Bursierii din Ferentari “au intrat in politica”

Daca, la inceputul anului scolar 2008-2009, celor 10 elevi din Colegiul 20 li s-a oferit sansa sa isi continuie studiile, iata ca au avut ocazia sa ia in consideratie, cel putin teoretic, si posibilitatea de a deveni politicieni. Martea trecuta am dat impreuna cu ei o raita prin Parlamentul Romaniei. Au parut impresionati de arhitectura palatului, ca multi dintre cei care pasesc pentru prima data aici, au cunoscut la modul propriu oameni politici si, mai ales, au asistat la sedinta Plenului unde tocmai luase cuvantul Domnul Presedinte Traian Basescu care adresa Camerelor reunite ale Parlamentului un mesaj pe probleme actuale de politica externa. Nu au apucat sa-mi impartaseasca, decat pe fuga, opinia lor despre subiect dar mi-au spus ca-mi trimit e-mail-uri detaliate. Le astept.

oana niculescu-mizil, sectorul 5, ferentari
prima intalnire cu cei 10 bursieri

Laura, Loredana, Stefan, Daniel, Catalina, Elena, Iulia, Cristian, Ana-Maria si Florin isi primesc lunar bursa de studii de 200 lei pe care le-am oferit-o prin “Asociatia Ovidiu Rom” si, cu siguranta, o folosesc pentru a-si imbunatati rezultatele scolare, dupa cum mi-au promis la inceput si dupa cum au confirmat si saptamana asta. Intuitia mea imi spune ca va veni curand si confirmarea din partea parintilor si profesorilor fara de care nu se poate.

Photobucket
bursierii la Palatul Parlamentului

Le urez la toti zece, lor si colegilor lor, sa reusesca in viata, indiferent daca in politica sau in alte domenii, iar familiilor lor un Paste Fericit si sa aiba parte de multumire din partea copiilor lor!

Multumiri si urari de bine celor care au facut posibile actiunile umanitare ale “Asociatiei Ovidiu Rom” si Sarbatori Luminoase!

13 răspunsuri to “Bursierii din Ferentari “au intrat in politica””

  1. loredana Says:

    frumoasa initiativa,excelent ca pretuiti tinerii…nu multi politicieni o fac….tinerii sunt viitorul politicii romanesti.
    Va doresc mult succes!
    Cu respect,Loredana

  2. Romica STANTUGEL Says:

    SATRA iti ureaza UN PASTE FERICIT.

    TIGANIMEA VA CASTIGA ROMANIA, îi reprezinti foarte BINE, tiganci ca tine dorim sa avem cât mai multe.

    Si Corina a inteles ce trebuie sa realizeze in comunitatea pe care o reprezint, TIGANIMEA moderna a ROM ANILOR.

  3. ion susai Says:

    ohhh mancati-as tu esti fiica lu omida si omidu !

  4. Cristian Says:

    Paste Fericit doamna Oana! Vreau sa va multumesc in numele tuturor bursierilor, pentru sprijinul acordat luna de luna, faradecare ne-ar fi fost extrem de greu sa ne descurcam….(Un pas „mic” pentru dvs, un salt urias pentru noi). Sunt mandru ca fac parte din cei zece bursieri si ne bucuram ca avem parte de o a doua mama!! Paste Fericit!

    Cristian

  5. Marius Paraschiv Says:

    haceastă vizită in Parlament, a unor copii cu alte nevoi, sa are ca scop ce?
    Tanti Oana Niculescu Mizil, ce facem cu copiii strazii, ca p-aia nu-i putem baga in parlament, ca pute! Eu am doar trei clase, nu am bursa, am crescut pe strazi, cu toate astea, am fost de 3 ori in Parlament si asta nu m-a ajutat cu nimic…tot fara parinti, tot fara casa, tot cu o leafa mizerabila. Tanti Oana Niculescu Mizil, v-as invita sa ne implicam impreuna in campanii cu adevarat omenesti.. nu putem fi oameni numai pentru bursieri, numai pentru genii, numai pentru fotomodele si pitzipoance.. putem fi si pentru cei ca mine! Eu nu vreau nimic, insa vreau ca si pe cei ca mine sa-i auda cineva!

    http://mariusparaschiv.ro/category/despre-mine/introducere/

  6. oana niculescu mizil Says:

    Loredana, ma bucura aprecierea ta, asa cum m-au facut fericita rezultatele la invatatura ale bursierilor mei. Sper ca ai avut sarbatori fericite si pline de soare.

    Romica, esti reprezentantul carei satre? Am transmis urari de sarbatori reprezentantilor romilor si am primit urari de la ei. Numele tau nu aparea pe nicaieri. Probabil vorbesti doar in numele familiei tale, ceea ce este ok. Iti multumesc pentru urari, oricum, si primeste-le si din partea mea!

    Cristian, voi sunteti aceia care imi faceti mereu bucurii. Sunt fericita ca pot fi alaturi de voi si la bine si la rau si va pot ajuta sa depasiti greutatile si sa va urmati drumul. Astept e-mails…:)

    Marius Paraschiv, cine e „tanti”? Revin cu completari cand imi explici cui te adresezi. Pana atunci, sa ai o viata buna!

  7. Marius Paraschiv Says:

    Ma adresam domniei voastre, precizand clar ca am doar 3 (trei) clase si incerc sa ma adresez domniei voastre asa cum o fac ei, cei fara burse la Oxford, Cambridge, Harward, Sorbona sau Ferentari. Va rog sa-mi acceptati scuzele! Sper, cu acordul dvs -dupa ce v-am oferit explicatiile- sa am in continuare o viata buna, ceea ce va urez si dvs.

