LA MULTI ANI SI VA MULTUMESC, ROMANI!

Ieri a fost o zi speciala pentru mine, o zi importanta pentru tara. 1 decembrie este Ziua Nationala a Romaniei dar si ziua in care am primit incontestabila dovada de incredere a locuitorilor Colegiului 20, colegiu pe care il voi reprezenta in Camera Deputatilor. Cu 50,7 procente la alegerile uninominale de duminica ma pot numi deputat pregatit sa-si asume misiunea. Toate acestea nu ar fi fost posibile fara sustinerea neconditionata a colegilor mei din Partidul Social Democrat, a familiei, a prietenilor si a echipei de campanie dar, mai ales, fara votul celor ale caror interese le voi reprezenta in noul Parlament al Romaniei.

Photobucket

Va multumesc voua tuturor, locuitori din Ferentari, pentru ca imi permiteti, prin votul vostru, sa va dovedesc ca promisiunile pe care vi le-am facut in timpul campaniei nu vor ramane vorbe goale. Dealtfel, ati fost cu mine pas cu pas, zi de zi, in ultimul timp, si ati vazut cu ochii vostri ca ma tin de cuvant.

Trebuie sa mai multumesc echipei mele de campanie care m-a ajutat, cu daruire si profesionalism, sa-mi exprim optim si coerent intentiile. E bine de stiut ca din echipa au facut parte si sotul meu Jimmy si verii mei Alexandra si Paul, alti prieteni buni si rude care au lucrat cot la cot cu ceilalti, fara odihna.

Nu pot sa nu multumesc presei, fie presa scrisa, televiziune sau cea on-line, fara de care nu as fi inteles si rectificat “punctele slabe” ale mesajelor mele si care m-a facut cunoscuta altfel decat fusesem.

Nu in ultimul rand, multumesc contracandidatilor mei din Colegiul 20 cu care nu am avut nicun fel de conflicte si care s-au comportat exemplar in campanie.

Tuturor va multumesc si fiti siguri ca, fara voi, nu as fi reusit!

Cu o zi intarziere, urez La Multi Ani romanilor de pretitindeni, la 90 de ani de la Marea Unire!

7 răspunsuri to “LA MULTI ANI SI VA MULTUMESC, ROMANI!”

  1. yoda Says:

    oana, felicitari pentru rezultat.

  2. Cetateanu Turmentat Says:

    Bravo, pustoaico! Acum sa te vedem la treaba. 🙂

  3. isabellelorelai Says:

    Felicitări, Oana!
    La mulţi ani!

  4. c.u Says:

    felicitari, doamna!

    m-am bucurat sa vad ca ati incununat cu succes o batalie politica inversunata, in fata unui contracandidat dificil.
    cred, insa, ca provocarea abia acum incepe.
    pentru ca aveti un nume cu rezonanta, sunteti o femeie tanara si frumoasa, cu o poveste de suuces in afaceri anterioara politicii, toate acestea impreuna va fac o tinta pentru „vanatorii” de stiri cu anumite conotatii negative.
    politica, precum orice alta stiinta, are tratate, studii, pe care este cazul sa incepeti sa le studiati impreuna cu ai dvs consilieri. ca sa va jucati abil cartea pana la capat. un sfat de la o persoana care va admira. pentru curaj.

    cu respect,

  5. nicu Says:

    felicitari si acum a venit vremea sa te tii de promisiuni

  6. wolf of war Says:

    Bun colegiu , Ferentari mandria Bucurestiului ! Grija la ceasuri , posete !

  7. Alexandru Says:

    Pacat de frumusetea ta ca ai ales PSD-ul dar alfel ma bucur si felicitari depline ca i-ai tras-o lui Becali!!!!


Lasă un răspuns

