Dragobete la TSD

Ieri-seara, TSD a fost in sarbatoare. Tinerii social-democrati l-au avut invitat pe insusi Dragobete. Tineretul de stanga al Capitalei s-a strans in Regie si a sarbatorit iubirea la inceput de primavara. Fireste ca si Valentine’s Day are greutatea lui simbolica pentru romani dar nu o egaleaza pe cea a fiului Babei Dochia. Faptul ca tinerii l-au recunoscut ca protectorul iubirii pe cel despre care legenda spune ca era un barbat magic chipes, un neastamparat si un navalnic, un petitor si un nas al animalelor – pe Dragobete – este semnul ca traditiile si obiceiurile romanilor au ramas vii, indiferent de navala de sarbatori cosmopolite, importate din occident.

M-am aflat si eu printre tinerii social-democrati, la evenimentul despre care va scriu. Mi-am intalnit prietenii si colegii si m-am simtit excelent, dupa o zi foarte obositoare la Parlament. Domnul Mircea Geoana, Nicu Banicioiu, Ioana Pop, Carmen Moldovan au fost prezenti cu totii, alaturi de alti tineri si tinere. S-a dansat si s-au recitat poezii de “dragoste” cu talc politic, s-au facut concursuri cu premii romantice si, bineinteles s-a discutat despre viitorul TSD-ului. Despre concursul literar nu va pot spune decat ca am ramas profund impresionata de dedicatia in versuri primita de la Andrei Tinu. Din pacate, nu a castigat dar este un tanar promitator si are mari sanse la urmatorul Dragobete. Cuvintele care erau obligatorii in poezie au fost record, telefon, amendament, buget, Romania si iata si textul produs de Andrei caruia ii multumesc cel putin pentru efort:

Dragobete

Declaratie politica de dragoste

In ultimele zile am batut orice RECORD

Te-am sunat pe TELEFON

Sa iti cer un mic favor

Sa-mi faci un AMENDAMENT

La BUGETUL numit amor

Si pentru asta vreau sa stie o intreaga ROMANIE

Ca ceea ce simt eu pentru tine

Este o dragoste mai mult decat vie

Si daca tot suntem la capitolul “Declaratie politica de dragoste” mi-ar face placere ca si voi, cititorii mei, sa preluati cuvintele obligatorii de la concurs si sa compuneti propriile voastre poeme… de criza! Sunteti invitatii mei!

Photobucket

11 răspunsuri to “Dragobete la TSD”

  1. NIC Says:

    Sunteti frumoasa si desteapta, cred ca ati inteles misiunea, Salvati Social Democratia din Romania.

    Vom ajunge un partid de cartier la cizma lui Geoana.

    Marian VANGHELIE are capacitatea mobilzatoare a schimbarii de orientare.

    Favorul este sa-l ajutam pe Adrian NASTASE sa câstige procesele cu ROMANIA

    O zi buna

  2. isabellelorelai Says:

    Oana, avem un tânăr de 37 de ani, tată a doi copii superbi, o fetiţă de 4 ani şi un băieţel de 2 ani.
    Se numeşte Laurenţiu Moise, este fost sportiv. A fost diagnosticat cu cancer, medicii români i-au dat 2 luni de trăit iar medicii austrieci au spus că îl salvează. Laurenţiu locuieşte în sectorul 5, în cartierul Rahova.
    A strâns jumătate din cei 40.000 euro necesari, mai are la dispoziţie 34 de zile să strângă restul.
    Am adresa lui, nr. tel.
    Crezi că poţi vorbi cu tinerii din PSD (TSD) sector 5 să încerce o mică strângere de fonduri? Se poate încerca şi cu 5 lei, orice bănuţ contează.
    Mulţumesc

  3. Onu Ionescu Says:

    @NIC,
    Unde-ai fost, in timpul monologului meu apologetic despre Vanghelie? Am inteles anumite atitudini discrete, am inteles exuberanta ostilitatii lui GOGU cazangiul, n-am priceput insa in ruptul capului, remanenta tacerii asupra opiniei incercate de mine. Faptul, ma face sa cred ca atmosfera stiuta de mine, se mentine, ca un element frenator
    in evolutia voastra social-democrata. Consider, ca este mai castigat PDL-ul, cu o eminenta cenusie precum Nero, dar cu o solidiatate opiniala asemenea unui dispozitiv cibernetic. Eu ma plictisesc repede; n-am rabdare sa insist; dupa ce am inoculat virusul V,fara nici o reactie, ma abtin de la orice comentariu. Ti-am vorbitinsa, dintr-un talc, al proverbului”drumul spre Iad/Esec este pavat cu insistente de buna intentie!”Iar tu, daca nu-ti temperezi entuziasmul apreciativ, vei dauna cauzei social- democrate.Si toti cei asemenea tie! Un prieten din umbra!

