Hai sa can-can, prieteni „jurnalisti”!

Se pare ca iarna asta ploioasa si crizata a scos de pe paginile tabloidelor cenusaresele cu implanturi in cautare de printi care sa le cumpere conduri si genti si sa le transforme dovleacul in caleasca 4×4. Din nefericire, criza economica se simte si in bransa povestilor telenovelistice, iar frumoasele Romaniei vor trebui sa se reorienteze profesional, pentru ca printii incep sa-si vanda averile si afacerea devine nerentabila.

In ultima vreme, probabil dintr-o lipsa de subiecte de gen, ma tot vad tarata prin tot felul de pagini in care, cu ceva vreme in urma, se lafaiau dive in bikini pe plaje insorite.
Din nefericire, presa de scandal romaneasca nu reuseste sa se puna de acord asupra mea si ma descrie ba ca o sarantoaca mincinoasa, ba ca o bogatana nesimtita care a supt sangele poporului. Fireste ca nici nu conteaza pentru autorii articolelor care este adevarul si nici argumente nu au dar de ce sa nu terfelim numele cuiva in noroi?! Spectacolul este bine primit de publicul doritor sa se uite pe gaura cheii.

Sa ne lamurim, la gramada, ca sa nu pierdem timpul! In primul rand, nu am afirmat niciodata ca sunt saraca. Ce-mi va rezerva viata nu stiu dar nu am fost si nu sunt saraca. Nu sunt nici in topuri ca alte doamne politiciene dar nu ma pot plange. In privinta modului in care m-am “imbogatit” fac specificatia ca nu am fost o cenusareasa maritata cu un print si nu am castigat nici la 6 din 49. Am avut sansa sa fiu fiica tatalui meu care, inainte de a muri a condus o afacere prospera in domeniul energetic. Cu alte cuvinte, am fost mostenitoarea parintelui meu care a muncit pentru familia lui. Mai bine zis, pentru mine si pentru fratele meu Razvan, dus dintre noi si el. Cine doreste amanunte se poate documenta. Mai mult decat atat, eu si sotul meu Jimmy cu care sunt casatorita de 11 ani, avem propria noastra afacere care produce si acum. Altfel, de ce am mai tine-o?! Nu am facut nici afaceri cu statul, nu am pus nici borduri, nici asfalt si nici in Gura Presei cu Colti nu am ajuns. M-a degustat doar cea cu gingii.

Oare asta e ceea ce deranjeaza?! Sau sa fie faptul ca despre mine nu au cum sa se auda povesti de budoar si nici nu sunt fotografiata de paparazzi in situatii delicate.

Oricum, daca cineva doreste amanunte despre veniturile mele, imi poate scrie aici, pe blog, si ii voi raspunde.

21 răspunsuri to “Hai sa can-can, prieteni „jurnalisti”!”

  1. YODA Says:

    Oana, astea-s tabloidele, nu pune la inima. Ce sa faca siei, lipsa de subiecte. Am vazut ca esti milionara in euroi 😆

  2. Mihai Cobzaru Says:

    Oana, i-ai spart!!!

  3. Darael Says:

    Nu are rost sa te superi. O sa mai vezi multe povesti despre tine in ziare, dar nu merita sa ii bagi in seama.

    „Gura lumii si vantul nimeni nu le poate opri.”

  4. Onu Ionescu Says:

    @Mihai Cobzaru,
    Admiratie si felicitari:i-ai spart si tu.Sa vada leprele, ca daca PNG s-a dus, BNG(Blogul Noua Generatie) creste si are o gazda demna, spre cinstea social-democratiei.
    Oana,
    Darael are dreptate; asculta-l:Gura lumii(!)anticomuniste si vantul ticalosiei lichelelor sunt de neoprit. Doar camasa de forta; dar tu nu esti genul.
    Ai un stil de neimitat, in a proceda! Bisturiu.

  5. Mihai Cobzaru Says:

    Onu Ionescu, BNG este Blogul Oana Mizil. Fireste ca de noua generatie. Dar daca tot suntem pe aici, ai apucat sa votezi blogscarurile? Parol ca nu, moncher. Uite: http://codexpolitic.us/2009/01/23/blogscarurile-pe-2009/ poate iti dai obolul pentru o femeie nealterata si desteapta.

  6. scenarista Says:

    oana, am citi aberatiile din can-can. am vrut sa ma loghez sa las doua vorbe, chiar daca nu fac asta de obicei, dar nu se accepta comentarii decat in ziua in care a apare articolul. baietii au dreptate. nu trebuie sa-ti faci sange rau din atat lucru. fireste ca ai pe cineva la can-can care nu te iubeste deloc.

