Daniel Valentin Ceausescu, un nume de care se va auzi

Si ieri si astazi am citit in presa centrala – ma refer la Evenimentul Zilei – o serie de articole care dezvaluiau o mare descoperire. Este vorba de identificarea nepotului lui Nicolae Ceausescu, fiul Danei si al lui Valentin, pe numele sau Daniel Valentin. Nu vreau sa intru in prea multe amanunte dar, pentru ca s-a folosit in articole si numele familiei mele vreau sa fac cateva precizari. Il cunosc pe Daniel Valentin de cand era copil, iar dupa plecarea lui in Statele Unite imi amintesc ca l-am revazut prima oara in urma cu un an. Am discutat, mi-a spus ca era licentiat in Fizica si Filosofie. Am ramas profund impresionata de inteligenta, cultura si, mai ales, de extraordinara modestie de care da dovada Daniel. Este un tanar absolut incantator, sclipitor si, asa cum am mai spus, un tanar cu o aleasa educatie si extraordinar bun-simt. Din pacate, intalnirea noastra ulterioara s-a petrecut la inmormantarea bunicului meu. A venit alaturi de mama sa Dana, cea care s-a ocupat de educatia lui de la plecarea din tara. Sunt convinsa ca Daniel va avea un viitor implinit si asta nu pentru ca este nepotul sotilor Ceausescu. Este posibil ca acest lucru sa-i dauneze, chiar. Am simtit, pe propria-mi piele, cat este de dificil, uneori, sa porti istoria pe umeri. Pentru ca este un tanar inteligent, deschis, discret, licentiat in fizica si filosofie, un tanar modest, fara nicio urma de infatuare. I-am sugerat lui Daniel sa intre in politica. Chiar daca raspunsul a fost negativ convingerea mea este ca viitorul politic al Romaniei depinde de acesti tineri inteligenti si motivati. Indiferent de numele pe care il poarta.

39 răspunsuri to “Daniel Valentin Ceausescu, un nume de care se va auzi”

  1. geomarz Says:

    Numele de Valentin Ceauşescu trezeşte respect oricui beneficiază de un minimum bun simţ şi de ceva informaţie. Ca şi numele de Zoia Ceuşescu. Exact în acelaşi context.
    Dacă fiul lui Valentin are numai bunul simţ al tatălui său, este suficient. Şi, sper din tot sufletul, să aibă parte de ceea ce merită.
    Despre mama sa, Dana, nu am nici o informaţie din acest motiv nu pot face nici un fel de comentariu la adresa ei. Am, însă, încredere în bunul gust al lui Valentin.

  2. Daniel-Valentin Ceausescu « Arhivare’s Blog Says:

    […] pana acum nu a aparat familia Valentin Ceausescu. Poate doar Oana Mizil. Comentarii […]

  3. oana niculescu mizil Says:

    Geomarz, sa nu uitam ca de numele lui Valentin Ceausescu se leaga cel mai mare succes al fotbalului romanesc, castigarea Cupei Campionilor Europeni de catre Steaua Bucuresti. Steaua a fost prima echipa din Estul Europei care a castigat acest trofeu.
    Daniel ii seamana foarte mult, atat ca si caracter dar si ca preocupari profesionale. Daniel este licentiat in Fizica, la fel ca si tatal sau. In limita timpului voi mai posta despre acest subiect.

  4. Ovidiu Says:

    Evenimentul Zilei a cercetat un an de zile – asa scrie in ziar, n-au aflat cand s-a nascut Daniel Valentin Ceausescu, doar anul, nici n-au aflat pe ce data s-au casatorit.
    Jurnalism de doi bani

  5. geomarz Says:

    Pentru mine, de numele lui Valentin Ceauşescu se leagă Facultatea de Fizică şi foarte mult bun simţ şi demnitate.
    Nu mă interesează fotbalul.
    A pune pe primul plan fotbalul îmi sugerează o problemă legată de sistemul de valori al unei societăţi.

  6. geomarz Says:

    Si mai cred că Valentin merită să fie apreciat pentru ceea ce este el şi nu numai ca tătă al fiului său (pe care îl admir pentru curajul de apurta numele de Ceauşescu).

  7. George Says:

    Minunat si de perspectiva. Ceausescu reales la al n-spelea congres.
    Niculescu Mizil, Dascalescu, Iliescu Ilici, Geona, Walter Roman nu Maracineanu. Proletari din toate tarile reprofilati-va.
    La mai mare duduia Oana

  8. Ovidiu Says:

    Mai George tu o duci bine ?

