Nu va fi un guvern prezidential

Astazi a fost investit Guvernul PSD-PD-L condus de domnul prim-ministru Emil Boc. Un guvern care trebuie sa scoata Romania din criza. Un guvern care sa respecte doleantele romanilor si care sa rezolve problemele sociale ale cetatenilor statului roman.

Asa cum scriam in posturile trecute, castigatorul alegerilor a fost partidul nostru dar, dintr-o defectiune a legii votului uninominal, desemnarea primului ministru a fost facuta din randul partidului prezidential. Dupa retragerea lui “draga Stolo” domnul Emil Boc a devenit prim ministru al Republicii ( parlamentare) Romania.

Domnul Basescu a declarat ca isi “vede visul cu ochii – cel mai puternic guvern din perioada post decembrista”, recunoscand atat ponderea din parlament a Partidului Social Democrat cat si profesionalismul si maturitatea politica a ministriilor nostri. Probabil, satul de jocul de sah prin corespondenta (nicio referire la biletelul roz al doamnei Udrea) dintre el si Tariceanu, presedintele isi doreste cu adevarat sa fie presedintele tuturor romanilor.

La emisiunea “Nasul” de pe B1TV, domnul presedinte si-a facut mea culpa: “Cred că acest electorat nu mai este al meu după ce a văzut că am făcut compromisul suprem”. Lasand la o parte ca domnia sa a castigat alegerile “la mustata” in fata lui Adrian Nastase, deci nu cu o mare majoritate, adaugand ca PSD a fost votat cu peste 90 000 de voturi fata de partidul prezidential, consider asertiunea presedintelui ca fiind pur electorala. Care ar fi bazinul electoral al presedintelui?

Poate ca PSD-ul a facut compromisul pentru binele Romaniei. Astazi, la 19 ani de la Revolutie, chiar suntem satui de presedinti jucatori, intriganti si orgoliosi.

Romania trebuie sa iasa din criza economica. Pentru asta ministrii trebuie lasati sa lucreze. Restul este campanie electorala pentru prezidentiale

20 răspunsuri to “Nu va fi un guvern prezidential”

  1. www Says:

    Nu stiam ca „aia mica” este un fin analist politic.
    Felicitari pentru text, Oana!

  2. Onu Ionescu Says:

    Oana,
    Doua puncte:1)
    Poate putina prudenta nu strica!. Cesare Borgia si-a coplesit fratele cu atentii, inainte de a-l atrage in cursa si a-l injunghia.
    2) Pentru veridicitate, la randul 4 de jos,trebuie sters;Poate ca.

  3. adaam Says:

    mie mi se pare bine plasat acel „poate ca”. de cele mai multe ori, un compromis te „poate” compromite.:)

    sarbatori fericite tuturor!

  4. nicu Says:

    Romania trebuie scoasA din criza…o da!
    Sper insa sa se si intample!
    sarbatori fericite,Oana,si tuturor celor de pe aici!

  5. Sibilla Says:

    Sărbători Fericite !

    respecte,
    Sibilla

  6. Neagu G. Says:

    Da, Oana, sunt unul din cei care te-au votat si sunt convins ca nu ne veidezamagi. Atentie,insa, ca alianta la guvernare cu inamicul nr.1 al democratiei si al tarii a dezamagit pe multi oameni (membri si simpatizanti).Sa nu incepi si tu cu motivarea caragialeasca „pentru tarisoara noastra”. Nu te lua dupa Geoana, Mitrea, Ilie Sarbu si Corlateanu. Ei sunt caul troian in psd si ne-au vandut la pachet cu democratia. Te-as sfatui sa vorbesti doar dupa ce -ti asculti alegatorii. Si de data asta, conducatorii de dreapta din partid au jucat pentru interesele lor, erau tare infometati.Esti tanara in politica si trebuie sa analizezi cu atentie situatia si sa nu preiei fraze intregi de la mai marii psd. Mi se pare ca ai tendinta sa le copiezi mesajul. Iti doresc sanatate, bucurii si impliniri. Sarbatori fericite si la multi ani!

  7. cobalt Says:

    un partid de homosexuali precum Nastase(Bombonel),Oprea(Tamara),Banicioiu,Ponta,Bejenariu,Negoita……….NU MAI ARE NICI O SANSA LA URMATOARELE ALEGERI.NE-ATI PACALIT NENOROCITILOR O DATA,A DOUA OARA LA REVEDERE!Nu stiu ce cauti tu in acest partid de poponari si tradatori Oana?Javra de Geoana a vandut partidul lui Basescu.AFARA CU EL DIN PARTID!

  8. cobalt Says:

    Poate il intrebi tu pe poponarul ala de Ponta cine este domnul Bobeica?cel de la Paris.o sa-l vezi ca se va invinetii cand o sa auda de acest Bobeica.in felul asta te vei convinge Oana ca ce ti-am spus este real.

