Barfele din Catavencu

In general, ma distrez teribil citind Catavencu dar acum ma invidiez de-a dreptul pentru onoarea de a ma afla in salata de bîrfe, şmenuri si şuşanale de pe 17 decembrie. Fireste ca salata e de post, cu indulcitori si euri, chiar daca are in componenta sa cele trei puteri de mai sus (bîrfele, şmenurile si şuşanalele). Pacat ca, indiferent cum ai socoti, tot unei singuri puteri ii serveste la digestie. Cum ingredientul de baza e barfa (adica, ceva auzit pe la colturi si neverificat din 3 surse) nu e de mirare ca aflu despre mine alte bazaconii si mereu aceleasi, sucite pe toate fetele, banuite sau visate de “copiii glumeti” de la trust care par sa-si permita sa abereze oricat si despre oricine atata timp cat sunt simpatici si comici. Nu stiu de ce s-a ajuns la concluzia ca suma cheltuita in campanie este de 500.000 de euro dar astept cu nerabdare socoteala glumetilor sau macar vreo scrisoare pierduta, ca sa ma dumiresc si eu de ce 500.000 euro si nu 637.000 sau 48.000 sau, de ce nu?, 1.426.700. Probabil, umorul documentat al jurnalistului nu functioneaza decat la sume rotunde.
O alta concluzie de Catavencu, la care astept ceva argumente, este ca as avea mofturi platite de sotul meu. In primul rand nu pricep de ce ar fi atat de grav ca un sot sa plateasca “mofturile” sotiei, mai ales ca nu sunt platite din vreun fond national de investitii, adica de oamenii cei multi care au ramas fara bani si fara case. In al doilea rand, de ce ar trebui sa plateasca sotul mofturile sotiei, atat timp cat ea isi permite sa si le plateasca singura. Am un business care aduce profit, asa ca imi permit. E grav?
Domnule jurnalist de la Catavencu, a-ti dori sa fii parlamentar in slujba oamenilor nu este un moft. Cel putin, nu pentru mine. Am mai facut o rugaminte presei scrise si o repet acum, mai ales celor de la trustul din care faceti parte: nu mai bagatelizati viata si munca oamenilor, idealurile lor! Incercati sa gasiti si sa scrieti despre elementele esentiale, fara prejudecati! Dar nu va invat eu jurnalism, no…?!

Publicat în media. 3 Comments »

3 răspunsuri to “Barfele din Catavencu”

  1. adaam Says:

    oana, am citit barfele din catavencu, de pe 17 si, cu maxima obiectivitate, afirm (ca batran jurnalist ce ma aflu) ca trebuie sa fii fericita ca in presa se intorc pe toate fetele aceleasi si aceleasi cateva „mari descoperiri” in ceea ce te priveste. sunt deja fumate si complet neinteresante. mai aveau sa aminteasca povestea vreascurilor dar n-au iesit la numarul de semne (cu tot cu spatii). fii convinsa ca daca aveau ceva mai suculent de povestit o faceau.

    yours

  2. Onu Ionescu Says:

    Oana,
    Daca nu vorbeai despre barfele ………., eu si multii care te citim,n-am fi stiut despre materialul lor fetid; daca voiai sa dai o dezmintire(NB), o puteai face cu aceeasi inteligenta eleganta, fara a le pomeni numele si fara a-i porecli jurnalisti; de unde stii ca astfel, nu le-ai facut o publicitate nemeritata, pe blog?Si-apoi, afla ca la trecerea ursului, latra doar javrele speriate! Ori, de caini vagabonzi, este plina Capitala: cateva zeci de mii)

  3. oananiculescumizil Says:

    Adaam, ai perfecta dreptate. Pana si lucrurile marunte devin, deseori, uriase, in presa. Articolul din Catavencu este inca o dovada ca ziarele nu au prea multe lucruri rele de spus despre mine.

    Onu, mi-a placut intotdeauna sa scriu, mai ales daca mi se ofera posibilitatea sa am o replica. Mi-am exprimat opinia, obiectiv, despre punctele slabe ale articolului cu pricina. Este si un exercitiu care imi ascute mintea si simturile.

    Va multumesc

    ONM


Lasă un răspuns

