Impreuna, in Anul Nou!

Daca zilele Craciunului le petrec, de regula, in familie, cu Jimmy, parinti, matusi, veri, unchi si nepoti, trecerea dintre ani m-a gasit, mai mereu, peste granita. As fi ipocrita sa nu recunoasc ca am batut lumea in lung si-n lat si nu am scapat ocazia sa vad cat mai multe locuri, sa cunosc cat mai multi oameni. Anul 2009 ma va gasi, insa, tot in famile, in familia largita a Colegiului 20, la Vanghelion.

 

In timpul campaniei, am intalnit atatia oameni in Ferentari cat nu am cunoscut in toata lumea, de-a lungul anilor. Pe foarte multi ii stiu dupa nume, le cunosc familiile si problemele, nazuintele si sperantele. Multi dintre ei sunt invitati la Revelionul de la Romexpo, asta seara. Pe multi ii voi reintalni astazi, in 2008, si tot impreuna cu ei voi trece in anul 2009.

 

Poate nu stiti, inca, dar anul 2009 va sta sub semnul echilibrului. Elementul care il va guverna va fi “pamantul”, iar el inseamna uniune, empatie, receptivitate si cooperare. Inseamna IMPREUNA.

 

LA MULTI ANI, IMPREUNA, ROMANI DUMNEAVOASTRA!

*

PS: In noaptea asta, noaptea dintre 2008 si 2009, este luna noua. Cand eram copil si era luna noua de Revelion, mama mi-o arata pe cer si ma indemna sa-mi pun 3 dorinte pentru anul care va veni. Eu mi-am pus dorintele. Voi ce dorinte v-ati pus?

11 răspunsuri to “Impreuna, in Anul Nou!”

  1. ALBERTO RODRIGUEZ Says:

    Eu ma pregatesc de munca am de prezentat trei evenimente toate intro locatie de 5 stele ,m-au cerut ca tot sa fie facut in cel putin doue limbi de circulati international simultan si cu putina romana ,pregatesc ultimele amanunte pe leptop si aruncand cu o privire am obesrvat ca ati scris ceva nou si am vrut sa fiu primul care sa comentez ,intrucit mai tarziu dupa o sampanie de revelion nu raspunde pentru ce as scrie
    VA MULTUMESC PENTRU INFORMATIA ASTRAL
    acolo am inteles bine uniune si cooperare
    IMEDIAT DUPA REVELION
    o sa va intreb cam ce au fost din 2004 pana acum de s-au certat astia ca la usa cortului ,si nu uitati sa faceti o poza cu dvs printre multimea salutand poporului ca pe vremea lui Margaret Tacher
    SI INCA CEVA VEDETI CA SEFUL DVS DE PARTID A CONSTIENTIZAT CA SUNTETI
    una dintre persoana care alaturi de Victor Ponta ,Cristian Diaconescu si dl Marian Vanghelie ,veti dinamiza acest partidul mai ales pe segmentul in care este mai putin reprezentat ,ci anume persoana activa si tineri in general

  2. Mihnea Georgescu Says:

    La Mulţi Ani! Trei dorinţe… hmmm, cred că ţin mai degrabă de prosperitatea personală… 🙂

    Felicitări pentru comunicarea excelentă cu masele!

    Un An Nou Fericit!

  3. Onu Ionescu Says:

    Oana,
    Toata admiratia pentru sufletul intact de copil.Inseamna ca psiho-mental, esti la nivel omnipotent; ferice de partidul care te are.Un An Nou, pe masura in care te vad eu!

  4. ALBERTO RODRIGUEZ Says:

    ati vazut ca a inceput sa prinde contur faptul ca veti deveni un dintre cei mai importanti oameni poliitce din Romania „ferice de partidul care te are” „Felicitări pentru comunicarea excelentă cu masele ” aici am citat pe antevorbitori mei dar ca sa vedeti ca in fiecare mesaj pe care va trimit se poate retine ceva util de data aceasta o sa va recomand ca pentru a rezolva o serie de probleme a alegatori care o reprezentati intro prioada asa de dificil
    VA TREBA SA INCEPETI CU ANUMITE PROIECTE CARE TINE DE COEZIUNE SOCIAL
    in acest sens va pot spun ca cel mai multicultural popor din lumea este cel Brazilian iar datorita unor proiecte de coeziune sociale create de alung timp face ca integrare a unor categori „mai speciale ” sa fie posibila
    DAR NU TREBUIE SA MERGEM PANA ACOLO
    ca sa intelegeti ce asteapta alegatori dvs
    EI SUNT ATIPICI IAR PARADOXAL CHIAR DACA NEVOILE LOR DE BAZA NU SUNT SATISFACUTI
    ei aspira la ceva care nu tine de mareria ci de suflet Dvs ma veti intelege deoarece pentru ca ati lucrat cu ei
    SA REVENIM LA ASTFEL DE PROIECT DE COEZIUNE SOCIAL
    pot sa fie facut cu bani privati cu toate ca exista fonduri ai uniune europeana care sunt gata sa fi alocati pentru aceste scopuri
    STIU CA AVETI ASA DE MULTE PROIECTE IN CAP INCIT NU STITI CU CARE SA INCEPETI
    in orce caz .inainte sa concepeti proiecte de orce fel va recomand sa luati legatura cu domnilor ion petrisor ,Dan Armeanca ,Bursuc care detine totul know how de fel in care se organizeaza evenimente ,logistica etc
    in randul comunitati lor veti gasi foarte multi care sunt gata orcand sa sprijin finaciar o astfel de iniciativa
    NU POT SA VA DAU AMANUNTE CAM CUM AR ARATA UN ASTFEL DE PROIECT DEOARECE
    altfel se inspira dl madalin voicu si find ca are mai multe legaturi in mass media va ia inainte SI APROPO DE ACEST LUCRU STIATI CA DACA PRINCIPALUL CONCURENT DE AL DVS LA ALEGERE
    a fost dl Becali ,adevaratul competitor de al dvs este chiar dl Madalin Voicu si asta spre bine comunitati pe care i reprezentati intrucit atunci cand doi intra in competitia al treilea castiga