  8. nasii Says:

    marius, cam care este problema ta in afara spamului din primul tau comentariu? o condamni pe oana ca a ajutat 10 copii din ferentari, copii cu probleme financiare, sa mearga la scoala? vroiai sa-i trimita la oxford? sau cam ce vrei sa zici ca eu una nu pricep?

    nasa

  9. nasii Says:

    si, marius…
    daca ai trei clase si ai crescut pe strazi, vezi ca e de lucru la spatii verzi. nu ai nevoie de studii la oxford ca sa pui pansele.:)

    yours

  10. Marius Paraschiv Says:

    Vad ca mi-am turnat cenusa-n cap cu „greii” blogosferei, incercand doar sa semnalez unele cazuri care chiar au nevoie de ajutorul nostru si al clasei politice in mod special, insa, am fost considerat spammer… that`s ok, Nasii… te invit sa cauti pe unde vrea browser-ul tau, sa-mi spui apoi pe unde dau eu spam, sau ce alte metode de asa-zisa promovare a blog-ului meu practic. Te poti uita chiar pe statisticile serverului sa vezi ca nu ma omor cu ranking-ul. Or pentru mine, spam-ul are cu totul si cu totul alt inteles, dar n-am sa dezvolt aceasta chestie, esti liber(a) sa descoperi.
    Din comentariul meu, ai inteles ca eu as condamna pe cineva pentru o actiune..ei bine, te inseli! Apreciez faptul ca cineva se implica, insa, imi doresc mai mult, pentru mai multi..dar nu pot semnala eu tuturor problemele lor, pentru ca as putea fi acuzat de spam:)
    Ca nu ai priceput ce am vrut eu sa spun, imi era de ajuns, puteam sa explic. Insa, felul in care ma trimiti tu sa lucrez la spatii verzi, imi aduce aminte de un anumit personaj, propulsat pe Dorobanti de otv. No offence, insa, te asigur ca nu-mi dau cele trei clase ale mele nici pe trei facultati ale tale.

  11. Marius Paraschiv Says:

    Stau totusi si ma intreb, cam ce s-ar alege de acesti oameni batuti de soarta, daca toti cei ca tine i-ar trimite sa planteze flori…
    Daca am gandi putin mai matur, ne-am da seama si acesti oameni au dreptul sa viseze la o bursa in viitor, ca si acesti oameni au idealuri, ca si acesti oameni merita o sansa in viata, sansa pe care parintii sau cei in masura nu le-au oferit-o. Eu sunt unul care vine dintre ei si sincer, visez la ziua in care voi termina o facultate, la ziua in care voi realiza ceva si, de ce nu, la ziua in care voi putea face ceva pentru ei. Sper ca nu-i voi trimite sa planteze flori, sa spele closete, sau sa devina subiect de batjocura pentru unii care nu au inteles si nu vor intelege niciodata mediul din care provin acesti oameni. Sunt convins ca vor merge si sa planteze panselute, insa, din placere, nu asa cum o fac acum..de foame.
    Eu strang de pe la oameni tot felul de lucruri si aproape in fiecare weekend le pun in masina si merg sa le ofer lor. Din putinul meu ma indur sa le duc cate o lingura de mancare, atunci cand pot…mi-e destul de greu sa cred ca tu faci asta, din moment ce ai o astfel de atitudine fata de cei cu trei clase.
    Daca i-as intreba pe ei ce parere au despre mesajul tau, sunt sigur ca ti-ar raspunde astfel: „tie si familiei tale”
    Eu n-am sa merg sa plantez panselute, pentru ca am un job destul de placut si ma multumesc cu ceea ce castig,insa, fii convinsa ca in alte conditii as fi mers cu drag:)

  12. nasii Says:

    marius, am intrat la tine si am vazut ca esti ok. sfat amabil: cand vrei sa comunici ceva fa-o in asa fel incat lumea sa inteleaga ce vrei sa comunici. din comentariul tau de inceput se intelegea ca o acuzi pe oana ca nu ajuta toti aurolacii sa ajunga la oxford. idealismul ca idealismul dar sa nu viram in utopie…
    te pun la blogroll. si pe isabella. meritati.
    ave

  13. Marius Paraschiv Says:

    That`s ok. Recunosc ca imi lipseste ratiunea in unele cazuri, insa chiar nu aveam intentia sa jignesc/acuz. Sorry! Langa Palatul Mogosoaia, pe o straduta, in fata unei curti, sta un baiat la vreo 20 de ani, bolnav… el sta in soare, rade si saluta pe toata lumea:)l-am vazut in urma cu vreo doua saptamani cand am fost acolo, vroia sa-mi ceara sa-i dau si lui suc, dar nu avea curaj..mi-a luat o gramada de timp sa-mi dau seama ca vroia sucul si m-am intors tooocmai de la sosea sa i-l duc:)

    Azi ma duc sa-i duc niste hainute, suc, apa..as vrea, daca se poate, sa-i mai duca si dintre voi careva, ceva..pentru ca eu am sunt prins intr-o perioada in care stau fffoarte prost cu banutii.
    Il gasiti in coltul parcului, sta pe o bancuta in fata unei curti. Daca nu va descurcati, gasiti la mine pe blog niste date de contact(nu e spam!!!!)si poate mergem impreuna.
    Hai sa aveti un weekend minunat.


Lasă un răspuns