  9. George Says:

    Draga Ovidiu,

    da, o duc bine, multumesc de intrebare. Dar tu ? Tu cum o duci draga Ovidiule ? Nu te-ai saturat de plaga asta comunista intinsa ca o placinta ?
    Iti aduci aminte de Caragiu, odihneasca-se in pace ? Asa o fi in tenis, dar tot ei, tot ei ? Altii nu mai sint ?
    Nu am nimic cu nepotul Daniel si nici cu Oana, ba chiar imi sint simpatici si imi par oameni educati si la locul lor. Dar nu pot sa nu ma intreb si eu, ca prostu – da altii nu mai sint d-le ?
    Cum se face ca la 20 de ani dupa lovilutie tot ei, tot ei ? Avea dreptate nea Nicu cind spunea ca comunistii sint cei mai buni fii ai poporului ? Da Daniel alte idealuri mai marete decit sa invirta dovleacu prin cocina politicii romanesti nu ar putea avea ? Ce crezi ?

  10. matei Says:

    george cred ca doamna deputat s-a referit la calitatile umane ale lui Daniel. Care se pare ca nu sunt artificiale sau transmise genomic. Conteaza trecutul? daca esti prost sau proasta poti sa fi ,nu numai nepoata lui Paul Niculescu Mizil ci si sora lui Obama. Nu accezi.

  11. Marius Udrea Says:

    PSD SI OANA NICULESCU MIZIL VOR INVINGE.

  12. alma Says:

    Guvernul a promis si s-a si votat. De ce nu se aplica legea. Ce facem cu tezele?
    Ce vina avem ca Basescu vrea greva. Doamna deputat, de ce taceti? Ati spus ca educatia e unul din dezideratele dumneavoastra.

  13. alma Says:

    De ce ar trebui sa castige psd?

  14. madalin Says:

    Doamna Oana, nu aveti nicio parere despre criza din invatamant?

  15. geomarz Says:

    Mă, Matei, mă,
    Transmiterile nu se fac „genomic” ci „genetic” sau „ereditar”.
    Genomul este o structură, ca şi proteinomul, transcriptomul… Genetica sau ereditatea sîn două cuvinte definesc un proces…, o modalitate, la nivel biologic, vorbesc. În restul, nu mă bag.
    ***Deşteptule:
    Eu înţeleg să nu fii de acord cu cineva, dar nu înţleg folosirea unui limbaj mîrlănesc…
    Singurul lucru pe care-l ştiu despre proprietara acestui sit, este că e nepoata unui important personaj politic al României. Numai pentru acest motiv, nu se cade să scrii cea ce scrii.
    Sînt de acord, însă cu termenul de Geostănac (Geoană+Prostănac) care cisrculă prin alte sit-uri…

  16. geomarz Says:

    ***
    Ovidiu, Salutări !

  17. Ovidiu Says:

    Geomarz, de ce trei stelute?

  18. echipa onm Says:

    desteptul, am fost nevoiti sa-ti stergem toate commurile din cauza limbajului suburban pe care il folosesti. Acest blog este singurul spatiu virtual al unui politician in care este interzisa cenzura. Totusi, indiferent de ce ip-uri folosesti, vei fi banat, daca nu ai un limbaj decent.
    Multumim.

  19. trezerius Says:

    Nu inteleg de ce nu moderezi comentariile!

  20. Ovidiu Says:

    Draga George,
    poate tu si eu o ducem bine, dar pensionarii, studentii, oamenii de rand?
    Aud de la multi cum il regreta pe ceausescu, nu regimul.
    Am pus la mine un sondaj vezi rezultatele..

  21. Lorena Says:

    De ce nu mai comenteaza Oana Mizil?

  22. George Says:

    Draga Ovidiu,

    sint convins ca multi il regreta pe ceausescu dar asta pentru ca cel putin in opinia mea au memoria foarte scurta. Pur si simplu au uitat mizeriile indurate. Nu ma refer la cei care nu au avut de indurat mizerii precum Oana, Valentin, Daniel Valentin etc. Ma refer la marea masa care nu aveau rude in cc pcr sau deputati man sau la secu sau chiar si la regionala de partid sau in comitetul de partid pe intreprindere.
    Sa il regreti pe ceausescu mi se pare culmea masochismului.
    Subiectul thread-ului era Daniel Valentin Ceausescu. Nu il cunosc persona dar cred ca daca asa cum spune Oana este o persoana cu mult bun simt si care ii seamana tatalui sau si nu bunicului, atunci va sta departe de politica – sau cel putin de politica murdara bazata pe fosta structura pcr secu si pleiada de activisti – adica structura de gen caracatita mafiota pe care este construit intreg esafodajul politicii romanesti in anul de gratie 2009.