  4. NIC Says:

    @
    Onu Ionescu

    Sun mândra de interventia Dvs, sper ca nu am fost interpretata tendentios.

    Trebuie sa salvam Social Democratia din Romania, avem posibilitatea si cred ca vointa politica exista.

    Oana este cea mai reprezentativa a declansa aceasta miscare de reorientare a formatiei noastre.

    Sper ca sunteti de aceiasi parere cu mine si va rog sa actionam cât mai curând.

    Domnul Marian VANGHELIE si-a manifestat intreaga disponibilitate, in prezent se va ocupa si de judetul CLUJ.

    Va urez incredere, Marian si Oana sunt viitorii nostri lideri, nu se mai poate accepta cizma geoana.

    o zi buna si fericita

  5. NIC Says:

    Pâna unde merge ura contra fiului natiunii, cel care a realizat integrarea in NATO si UE, Adrian NASTASE.

    Va atasez si mesajul din blogul lui Adrian NASTASE,

    Gresala ne apartine, Adrian NASTASE nu trebuia abandonat.
    Avem incredere ca procesul pentru spalare de bani cu ROMANIA il vei câstiga, fie prin terminarea lui in urmatorii 50 ani.

    Va considera mai dusmanos ca HITLER.
    Este adevarat HITLER a mai facut si ceva, auto strazi, case si masina VW, Adrian NASTASE a facut mult mai mult, intrarea in NATO si i-a servit guvernului Tariceanu integrarea in UE.

    Comparati si numarul de martori, de cine sunt paltiti acestia.

    Dorim lista acestor martori contra celui mai iubit fiu al natiunii.

    O zi buna

  6. Onu Ionescu Says:

    NIC!(ea, am inteles):
    Cateva punctari, ca raspuns:1. nu-mi place limbajul tau(„cizma Geoana”); daca esti o ea, pastreaza-ti feminitatea, renunta la brutalitatea de limbaj;reciteste raspunsurile Oanei, ai ce invata despre delicatetea sufleteasca, exprimata prin cuvinte alese; nu o vad capabila sa-i strige cuiva, „mai animalule!” 2. tot de la Oana, invata discretia; nu te avanta in entuziasme; este imprudent si pentru tine si pentru cauza;3. nimic nu este mai feroce si mai lipsit de scrupule, decat un orgoliu ranit, sau un scaun periclitat. Nota bene!, nu-i de gluma!
    4.Oana si Marian sunt deja lideri de opinie; fara putere de decizie; apreciez, si-mi doresc o Oana -Richelieu, si un Marian-Bismark. 5.nu uita:”raul intra si iese pe gura!”
    Si acum, ceva dedicat exclusiv tie:Citeam aseara urmatoarele:”Exista o materie capabila de gandire, din care sunt alcatuite toate lucrurile si care, in stadiul sau original,patrunde, penetreaza si umple interspatiile din univers. Un gand in cadrul acestei substante produce lucrul care este imaginat prin gandul respectiv.Aseara, stingand lumina, m-am intrebat:”Cum oare? Azi, citind mesajul tau, am avut revelatia raspunsului: Simplu: asa, ca NIC, si ideile ei zvapaiate!Cu bine! PS: Nu-mi raspunde! Sa nu monopolizam blogul !

  7. NIC Says:

    @
    Onu Ionescu

    Unde putem discuta mai pe larg.
    Sunt multe de spus si de facut.
    Cizma, cuvântul utilizat este bine recunoscut unde ne regasim

    Adio

  8. oananiculescumizil Says:

    isabellelorelai, te rog sa-mi lasi numarul de cont unde se pot face donatiile pentru Laurentiu, Ma alatur tie in acest demers si cu siguranta nu voi fi singura.

    Multumesc pentru tot ce faci pentru oameni!

  9. isabellelorelai Says:

    Mulţumesc, Oana
    .
    BANCPOST – Sucursala Coşbuc
    RON: RO 03 BPOS 81 00 69 24 715 RON 01
    EURO: RO 35 BPOS 81 00 69 24 715 EUR 01
    Cod SWIFT: BPOSROBU
    Titular: Moise Laurenţiu Constantin
    Telefon: 0724 658 486
    .

  10. Banii sau viaţa. Laurenţiu Moise « Isabellelorelai’s Weblog Says:

    […] Mulţumesc: Oana Niculescu-Mizil pentru înţelelegere şi […]


Lasă un răspuns