  7. scenarista Says:

    te-am votat la blogscaruri. am pus linkul si pe blogul meu. cu curaj, inainte!

  8. oarecare Says:

    Oare de ce aici sunt numai comentarii care iti iau apararea?

  9. fan steaua Says:

    Stim cu totii ca nu tu iti scrii articolele pe blog…ai niste „blogger-asi” care se ocupa de asta…

    Si la urma urmei…nu articolul scris de cei de la cancan era important…ci comentariile oamenilor…
    pe zi ce trece afla lumea lucruri frumoase despre tine: cum tragi tepe, cum nu-ti onorezi contractele si nu faci platile…esti de vis…

  10. Onu Ionescu Says:

    Mihai Cobzaru,
    Ma bucur sa te fi descoperit.
    Buna precizarea. Multumesc! Alaturarea, am facut-o din malitie, pentru antiteza.
    Ai dreptate moncher, m-am conformat.Ai o putere de sinteza de invidiat:”o femeie nealterata si desteapta”. Lui Mihnea, i-am spus:votez o Rara avis:Oana Niculescu Mizil.
    Darael,cata dreptate ai avut cu gura lumii „aflatoare”!Cum anticipezi, punctul pe i!

  11. stelian muscalu Says:

    pe mine nu mă interesează averea ta şi nici ce scriu ziarele… vreau să văd ceva iniţiative legislative, vreau să văd că nu ai urmărit, ca toţi ceilaţi dinozauri, un loc, călduţ care să-ţi asigure un viitor pentru business-ul pe care-l faci.

  12. aura1st Says:

    Ma bucur de prezenta dumneavoastra pe blog, ma bucur ca admirati muzica si ce fac eu, si mi-as dori sa ne cunoastem si sa dicutam, sa ne bucuram, de rezultatele si succesele noastre ca romani.
    Cu drag si la multi ani!
    Aura Urziceanu.

  13. sysla Says:

    tvr? de ce? nu ar fi trebuit. mda. asta iti este.

  14. isabellelorelai Says:

    Oana, ignoră-i. Asta îi oftică cel mai rău.

  15. alin ratiu Says:

    Daca Oana Mizil nu scria articolul asta nu intram pe can can. Eu zic ca e bine ca l-a scris penru ca m-am distrat. E mai buna ca cei de la ziar si are si umor. Am citit si articolul lor si, mai ales, comentariile abjecte de la el. Nimic probat. Doar acuzatii. Asa ca eu, fiind Toma Necredinciosu am luat in calcul ce e probat si ce nu. Probat e ca populatia din Ferentari a ales-o cu peste 50 la suta si ca a ajutat un copil de leucemie sa scape de la moarte. Ce scrie can can si comentatorii nu e probat. Doar vorbe in vant.

    Oana Mizil, o sa tot ai parte de tabloide pana chiar faci una boacana. Cand faci lucruri bune sa nu crezi ca scrie cineva in ziar. Lasa-i si vezi de treaba ta de la Parlament.

    Alin Ratiu

  16. echipa ONM Says:

    @oarecare, fan steaua,
    comentati de pe acelasi IP cu identitati diferite ceea ce contravine regulilor blogurilor, in general, si acestui blog, in special. Va rugam sa ramaneti la o singura identitate/IP, altfel, veti fi banat.