    PS. Si nici nu am apreciat la Oana adevararurile spuse pe jumatate, gen la 8 ani a plecat din Romania in US. Nu a plecat in US, a plecat in Israel cu mama lui. Si de acolo a plecat in US. Caci daca ar fi stat ar fi trebuit sa faca armata ca toata lumea. Dar asta probabil ca nu era de nasul lui..

  23. zavaidoc Says:

    rushineeeeee;inca cenzuratzi opiniile cititorilor;pui de comunishti care santezti.

  24. geomarz Says:

    *** Ovidiu,
    Pentru că nu-mi iese a-ul ăsta, îmbîrlibgat.

  25. Dan Says:

    Nu, Oana, tu nu porţi istoria pe umeri. Istoria este a celor care au murit în puşcăriile comuniste. Ale voastre sunt bogăţiile pe care bunicii şi părinţii voştri le-au clădit pe sânge şi suferinţă. Ale voastre sunt doar vilele şi Merţanele. Atât. Imaginează-ţi că te ia duba neagră, în miez de noapte, din patul tău, de lângă oamenii dragi. Şi te duce într-un loc de unde nu ştii dacă mai scapi. Acolo te torturează, te chinuie, îţi dizolvă personalitatea. Citeşte Arhipelagul Gulag, apoi citeşte mărturisirile celor care au trecut prin temniţele păstorite de comunişti. Înmulţeşte cu un miliard şi vei avea imaginea suferinţei acelor oameni. Gândeşte-te, apoi, la miile de oameni care au murit cu zile în uzinele comuniste, sau la cozile pentru un litru de ulei pe lună, gândeşte-te la copiii de la Cighid, Oana… Nu, nu istoria o porţi tu pe umeri, ci doar hainele de firmă. Istoria este altceva. Nu vei înţelege. Tu nu poţi înţelege cruzimea familiei politice în care te afli. Pentru tine totul a decurs bine. Pentru familia ta, la fel. Dar acolo, undeva, în celule reci şi întunecoase, au fost ucişi oameni, unii dintre ei strigând numele copiilor lor. Alţii au murit blestemându-vă. Le ştii tu, prea bine, Oana. Lumea ta nu e dreaptă. Dacă ai un pic de demnitate, dă-ţi jos sloganul şi meditează… Poate te va străbate vreun gând.

  26. Antim Says:

    Din pacate, oamenii inteligenti nu prea au cautare pe la noi!

  27. constantin Says:

    Sa va dea Domnul sanatate la toti!

    Eu am cateva intrebari pentru Doamna Oana:
    1. Cand a trecut ultima oara prin Colegiu in care a fost votata?
    2. Chiar ii place starea aceasta jalnica in care se afla atat Colegiul cat si o parte a Bucurestiului?
    3. De ce nu mai apare pe posturile de TV cu niste initiative laudabile, asa cum a fost in campanie?
    4. Acum chiar nu mai are nevoie de plebe?
    5. Poate se complace cu situatia ca sectorul 5 sa fie fie codas?

    Va multumesc!

  28. Scurtu bogdan Says:

    CE initative legislative aveti in vitor pentru ceii care va votat.Cu respect si scuze de rigoare,BogdanScurtu

  29. Scurtu bogdan Says:

    CE initative legislative aveti in vitor pentru cei care va votat.Cu respect si scuze de rigoare,BogdanScurtu

  30. Scurtu bogdan Says:

    Doamna deputat, Oana Mizil. CE initative legislative aveti in vitor pentru cei care va votat.Cu respect si scuze de rigoare,BogdanScurtu

  31. adrian Says:

    se pare ca fiul lui valentin si a oanei fica lui petre borila e evreu dupa mama si nu inteleg de ce sa fie un secret.desigur in drum spre state a poposit si in israel.in rest totul e adevarat si sa aiba succes in viata.desigur mai e de adaugat ca valentin a fost obligat sa divorteze de iubita lui mama

  32. PARTIZAN TM Says:

    Felicitari OANA pentru succesul in alegeri. Apreciez mult pozitia ta in interventiile TV. Speram sa te vedem mai des. Nu baga in seama rautatile unor frustrati. Apropo , eu cred ca istoria tarii noastre au facut-o in primul rand cei care au lasat ceva in urma activitatii lor , cei care au construit Romania moderna.

  33. Gabi Marinescu Says:

    Stimat doamna ce faceti in parlament mai ales in comisia de munca??? psd iar a pus mana pe paine si cutit?

  34. Horia C. Ivan Says:

    Subscriu „in toto” rindurile lui Dan.
    Sa va fie rusine ca mai insistati sa reveniti in politica cu mostenirea de trista amintire a mosilor si stramosilor vostri, niste banditi, tradatori si vinzatori de tara!