  5. ALBERTO RODRIGUEZ Says:

    IN MOMENTUL IN CARE VETI REALIZA UNOR ASTFEL DE PROIECTE DE SOCIALIZARE PE LANGA
    cea ce veti concepe eu voi veni pentru a i arata similitudine intre BRAZILIENI si Romani ,o sa vedeti ce mandru vor fi atunci cand i zic ca faptul ca suntem asa putin bronzati ca nicolita de la steaua e ceva de care trebuie sa ne mandrim deoarece sute de mii de romani merg chestuiesc vara milioane ca sa fie ca noi dar nu au nicio sansa
    DUPA CE I ZIC CEVA DESPRE NICOLITA DACA i mai zic glumind ca vorbesc mai bine decit becali sa vedeti cum aplauda dar aceast nu e nimic daca eu i arat cum se face un step de samba sa vedeti in momentul urmator cum toti vor sa ma arta cum degajeaza energia prin miscare lor de sold
    apoi daca i cant melodia viata de latin e deliriu general la un moment dat piesa spune asa

    ca si brazilieni suntem latini
    munca nu ne place dar nu avem ce face
    zi si noapte stam si chefuim
    si a doue zi la munca atipim
    dar cand vine seful ne trezim
    si ne facem ca muncim
    HAIDE ROMANIA
    Da-ne bucurie asta e viata de latin
    trebuie s-o traim din plin

    clipul acestei melodia este cel prezentat pe http://www.rodrigo.ro acolo apare in mod surprinzator numele lui becali sa nu credeti ca ma dat ceva cascaval va povestesc imediat ce e cu videoclip si numele lui becali pe acolo

  6. Onu Ionescu Says:

    @Alberto,
    Placut impresionat ca m-ai citat, as vrea sa -mi explic vorbele,spre a evita ambiguitati inutile; in acceptia mea, sufletul de copil gandeste simplu si pur, fara prejudecati, cu discernamantul natural, necesar.; expresia remarcata de tine, nu este importanta in geografia politica a Oanei; importanta este receptivitatea ei socio-politica,amploarea gandirii ei, neprejudiciata de meschinaria experientei politice.
    Am inteles ca esti brazilian; atunci stii poate ca un conational de-al tau, Jose Silva, a creat o metoda de conservare a sanatatii-mai ales psihice-, bazata in special pe explorarea profunzimilor mintii, in care lipsa prejudecatilor(adica mentinerea intacta a sufletului, cum am intrezarit la Oana din amintirile ei), este decisiva.De aci valoarea Oanei pentru colegii ei politici. De aci, si tu, care pari dornic sa o ajuti, ar trebui sa-i oferi sfaturi simple, concise,din care gandirea ei nealterata,recte intuitia, sa conceapa solutiile de care are nevoie , la inceput de drum.Inchei cu o gluma sa te binedispun dupa poliloghia mea.Nichita Stanescu, un brav poet roman, la un pahar cu prietenii, avea o vorba:”Orice femeie are dreptul sa fie urata, dar unele, prea abuzeaza! Sa speram ca Oana, nu-si va urati, niciodata sufletul! Cu bine, Un An Nou Prosper!

  7. ALBERTO RODRIGUEZ Says:

    domn onut faptul ca dvs ati reamintit aici de brazilianul acel si cu puterile sale in materia de comunicare o sa ma faca problema o sa creada lumea ca sunt un fel de bivolaru si o sa ma arestezi probabil o sa ma cauta tot in circunscritia electoral a lui doamna oana
    CE MA FAC SA INTRA PE BLOG CINEVA SA ZICE VA ROG CA SUNT BAIAT BUN PE PORTUGUESA SI
    in traducere ca sunt un om de bine

