Raspunsuri pentru isabellelorelai, bloggeri si ceilalti cititori ai mei

Voua va voi raspunde mai scurt, pentru ca ne vom citi, cu siguranta, si de acum inainte. Fireste ca urmaresc comentariile de pe blog si apreciez mesajele voastre, chiar daca pe unele nu le inteleg (daca ma incapatanez sa le consider de buna-credinta). Daca as fi avut timp suficient poate as fi cerut lamuriri dar sunt pe ultima suta de metri in campanie si prioritatile mele sunt altele.

Va spun, doar, ca am observat bloggeri si cititori care comenteaza pe blogul meu cu fidelitate, indiferent daca opiniile lor sunt pozitive sau negative. Ma onoreaza sa stiu ca pot suscita interesul si celor care stiu sa foloseasca un computer, nu numai celor care nici nu au auzit ca exista asa ceva, cum sunt multi din Colegiul 20, in care candidez pentru Camera Deputatilor. Va multumesc tuturor pentru interventiile voastre dar si pentru ca doar ma cititi. Nu va nominalizez pentru ca nu doresc sa scap din vedere pe cineva.

Insa, doresc sa raspund, in mod special, lui isabellelorelai careia doresc sa-i multumesc pentru ca mi-a furnizat, in cel mai scurt timp, informatiile cerute si pe care doresc sa o asigur ca am luat legatura cu parintii lui Andrei. Primaria Sectorului 5 (prin domnul primar Vanghelie) si cu mine personal vom face posibila achizitionarea citostaticului necesar baietelului de 3 anisori bolnav de leucemie, in cel mai scurt timp posibil.

Ne vedem curand, pe blog, iar daca nu aveti timp sa mai treceti pe aici, ne vedem la vot!

ONM

2 răspunsuri to “Raspunsuri pentru isabellelorelai, bloggeri si ceilalti cititori ai mei”

  1. isabellelorelai Says:

    Oana, vă mulţumesc din suflet tuturor.
    Vreau să ştii (şi cei care te citesc aici) că eu nu sunt bolnavă, nu am copii bolnavi (băiatul meu este ok) şi nimeni din familia mea nu a suferit vreodată de o boală groaznică, ca cele pe care le expun pe blog.
    Fac asta pentru că am descoperit că în spatele acestor „foi” virtuale sunt oameni care cred, ca şi mine, într-o normalitate, în omenie şi solidaritate, că oamenii sunt buni şi generoşi, dar nu sunt informaţi. Am mai descoperit că lucrătorii de la bănci sunt oameni normali, care pun bănuţ lângă bănuţ şi ajută pe câte cineva, bolnav sau sărac, descoperit… pe internet. Deja doamnele de la bănci mă cunosc şi mă întreabă despre ce bolnav este vorba, ca să doneze şi ele. Merg pe încredere, cum s-ar zice.
    Dacă i-aş cunoaşte pe toţi cei care au nevoie de ajutor, pe toţi i-aş pune pe blog.
    Oana,
    Eu am un fel de „fixaţie”. Înfiinţarea unui teledon permanent naţional, unde oamenii să poată dona câte un euro – doi pentru bolnavi. Oamenii se jenează să meargă la bancă pentru a dona 10 lei.
    Mediatizarea teledonului fiind făcută la tv, evident. Am propus asta domnului dr. Oprescu (înfiinţarea la primăria generală), dar cred că echipa dânsului de campanie a uitat. Dacă în acest moment nu există un Registru Naţional al copiilor bolnavi de leucemie, cancer, boli rare etc, mă gândesc că văzând la tv Teledonul, părinţii vor cere ajutor şi s-ar ştii exact câţi copii sunt bolnavi, de ce suferă, ce nevoi au. În acest moment sunt atât de mulţi oameni bolnavi încât statul nu mai face faţă. Oamenii, din toată sărăcia lor, sar şi ajută la necaz. Poporul român, în esenţa lui, este unul extraordinar de bun şi omenos. Cu banii strânşi la teledonul ăsta, s-ar cumpăra medicamente pentru bolnavi, s-ar plăti transplanturi. Cu timpul, cine ştie, vom ajunge şi noi să avem clinici cu aparatură modernă, să nu mai plece milioane de euro din ţară. Familiile ar fi mai liniştite.
    Sunt multe de spus…
    Din nou spun MULŢUMESC şi spor la treabă.
    Şi vorba unui blogger: Hai Oana, hai că poţi! Poţi să câştigi!

  2. Oameni printre noi. Despre întâmplări cu Oamenii frumoşi. Nadia Ulmeanu, asistentă medicală la oncologie copii « Isabellelorelai’s Weblog Says:

    […] că ea va cumpăra medicamentul pentru Andrei. Şi aşa a fost. De Sfântul Andrei, copilul a avut medicamentul, cadou de la Oana […]


Lasă un răspuns

