Cand un copil vrea sa te voteze inseamna ca te afli pe drumul cel bun

In valtoarea evenimentelor (nu e usor sa fii candidat in alegeri) trecusem cu vederea faptul ca pe data de 30 noiembrie, ziua intaielor alegeri uninominale din Romania, este si ziua Sfantului Andrei, sfantul care a crestinat tara noastra. Am sesizat coincidenta cand am luat legatura cu parintii lui Andrei, baietelul bolnav de leucemie. De ziua numelui lui, Andrei va primi medicamentul care ii este indispensabil pentru a se insanatosi si pot spune, fara urma de ipocrizie, ca este si cel mai important gest individual pe care l-am facut in ultimul timp. Daca fiecare om cu situatie materiala buna ar face un astfel de gest, macar in preajma sarbatorilor Craciunului, ar fi mai putina tristete si disperare in Romania.

Ieri am avut o alta zi plina in familia Colegiului 20, colegiu in care candidez. In prima parte a zilei am fost inconjurata de copiii de la scolile 148 si 136. Copii mai veseli sau mai necajiti, mai bine sau mai prost imbracati, din familii de rromi si de romani. Gardul pe care l-am promis este aproape terminat. Astfel, elevii vor fi protejati, pentru ca este un gard inalt si solid peste care nu se poate trece foarte usor.

Apoi, din Dragomiresti, unde problemele stringente sunt cele care tin de lipsa canalizarii, a apei curente si strazile neasfaltate, am trecut pe Soseaua Nicolae Petre si pe alte strazi pe care a inceput, deja, asfaltarea. Trebuie sa recunosc ca am stat “cu biciusca” pe firma de constructii care se ocupa de aceste strazi si lucrurile merg destul de bine.

In parcul Humulesti, ma asteptau cca 400 de locuitori din zona. Parcul este si el aproape terminat, asa ca, pentru sarbatorile de iarna locuitorii vor avea un alt spatiu de odihna si distractie, in afara parculetelor de joaca pentru copii de pe strada Iacob Andrei care sunt amenajate, deja, si isi astepta vizitatorii.

Ieri am intalnit oameni preocupati, cu probleme dar si cu speranta si multi, multi copii veseli si energici. M-au topit imbratisarile lor. O fetita m-a luat de gat si mi-a soptit ca vine sa ma voteze cu mami si tati. Mi-a prins bine aceasta infuzie de incredere si curatenie sufleteasca. Ma simteam si eu un copil mare si responsabil printre alti copii care au nevoie de mine. Stiam asta dar abia acum am inteles, cu adevarat, uriasa fericire a celui care ofera, fericire cu mult mai mare decat a celui care primeste.

Cand un copil vrea sa te voteze, inseamna ca te afli pe drumul cel bun!

6 răspunsuri to “Cand un copil vrea sa te voteze inseamna ca te afli pe drumul cel bun”

  1. Andrei Bugeac Says:

    Oana…e prima data cand intru pe blogul acesta desi auzisem de el (lipsa timpului e de vina),te-am vazut doar la una sau doua emisiuni televizate si am vrut neaparat sa citesc si ce scrie aici…vreau sa te felicit pentru atitudinea de care ai dat dovada in campania aceasta electorala si pentru modul in care ai inteles sa promovezi ceea ce crezi si sustii.Nu discut aici elemente stricte de campanie electorala,de partid,de apartenenta politica,de candidati sau ceva asemanator.Vorbesc strict despre tine ca om si cum ai stiut sa te expui celorlalti,bunul-simt,calmul,educatia si retinerea sunt rar intalnite in zilele noastre,chiar daca vorbim de politica,business sau viata personala.Indiferent de ceea ce va fi dupa ziua de duminica,voi continua sa citesc ce scrie aici,bineinteles daca vei continua sa scrii si asta pentru ca eu consider ca merita.Tot la fel amintind,eu iti urez numai succes in tot ceea ce vrei sa intreprinzi,indiferent din ce unghi am privi sau pe ce plan ne-am situa.Esti un om care merita mult…si din nou repet,ce spun aici nu are nimic de a face cu o anumita culoare politica sau o viziune economico-sociala.In speranta unei discutii viitoare…

  2. isabellelorelai Says:

    Medicul Simona Thiery de la Spitalul Grigore Alexandrescu, unul dintre puţinii specialişti români în fizioterapie pediatrică, preferă să lucreze cu cei mici pentru că… ei nu mint.
    Să-ţi dea Dumnezeu multă sănătate, Oana.
    Baftă!

  3. ion doina Says:

    conoleante. domnisoara oana niculescu mizil
    sunt fata care miati promis ca ma ajutati cu domnul primar marian vanghelie cu o repartitie daca se poate.va rog frumos daomna oana sa ma ajutati , ati vazut ce diplome are fata mea si nu mai am unde sa ma duc. va rog frumos sa ma jutati cu domnul primar daca se poate. va multumesc mult

  4. marian Says:

    „O fetita m-a luat de gat si mi-a soptit ca vine sa ma voteze cu mami si tati. ” alo doamna deputat , alo poate a auzit si ea de mita electorala , sau poate a trecuto si pe ea pe lista si a ajuns la Rafi (, CARE S-A OCUPAT DE LOCOANE , PLECATE DIN STRADA VESELIEI) SI ASTEPTA SI COPILUL BANII PROMISI. merg la ziare ca aici vad ca admin sterge comentariile care sant adevarate si deranjeaza.

  5. marian Says:

    ALOOOOOOOOOOOO MAI STI UNDE SI DE CINE AI FOST VOTATA ? PUI DE COMUNIST/

  6. marian Says:

    ONM stergele ca le trimit pe toate blogurile pa .pa.


Lasă un răspuns