    Va multumim

  17. Sibilla Says:

    Caraş-Severin, 2 februarie 2009, ograda DGASPC C-S :
    Ginerele secretarului judeţului ( Ion Imbrescu ), numit provizoriu pe funcţia de şef de Centru după ce cu 2 ani în urmă jubilase şi se bucurase că „Sorin Frunzăverde nu mai e nimic!”, numitul Ştefu Florin-şăf , terorizează Complexul de Servicii Sociale, ameninţă angajatele cu desfacerea cotractului de muncă pentru că au vorbit cu Gabriela Savitsky. I-or fi răspuns la salut…
    Când umbla cu cuţitul prin instituţie să taie cablul de internet nu s-a gândit că respectivul cuţit este o armă albă. Şi că e ilegal să umbli cu cuţitul într-o instituţie publică.
    Acest ginere este absolventul Facultăţii de Turism de la Herculane – disciplină umanistă, deh! – şi datorită înrudirii sale a fost avansat în timp record de la şofer la Consilier IA.
    Dacă ar fi liniştit şi şi-ar vedea de filmele pe care le urmăreşte la serviciu, n-ar fi nicio problemă; dar lui i s-a năzărit că e cu adevărat şef dacă l-a numit tata-socru. Cât e ziulica de lungă urlă şi insultă, conform fişei postului încredinţate de Duuamna care conduce stabilimentul şi familiile celor subordonaţi.
    Acum doi ani, când PD-ul a fost scos de la guvernare iar Sorin Frunzăverde, actualul preşedinte al Consiliului Judeţean fusese demis de la Ministerul Apărării, cretinul de ginerică a avut aşa o revelaţie că „Sorin este terminat, Sorin nu mai e Sorin”. Cum creierul lui nu cântăreşte mai mult de 15 grame şi nu are decât o circumvoluţiune pentru condus automobilul, este uşor de imaginat că replicile pe care le-a reprodus cu public le înregistrase în mediul familial. Halar protecţia copilului! Halal instituţie! Halal conducători!
    Duuuamna Ana Vasile directorul … judeţului Caraş-Severin ( ? !!! ), a dat ordin clar şi limpede : toate articolele, inclusiv comentariile de pe blogurile celor două inculpate, Sibilla Şi Gabriela, scoase la imprimantă, căci, face un nou , citez, ” dosar de cauză ”, ne dă în judecată, ne desface contractele de muncă şi ne arată în stilu-i deja de toată ţara cunoscut , ” şinie mi-s io ”, Ana Vasile ! ”
    Astfel a început săptămâna de lucru la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Caraş-Severin ….
    Realizează cineva din România în ce condiţii se lucrează în acest judeţ ??? Abuzurile, hărţuirea, terorizarea angajaţilor la ordinea zilei !
    Apropo, poate-mi răspunde şi mie cineva … cine este această Ana Vasile ???
    Sibilla
    Mulţumim respectuos, tuturor celor ce găzduiesc mesajul sud-vestului, în speranţa că ne aude cineva !
    stimă şi respect,
    Sibilla

  18. Onu Ionescu Says:

    @Sibilla,
    De ce te miri, s-a schimbat regimul politic nu si naravurile. Ana Vasile este Ceauseasca de Caras- Severin . Cat il priveste pe ginerica,nu te mira; el ,saracul, a ramas la stadiul de sofer;nu-l condamna! crezi ca-i vine usor sa-i vada pe cei care manuiesc PC-ul? Sa-ti spun ceva:chiar daca ar avea>15g.(Cum i-ai aflat greutatea si i-ai vazut scoarta cerebrala?)Poate aceleasi evaluari ostile, va face si el si atunci, sunteti chit.Oricum,pt mai multa clementa, sa stii: „cine n-a-nvatat la zi, romana n-o poate sti”. Si fara romana , esti un parvenit! Conjunctural,m-am ocupat de studentii
    proveniti din muncitori; le era foarte greu! Unora, le dadeam nota de trecere,din compasiune, pt bunavointa si straduinta de a invata. Intelege-l pe soferul cu facultate, despre care spui.Si inca ceva:unii sunt brutali, animalosi din nastere; ei asculta doar de dresor; dar,poate spre norocul Directiei respective, cineva de sus, va frunzari blogul si va da peste acest mesaj iar, in extremis, prin vicepremierul Dan Nica(parca) va fi atentionat specimenul respectiv, cu soacra-sa cu tot.Totusi, putina prudenta, n-ar strica!De unde stii ca vreo lichea din jurul tau nu-i va citi comentariul tau? Mult succes!

  19. alegator inselat Says:

    CE RASPUNZI AICI PE BLOG ? MINTI , CANICI MESAJELE NOASTRE CARE DERANJEAZA NU SANT POSTATE .BINE CA AI POMENIT DE TABLOIDE . AVEM MATERIEAL PEN. ELE BRAVO.

  20. stefu Says:

    Oameni buni, va rog sa va informati inainte de a arunca cu noroi, pentru ca lucrurile nu staun asa../
    EU sunt dispus sa va furnizez orice raspuns pe adresa mea de email, daca doriti../
    Cele doua doamne care acuza sunt niste persoane false./
    Astept intrebarile dvs. pe adresa mea de email../
    Va multumesc tuturor pentru mesajele si comentariile facute la adresa mea./
    Asa sa va ajute Dumnezeu../Si va doresc o sambata si o duminica placuta../


Lasă un răspuns

