La Multi Ani, domnule Sergiu Nicolaescu!

O zi de 13 cu noroc pentru romani.
Regizorul si senatorul PSD Sergiu Nicolaescu implineste astazi 79 de ani.
De la “Dacii”, cu “Mihai Viteazul” si Comisarul Moldovan peste 50 de filme, pana la “Supravietuitorul”, domnul Nicolaescu a strabatut epoci in istoria unui neam, sub deviza “vointa si munca”. Eu adaug “cu talent si daruire pentru semeni”!

La Multi Ani, Domnule Senator, si Multa Sanatate!

din filmul Mircea cel Batran, in regia lui Sergiu Nicolaescu

4 răspunsuri to “La Multi Ani, domnule Sergiu Nicolaescu!”

  1. matei Says:

    Oana, mi-ai facut o mare bucurie. Este foarte de bine ca ai facut acest gest in primul rand pentru un mare regizor, unul care se confunda cu insasi istoria cinematografului romanesc, si apoi pentru un coleg de partid si de parlament. Fireste ca Sergiu Nicolaescu este preferatul meu. Chiar daca am 23 de ani sunt fascinat de filmele lui. Risc o intrebare pentru colegii de blog. Va place Sergiu Nicolaescu.

  2. paula Says:

    Recunosc ca in Italia nu-mi lipsesc prea multe dpdv material. Imi lipsesc rudele, prietenii din Romania si emisiunile de la televiziunile romane. Imi lipsesc si filmele romanesti. M-am nascut cu Sergiu Nicolaescu si acum, la 79 de ani, tot el este cel mai bun de la noi, dupa parerea mea. Am vazut toate filmele lui. Inclusiv Mircea.
    Si din partea mea, la multi ani maestrului!

  3. scenarista Says:

    Sergiu Nicolaescu a facut „Scoicile n-au vorbit niciodata”, primul film subacvatic romanesc si este si primul operator subacvatic din Romania. E un dur pe platou dar asta nu inseamna ca nu merita La Multi Ani!:)

  4. oana niculescu mizil Says:

    Matei, Paula, Scenarista, am o mare apreciere pentru domnul Sergiu Nicolaescu. Atat pentru senator cat si pentru regizor. A fost, este si va ramane un om puternic, activ si cu spirit.

    Si voua si dumnealui, Sarbatori Fericite si entuziasm!


Lasă un răspuns

