Revelionul in familie

Niciodata nu am trecut dintr-un an in altul cu atat de multa lume in jur. Pot spune ca am petrecut revelionul “la gramada” si m-am simtit minunat. La Vanghelion, am simtit gustul sarbatorii alaturi de mii de oameni veseli de pretutindeni, impreuna cu sotul meu, familia si prietenii. Am avut sentimentul ca ii cunosc pe toti de cand lumea si m-am bucurat de prezenta lor atat de entuziasta in intampinarea anului nou. Nu am vazut fete triste si nici prea multe persoane sezand. Asta pentru ca muzica i-a antrenat pe toti la dans. Il amintesc aici doar pe invitatul special al noptii, Enrique Iglesias, pentru ca ceilalti, “ai nostri” au fost atat de multi incat nu i-as putea insira pe toti. Nici “seniorii” nu s-au lasat mai prejos. Au dantuit toata noaptea, cu zambetul pe buze. Masa a fost bogata, atmosfera exploziva si colorata, iar noi toti am pasit dezinhibati si plini de optimism in 2009.

Sa avem cu totii un an bun, fara razboaie, tensiuni si conflicte!

Iata si cateva fotografii de la Revelion.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

daca mai vreti sa mai vedeti fotografii, dati pagina

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

5 răspunsuri to “Revelionul in familie”

  1. ALBERTO RODRIGUEZ Says:

    sa stiti ca nu este bine sa difuzati toate poze intrucit din punct de vedere perceptual si a comunicare unele pot anula efectul celorlat asa ca pentru un bun inceput e bine sa ne oferiti poza cu numarul 2 , 4 si 5 cu mentune ca la poza 4 sa mai ilustrati cu citeva vorbe care sa sensibilizeze doamna domnisoare si tineri in general iar ulterior intrun alt context mai scoateti si celelate poze
    eu in privinta poze as vrea sa va intreb daca machiajul a fost facut de dvs sau de la o firma de specialitate deoarece este foarte reusit M-am permis sa va intreb deoarece activati si in domeniul acest de estetica ..etc

  2. oananiculescumizil Says:

    Alberto, incep seria raspunsurilor cu tine, pentru ca nu pot sa nu remarc ca esti unul dintre cei mai temerari comentatori ai mei.

    In privinta fotografiilor (multumesc pentru sfat), afla ca nu le-am postat pe toate pe care am de gand sa le postez. Am ales, pentru inceput, cateva reprezentative care sa fie si un fel de storyboard al evenimentului si care sa redea optim momentul trecerii in 2009, alaturi de cele mai importante persoane din viata mea. In partea a doua sunt fotografii luate in mod special pentru cei care doresc sa-l vada si sa-l download pe Enrique Iglesias „la lucru”. Iti spun un secret care, iata!, nu va mai fi: am habar de „cum, de ce si cate” pics se pun pe anumite pagini pentru ca am, cu Jimmy, doua reviste: „Monden” si „Sale & Pepe”. Presupun ca le stii. Esti invitatul meu sa le iei la criticat:)

  3. Caramella Says:

    LA MULTI ANI ! cu sanatate, multe bucurii si reusita in tot ce iti propui.
    Stiu sigur ca nu vei dezamagi in politica. Eu te-am remarcat de la inceput prin seriozitate, munca si excelenta comunicare.
    Pe timpul campaniei uninominale, pe blogul lui AN te-am incurajat si ti-am tinut pumnii, numindu-te „XENA” in lupta cu „Razboinicul Luminii”. Ai avut cel mai greu colegiu si ai invins, XENA ! Felicitari !
    Am fost cu sufletul trist alaturi de tine la plecarea intr-o lume mai buna a bunicului tau, adevaratul tau model.
    Sunt fericita ca exista oameni ca tine in PSD, ca eu sa mai pot spera !

  4. nicu Says:

    la multi ani si un an nou super

  5. anghel corina Says:

    stimata doamna,va scriu pt.a3-a oara sperand ca voi primi un raspuns in sfarsit.In timpul campaniei dvs. electorale ati promis ca ne ajutati prin asistentele dvs. ca v-om obtine ajutorul de urgenta care l-am depus la primarie in data de 11.06.2008.M-au asigurat ca vom primi sigur ajutorul si ca se vor interesa personal la D-na Cristina.Nu am primit nici un raspuns.Va rog doar atat sa-mi spuneti daca da sau nu.Am inteles ca se dau si saptamana viitoare pt.2008.Am depus ajutorul pe numele sotului meu Anghel Vasilica str.Aleea Livezilor nr.47 bl.38 sc.1 et.2 ap 50 sector 5.Tel.0765600237 sau 0788683912


Lasă un răspuns

