie electorala care presupune o lupta de proiecte, idei si ideologii, in care inaltimea candidatilor si greutatea lor in kg nu conteaza. Conteaza greutatea lor masurata in demnitate, educatie si pricepere. Indiferent unde si de cine am fost crescuta, nu am si nu voi avea un comportament “de tarla”. Nu este vina mea ca nu am 1.80m inaltime si nici a parintilor mei.

Eu nu-l cunosc pe domnul Becali si nici sotul meu. Nu am facut niciodata afirmatii denigratoare la adresa dumnealui sau a familiei dumnealui. L-am auzit deseori spunand ca familia este sfanta. Presupun ca este o afirmatie demagogica, atata timp cat nu respecta si familiile celorlalti oameni, asa cum ar fi firesc pentru un “familist cu frica lui Dumnezeu”. Mai mult, domnul Becali a afirmat ca il cunoaste pe sotul meu de 20 de ani si ca acesta este un batran bogat dar cu datorii. Sotul meu Jimmy are varsta de 32 de ani. Acum 20 de ani nu se afla in Romania si, in nicin caz, nu ar fi frecventat aceleasi cercuri cu cele ale domnului Becali.

Domnule Becali, mai sunt cateva zile pana la alegeri. Fie ca cel mai bun sa castige!
Oamenii vor alege ce este mai bine pentru ei! dupa cum spunea Sartre…

In aceasta seara voi fi si eu la Nasul, pe B1 TV.  Sa ne vedem si sa ne auzim cu bine!

10 răspunsuri to “Domnului Gigi Becali, cu dragoste si fara abjectie”

  1. isabellelorelai Says:

    Oana, te rog frumos să-mi spui şi mie de care colegiu aparţine Şoseaua Sălaj 268, sector 5. La această adresă locuieşte un copil de 3 ani, Andrei Mihai Petre, bolnav de leucemie, pe care l-am văzut acum o săptămână la oncologie Fundeni. Copilaşul nu are şanse de supravieţuire dacă nu începe tratamentul cu un citostatic care se numeşte Erwinase şi care nu se găseşte în România. Nici în spitale, nici în farmacii. Părinţii sunt disperaţi pentru că nu pot face rost urgent de 2.297 de euro (1750 citostaticul şi 547 taxele vamale). Eu am strâns cu blogul, acum 4 luni, 4.000 de euro în trei zile, pentru operaţia în Germania a unei fetiţe bolnave de cancer. I-am rugat pe toţi să doneze măcar 10 lei. Şi au donat, inclusiv domnul preşedinte Iliescu. Vreau să încerc să-i rog pe candidaţii PSD din colegiul respectiv să ajute, cât de puţin. Suma nu este foarte mare, faţă de câte 150.000 pentru un transplant. Băieţelul se numeşte Andrei. Iar pe 30 este Sfântul Andrei.
    Mulţumesc.
    P.S. Am prins doar finalul emisiunii, sper să pui înregistrarea pe youtube.

  2. nicu Says:

    daca ajunge Becali in Parlament…am ajns rau de tot..oricum mai sunt unii care n-au ce cauta pe acolo.Nu am putut sa vad emisiunea,eram la serviciu atunci.Cum a fost?
    Chiar imi pare rau ca am scapat emisiunea,si nu numai asta ,ci si aia cu Becali..Cred ca m-as fi amuzat copios..Omul ala …No comment

  3. maria p Says:

    Oana, te-am vazut in ultimul timp la tv si ma simt iremediabil atrasa de tine.Nu stiu de ce , poate ca pari o femeie barbata.
    Daca vrei sa ne vedem, ai emailul meu.
    Te sarut!

  4. krudus Says:

    Distinsa Oana, ati oferit inca un exemplu de diplomatie prin acest raspuns, desi numai era cazul….

    Nea Jiji, va asigur ca va raspunde pt. schimbul de terenuri cu Armata.Poate chiar acum de 1 Decembrie,isi va aduce cineva aminte si de acest dosar, care inca este in lucru….

    Un om, care cere inapoi banii donati unei biserici, nu cred ca este tocmai un bun crestin dar cu siguranta poate deveni politician.

    In politica au avut acces numai oameni cu interese meschine, nea Jiji este cel mai elocvent exemplu.

    Intra in politica doar cu un singur scop, acela de-a scapa de dosarele penale aflate in sertarele procurorilor „comunisti”, asa cum ii place super-crestinului sa spuna…

    Eu ii transmit lui nea Jijel, sa fie cuminte pt. ca istoria se repeta ciclic, si nu peste multa vreme averea ilicita se intoarce in mainile celor care au muncit, muncesc dar mai ales nu au furat si inselat, niciodata.

    Bafta in campanie, distinsa Oana-Mizil !

    ps-daca si doctorul Oprescu va sustine, e clar, nu aveti cum sa nu castigati.

  5. Andreea Says:

    Buna ziua doamna.Astept raspunsul dumneavostra la intrebarea mea trimisa pe mail…Multumesc,Andreea Gheorghe

  6. Mariana Says:

    Oana ma bucur mult ca ai ajuns ceva mai sus dar poate cu timpul vei fi si mai sus.Esti foarta tinara si sper sa ai ca si M.Vanghelie mila si sa ajuti oamenii necajiti.In general cind ajungi in virf,uiti de unde pleci.Tu nu uita,nu ai facut niciodata parte din lumea saraca dar incearca sa ii intelegi.Acum esti foarte ocupata cu politica dar incearca sa vii pe jos pe str.n.d.cocea pina la capat sa nu te opresti decit atunci cind nu mai vezi case.Te rog.

  7. Melania Says:

    Nu stiu ce sa spun, eu nu am nici un motiv sa cred aceasta femeie. Cred ca toata lumea cunoaste zicala :
    Ce naste din pisica, tot soareci mananca !
    Este parerea mea, daca gresesc, am sa-mi cer scuze peste ani daca va fi nevoie.

  8. Mariana Says:

    Melania.in primul rind SATBATORI CU SANATATE!si cred ca ai perfecta dreptate.

  9. Onu Ionescu Says:

    @Melania,
    Cu prietenie: corect, se spune”am sa-ti prezint scuze”, si nu „am sa-ti cer scuze”.Nu poti gresi, iar pentru aceasta, sa mai pretinzi si scuze.
    Cu ostilitatea care te macina, n-ai sa rezisti „peste ani”. Invata sa iubesti, nu in sens fizic. Citeste Legea atractiei, si-mi vei intelege mesajul!
    @Mariana,
    Nu poti invoca Sanatatea, daca nutresti Ostilitate!
    Ambelor, va transmit un gand de prietenie si o urare de introspectie sincera. Si, peste ani, veti putea constata cat de valoroasa este pretuirea de sine.

  10. echipa ONM Says:

    @Onu Ionescu,
    O eroare wordpress, pe care nu am descoperit-o inca, face ca unele dintre comentariile dumneavoastra sa intre in categora „spam”, chiar daca setarile generale sunt pentru comentarii fara moderare. Scuzele de rigoare!

    Multumim,
    echipa ONM


Lasă un răspuns