  8. ALBERTO RODRIGUEZ Says:

    lucrurile trebuie sa mearga mai usurele pentru ca stalin spunea ca buruieni trebuie taiat de la radacini la ora actuala in calitate de omul care lucreaza in comunicare va spun este persoana care are cel mai mare potential de a avea o ascentiune politica de marca datorita anumite motive pe care i am prezentat in alt comentariu
    DACA NU VA PROFITA DE CONJUNCTURA DE ACUM VA PIERDE VALUL
    in primul rand din cauza 6 ianuarie 6 februarie este cea mai prolifica perioada pentru declansare unor campanie de imagine a unei persoane publica si nu din cauza astrelor ci datorita o serie de parametrice
    DACA O SA IL INTREBATI PE DAN ANDRONIC SI ARMATA LUI DE PARTENERI STRAINI
    o sa va spune la fel
    SI INCA CEVA DL ONU IONESCU
    eu cand vorbesc de cea cu cel mai mare potential este datorita unor parametri favorabil si nici de cum din cauza unei valeietati personal intrucit eu nu am urmarit desbatere politice din capitata deoarece am avut o serie de clienti de care m-am ocupat dar in alte orase decit bucuresti
    LA UNI DINTRE CLIENTI STRATEGIA A FOST
    asa de simpla incit la urmatorul uninominal cred ca voi putea baga si vro 20 stind cu mult timp inainte ca in anumit oras urma sa am clientul x de la partidul y m-am deplasat cu mult timp inainte si am realizat unor proiecte care aveau anumite continuitate ,si ofereau avantaje palpabile directa si indirecta aproape toate categoria sociale ,iar in moment in care a inceput campanie electoral am facut sa inteleaga lumea ca acel candidat x era cel care sprijina astfel de proiect si ca daca nu va fi votat nu voi mai continua proiectul ,si atunci lumea a votat candidatul propus si inca ceva stiau ca pentru a putea sa mai benificez de avantaje proiectului trebuie sa faca dovada ca bunici si mamici sau el a fost la vot ca altfel era exclus
    SI FIND CA IN PROVINCIA APROAPE CA NU SE INTEMPLA CEVA DEOSEBIT
    orce proiect nou facut sub subpraveghere uni om care pe langa faptul ca stapaneste arta stinta comunicare mai detine o serie de perghie pentru a realiza lucrurile de care alti nu le pot face este usor sa sprijin un astfel de omul politic ,el nici nu trebuie sa vorbeasca atit sa oboseasca ,sa se agita el nu trebuie sa faca decit sa doarme linistit ca altul lucreaza pentru el
    AOULEU SA NU CREDETI CA E SLIGANUL ACELEA CARE A FOST DESPRINS DE „REALITATE „ca altfel se supere omul si nu ma mai acepta sa ma fac pe analist de la vara la postul lui
    GATA CA AM INCEPUT SA DESVALUIE PREA MULTE SI NU E DE BINE
    norocul meu ca acum toti sunt ametiti de sampanie si nu urmaresc bloguri dupa sfantul ion cand se vor desmatici numai vorbesc asa fara perdele ca ma fura astia idei de ma baga in faliment

  9. palconi Says:

    La multi ani 🙂

  10. Onu Ionescu Says:

    @Alberto,
    Sa inteleg ca esti preocupat de marketingul electoral? Parerea mea este ca omul sfinteste locul!Exista o vorba:genial nu este cel care are ideea,ci acel care o materializeaza. Asa si cu echipele electorale; daca cei promovati sun geniali, echipa este de succes. Ca sa conchid, la noi, trei candidati electorali s-au dovedit geniali:dnii Ion Iliescu Traian Basescu-la scara nationala, si astrala noastra Oana.Asculta-i pe primii doi; vorbele lor sunt simple, clare, nu se cer explicate;si daca nu sunt alterate de asperitati patimase merg direct la inima ascultatorilor (azi,inima este inca lacasul sufletului); ai auzit vorba”minte-ma frumos!”; inseamna:”vorbeste simplu, pe-ntelesul inimii mele; si-atunci, ea ti se va deschide, te va primi! Cat priveste Astrala noastra, cand am ascultat-o la emisiunea Nasul, vorbele ei pure, mi-au revelat aparitia unei pasari rare in politica pentru oameni;si am inchis o clipa ochii pentru a imortaliza un portret al victoriei altruismului.
    Cat priveste temerile tale vizavi de Bivolaru, nu este cazul!

  11. oananiculescumizil Says:

    Alberto, Mihnea, Onu, Palconi, multumesc pentru urari si Un An Minunat si voua!

    Alberto, apreciez ca oferi sfaturi bune cu atata dezinvoltura si sunt convinsa ca ai succes in tot ce iti propui, in domeniu. Anul care vine sa iti aduca multe contracte, toate finalizate cu succes! Pe de alta parte, ma simt onorata ca vezi in mine un model de politician pentru tanara generatie. Sper ca nu doar pentru ca l-am „batut” pe domnul Becali in alegeri…:)

    Onu, mi se spune des ca se vede clar la mine lipsa coruptiei si caracterul nepervertit. Faptul ca o spui si tu, o persoana pe care nu o cunosc, este de foarte bine. Eu stiu cum sunt. Important este sa se si vada ca sunt un om de incredere. Multumesc!

    ONM


Lasă un răspuns

