LA MULTI ANI, NICU BANICIOIU SI ROBERT NEGOITA!

Nu vreau sa trec cu vederea urarile de multi ani si multa sanatate pentru cei doi tineri “berbeci” social-democrati ai politicii romanesti, colegi de-ai mei si prieteni, Nicu Banicioiu si Robert Negoita, chiar daca au trecut 4 zile de la ziua de nastere a lui Nicu (26 martie) si o zi de la cea a lui Robert (29 martie). Mai bine mai tarziu decat niciodata!

Asa ca…

La Multi Ani, domnului Nicolae Banicioiu, deputat si preşedinte al Tineretului Social Democrat dar si Chestor al Camerei Deputaţilor!

La Multi Ani, domnului Robert Sorin Negoiţă, deputat si vicepreşedinte al Tineretului Social Democrat dar si preşedinte al Ligii Tinerilor Întreprinzători Social Democraţi!

…primavara frumoasa si cate trei trandafiri albastri pentru fiecare!

Photobucket

6 răspunsuri to “LA MULTI ANI, NICU BANICIOIU SI ROBERT NEGOITA!”

  1. Romica STANTUGEL Says:

    LA MULTI ANI

    Oana,

    Imi pare bine ca pastrezi si intretii moralul colegilor, SATRA functioneaza, continua cu traditia.

    Madalin isi respecta originele, dece nu si cei din tineretul psd ist

  2. Robygreen Says:

    „Pe maine, cu fotografii. Promit!”
    Se intampla in data de 28.
    In general va respectati promisiunile?

  3. oana niculescu mizil Says:

    Robygreen, daca erai atent/a ai fi vazut ca am postat, deja, doua fotografii, la „Jurnal de lucru italian – Roma, ziua 1”, cea mai interesanta fiind – cred eu – ultima.
    Maine, celelalte!

    Inca o data, La Muti Ani, Nicu si Robert!

  4. Nicolae Banicioiu şi Robert Negoiţă | Dimitri - Just a regular every day normal motherfucker Says:

    […] Informaţia o am de la o mai veche cunoştinţă de-a mea, ONM. […]

  5. Prof.Gh.C.Dinulescu-Campina Says:

    Domnule Robert Negoiţă,

    V-am văzut şi auzit cum promiteaţi câte un apartament fiecărui fotbalist în cazul că echipa României s-ar fi calificat la „mondialul” din Africa de sud. Lăudabilă promisiune, dar nu cumva eraţi sigur că oamenii lui Piţircă nu mai sunt în stare de aşa ceva? Dacă promisiunea ar fi fost realizată, înseamnă că sunteţi un adevărat patriot, deşi celor implicaţi numai de patriotism nu le arde, şi în plus numai apartament nu le lipseşte la banii lor.
    Dacă oricum, acum nu mai este posibil să vă ţineţi de promisiune, oare aţi fi dispus să sacrificaţi un sfert de apartament pentru a vă lega numele de primul şi singurul sitem filosofic din ultima sută de ani care într-adevăr ar promova România în lume? Nu este o realizare care să rupă gura târgului, adică să se vândă ca pâinea caldă, dar ar arăta lumii ştiinţifice ce resurse mai are erudiţia neamului acesta latin. Oricum este vorba de o realizare cu bătaie lungă care peste 40-50 de ani va fi ce a fost opera lui Descartes, a lui Leibniz sau a lui Einstein.
    Nu-mi fac iluzii, dar cred că pot cere unui parlamentar, care consider că mă reprezintă şi pe mine, să-mi spună direct: „Profesore îţi faci iluzii, azi pe toată lumea interesează numai profitul, nu poezia!”
    Aşi fi mulţumit dacă un parlamentar m-ar suna la 0752145670 şi mi-ar spune chiar şi : „Sunt Negoiţă, dar preocupările mele sunt altele”

  6. Stefan Says:

    La Multi Ani, domnului Robert Sorin Negoita, deputat si vicepresedinte al TSD.


Lasă un răspuns

