VOTEAZA !

Astazi este momentul schimbarii mentalitatii.Astazi trebuie sa mergem la vot! Este dreptul nostru. Trebuie sa incetam sa ne revoltam tardiv impotriva clasei politice care nu serveste interesele poporului. Altfel, de ce ne-ar mai mira ca nu se schimba nimic intr-o tara ai carei cetateni refuza sa-si asume alegerea celor care ii vor reprezenta urmatorii 4 ani?! Trebuie sa incetam sa ne spunem ca este inutil sa votam si ca nu se va schimba nimic, niciodata, in Romania.

Avem posibilitatea, acum, sa ne alegem viitorul. Viitorul nostru si al copiilor nostri. Nu este o zi ca oricare alta. Se implinesc 90 de ani de la Marea Unire, este ziua Sfantului Apostol Andrei, sfantul care a crestinat tara noastra, dar este si ziua primelor Alegeri Uninominale din Romania.

Este prima oara cand votam oameni, nu liste! Oameni pe care i-am vazut in mijlocul nostru, carora le-am vorbit si le-am spus ce ne doare si cum vrem sa traim. I-am ales, deja. I-am ales cu sufletul si mintea. Astazi, trebuie sa-i alegem prin vot liber, la sectia de votare de care apartinem. Sa introducem, deci, in urna, votul care ii obliga sa se tina de promisiunile facute in campanie!

La Multi Ani, tuturor locuitorilor Romaniei, tuturor celor care poarta numele Sfantului Andrei si multumiri celor care m-au sustinut in toata aceasta perioada!

Romani de pretutindeni, mergeti la vot! Faceti cativa pasi pana la sectia de votare si alegeti viitorul! Un mic pas al fiecaruia dintre noi inseamna un pas urias pentru Romania! Impreuna, cladim viitorul! Impreuna, schimbam Romania!

VOTEAZA!

18 răspunsuri to “VOTEAZA !”

  1. isabellelorelai Says:

    Oana, baftă.
    „Ceva” îmi spune că vei câştiga. Sincer, eu am înţepenit când am văzut ce misiune ai. Eu i-am zis „misiune imposibilă”.
    Dacă ceva nu va merge cum ar trebui, să nu suferi, te rog. Pentru că tu nu vei pierde nimic. Ei pierd.
    Îţi tin pumnii.

  2. Eumis Says:

    Succes! Si sa reusiti macar 50% din tot ceea ce v-ati propus ca parlamentar si tot ar fi ceva…
    P.S. Erata: Nu astazi, asa cum ati scris dumneavoastra, ci maine 1 decembrie se vor implini cei 90 de ani de la Marea UNIRE.

  3. hahalere Says:

    bafta, oana!

    un baiat de ferentari

  4. gabicretu Says:

    Nu ti-am spus eu (sic!)
    FELICITARIIIIIII!
    Sa reusesti sa-i convingi si pe sceptici ca o femeie care vrea sa realizeze ceva este oricand mai valoroasa decat un barbat care crede ca poate sa cumpere totul.
    Si sa nu care cumva sa uiti ce ai promis. Deja ai facut o eroare. Noi trebuia sa aflam primii!

  5. Gabriela Savitsky Says:

    Felicitări. Să nu-i uiţi pe cei care te-au votat.

  6. Sibilla Says:

    Felicitări Doamnă, bravo !!!
    respecte şi stimă,
    Sibilla

  7. ciococioco Says:

    Este important ca ai castigat, Oana, si, la fel de important, ca nu a castigat Becali. Un asemena om nu trebuia sa ajunga intr-un Parlament pamantesc.

    Felicitari!
    CC

  8. adaam Says:

    si mie mi se pare o misiune imposibila, cea din colegiul 20 dar in asta consta tot farmecul vietii parlamentare. este o sansa pe care o ai pentru a dovedi ca se poate.
    congrat!

  9. Calin Says:

    Felicitari! Nu stiu ce si cum ai facut dar rezultatul asta e de mare exceptie avand in vedere cam ce s’a impus la noi ca „profilu de succes autohton”.
    Mult succes

  10. isabellelorelai Says:

    La mulţi ani Oana!
    FELICITĂRI!
    colegiul 20
    Oana Mizil 50,72%, George Becali 14,95%
    Mediafax

  11. Lucia Verona Says:

    Felicitări, Oana! Mă bucur pentru succesul tău.

  12. instalatorul Says:

    Doamna Mizil, felicitari pentru succesul frumos si fara nici un dubiu.

  13. nicu Says:

    Felicitari

  14. gala Says:

    Felicitari pt succesul obtinut ! 🙂

  15. McGogoo Says:

    Felicitari 🙂

  16. krudus Says:

    Felicitari !

    Iata ca „saracii” nu pot fi convinsi sa voteze cu un anumit candidat doar daca le platesti curentul sau le oferi bani.Este o lectie pentru cei bogati, care traiesc cu impresia ca daca au bani, e musai sa fie si iubiti.Dimpotriva, cei bogati, cel putin in Romania, nu cred ca sunt foarte bine priviti…….

    4 ani trec repede, nu uitati nicio clipa de oamenii simplii care au avut incredere in dumneavostra !

    Bafta si putere de munca !

  17. oananiculescumizil Says:

    Sper ca toti care mi-ati scris aici ati fost la vot si ati ales bine! Stiu ca ati fost alaturi de mine si va multumesc tuturor pentru incurajari si pentru felicitari. Am avut bafta, am si muncit ca sa ajung aici, iar de putere de munca nu ma plang.:)


Lasă un răspuns