  9. cobalt Says:

    in scurt timp o sa apara probe devastatoare pe net despre homosexualii si tradatorii din partid.

  10. cobalt Says:

    SARBATORI FERICITE OANA!

  11. magda Says:

    V-am votat in sectorul 5 si ne-ati TRADAT NENOROCITILOR! UN MAFIOT LA INTERNE NE TREBUIA !

  12. mangleala Says:

    Oprea a luat doua milioane de euro de la Nicu Gheara sa-l tina pe Fane Spoitoru in puscarie,nu a reusit si a luat bataie de la Nicu la restaurantul TREI COCOSI in ziua cand Fane a iesit de la parnae.

  13. bucur Says:

    PARTID DE HOTI SI POPONARI!

  14. isabellelorelai Says:

    Crăciun fericit, Oana.

  15. am votat Says:

    cand vreodata va mai calca prin colegiu , acum ca sa vazut cu saci in caruta ? poate peste 4 ani sa primeasca ce a zis la nasu in emisiune( voalat ca sa nu creeze probleme cu , c n a-ul) noi asteptam sa i’le dam. craciun fericit tuturor si multi ani fericiti !

  16. am votat Says:

    echipa ONM nu mai scriu la voi , dar sa vezi comentarii adevarate pe alte bloguri , cu link-uri spre voi sal.

  17. oananiculescumizil Says:

    Va multumesc tuturor pentru urari si va urez si eu voua Sarbatori Fericite!

    Celor care mi-ati pus intrebari v-am raspuns in noul entry.

    Va multumesc si inchei cu:

    “Life is either a daring adventure or nothing. To keep our faces toward change and behave like free spirits in the presence of fate is strength undefeatable.” (Helen Keller)

  18. Onu Ionescu Says:

    Oana,
    Am postat un comentariu@adaam, care a intrat in spam.M-am bucurat ca n-a aparut. Dintr-o incrancenare stupida, care adesea ma inferiorizeaza, am fost prolix si nu m-am placut.Dar asa cum te trage ata la rau,am selectat totusi caseta „Submit Comment”. Paradoxal, am urmarit totusi, usor frisonat sa nu fi aparut. Nu s-a intamplat si telecomunicarea mi-a explicat de ce-mi place blogul nostru(tu, echipa, noi comentatorii). Este vorba probabil de o structura holografica,in sensul ca tu esti noi, iar noi suntem tu. In acceptia mea,holografic, implica „unitate in tot si tot in unitate”. Adevarul, acum de Sarbatori, este ca incerc prin Autocontrol, sa nu frizez penibilul, cu toate tentatiile sale.Si, daca nu cumva sar din nou peste cal ca in @adaam, cred ca dl. Traian Basescu este narcisist(nutreste o admiratie bolnavicioasa pentru propria-i nascocire mentala). Il inteleg, din doua motive:unul, este aproape premonitoriu; cel putin prin expresii probate istoric, de genul:”solutia imorala”, si „…., nici nu stii, cat de mic incepi sa fii!”; si altul, pentru ca este longeviv(a intrat antum, in folclor ). Cred, ca in sinea sa, este un admirator invidios, disimulat, al dlui Ion Iliescu, ale carui expresii au intrat deja in istorie. A se vedea :niste golani”, „mai animalule!”, „Poreclitul”, sonoritati care imi evoca pagini memorabile din Panait Istrati.
    Cat despre adevarul premonitoriu al „solutiei imorale”, mie imi evoca urmarile nefaste consecutive ale tradarii.Explicatie : prima consecinta-scoaterea PSD de la guvernare, in 2004; BRRRRRRRRRRRRRRR, ce macabru; a doua consecinta-scoaterea dlui Miron Mitrea din sansa de a deveni vicepresedinte al Senatului si perspectiva sumbra a aducerii PSD in prag de razboi fratricid. Sinistru! Oooo, Oana draga,ma opresc, sa nu devin si eu un dl. TB printre noi.
    La ceas de adevar!

  19. oananiculescumizil Says:

    Onu, nu am gasit comentariul spam la care te referi. Este foarte posibil sa fie o problema care sa tina de timpul de scriere in fereastra. Nu ma pricep prea bine ca sa iti pot da un raspuns exact. Este foarte bine sa fii prolific si sa ai opinii, mai ales daca sunt cinstite si coerente. Ma bucur ca am un cititor ca tine. Un An Bun, inca o data, si cat mai multe realizari!

    ONM

  20. vasile Says:

    Geoana este un tradator nenorocit,vandut lui Basescu.A vandut partidul impreuna cu gasca de poponari(Oprea,Ponta,Banicioiu,Bejenariu…………….).RUSINE PSD,DRACU O SA VA MAI VOTEZE „GAOZARILOR”. OANA AR TREBUII SA PLECI DIN ACEST PARTID DE HOTI!


Lasă un răspuns