    „Nu, Oana, tu nu porţi istoria pe umeri. Istoria este a celor care au murit în puşcăriile comuniste. Ale voastre sunt bogăţiile pe care bunicii şi părinţii voştri le-au clădit pe sânge şi suferinţă. Ale voastre sunt doar vilele şi Merţanele. Atât. Imaginează-ţi că te ia duba neagră, în miez de noapte, din patul tău, de lângă oamenii dragi. Şi te duce într-un loc de unde nu ştii dacă mai scapi. Acolo te torturează, te chinuie, îţi dizolvă personalitatea. Citeşte Arhipelagul Gulag, apoi citeşte mărturisirile celor care au trecut prin temniţele păstorite de comunişti. Înmulţeşte cu un miliard şi vei avea imaginea suferinţei acelor oameni. Gândeşte-te, apoi, la miile de oameni care au murit cu zile în uzinele comuniste, sau la cozile pentru un litru de ulei pe lună, gândeşte-te la copiii de la Cighid, Oana… Nu, nu istoria o porţi tu pe umeri, ci doar hainele de firmă. Istoria este altceva. Nu vei înţelege. Tu nu poţi înţelege cruzimea familiei politice în care te afli. Pentru tine totul a decurs bine. Pentru familia ta, la fel. Dar acolo, undeva, în celule reci şi întunecoase, au fost ucişi oameni, unii dintre ei strigând numele copiilor lor. Alţii au murit blestemându-vă. Le ştii tu, prea bine, Oana. Lumea ta nu e dreaptă. Dacă ai un pic de demnitate, dă-ţi jos sloganul şi meditează… Poate te va străbate vreun gând”.

  35. oana niculescu mizil Says:

    Domnilor, fiecare roman in parte porta istoria pe umeri, va place sau nu va place. Indiferent ce formatie, ideologie, religie, principii de viata au sau au avut parintii si bunicii ficaruia, noi toti suntem participanti directi la istoria acestei tari. In ceea ce priveste romanii torturati, chinuiti si cu personalitatea dizolvata, nici eu si nici inaintasii mei nu am participat la astfel de actiuni tortionare, asa ca interventiile domniilor voastre sunt neavenite. Nici Daniel nu a fost tortionarul cuiva, dupa cum va puteti imagina. Reveniti-va si maturizati-va, domnilor, aceste locuri comune intra, deja, in limba de lemn a dizidentilor care, iata!, nu mai exista intr-o Romanie democrata.

  36. cineva Says:

    Doamna Oana sa-mi fie cu iertare cred ce vreti ci ca daniel presupusul nepot a ceausestilor e un baiat cumsecade si ca zoia a fost o persoana la locul ei(dupa cum spun colegii ei) si k valentin a fost un bun conducator la sibiu regiunea pe care stim cu totii ca o conducea dar de ce sa nu-i bag pe toti in ****** de panarame ca ei au trait bine dar cu copii bolnavi,ce faceau? k i exterminau pe toti ca sa nu se faca tara de ras cu ei panaramele naibi si ca parintii trebuia sa stea la rand sa ia o bucata de paine copiilor cacanari handicapati nu mi-e mila de ei ca au trecut prin toate cate au trecut si asta nu era nimik daca erau si mai chinuiti ma bucuram enorm de mult asa ca veziti de treaba dumitale si nu mai lua apararea teroristilor,infractorilor si criminalilor

  37. Adi Says:

    Am si eu cateva pe suflet dupa ce am citit comentariile:
    Sunt doar in vizita in tara si imi pare rau dar habar nu am cine este aceasta doamna Oana Niculescu-Mizil.Am doar o mare nelamurile, cum de vorbeste toata lumea asa frumos de „domnul” Valentin Ceausescu? doar pentru povestea cu Steaua? Stiu doar un lucru negativ de acest personaj si acesta imi spune mai mult decat toate cele bune: am inteles ca inca incearca sa revendice o parte din bunurile confiscate fratelui sau. Avand in vedere cu ce pret a ajuns acel personaj sa le posede, eu unul, nu consider ca are dreptul sa le primeasca inapoi.Cat despre Doamna Zoia, care a fost si ea mentionata odata intr-un comentariu consider ca este singrul personaj posibil positiv din acea perioada.Nu imi permit sa comentez de copii lui Valentin Ceausescu pentru ca nu stiu absolut nimic de ei.

  38. Alin Says:

    .Puteti sa ma ajutati va rog cu o adresa de email a lui Valentin Ceausescu?sau orice date de contact.Probabil ati observat ca am scos o statueta din sapun cu bustul lui Nicolae Ceausescu,format unic pe plan mondial,destinat nu uzului propriu zis ci functiei simbolice pe limbaj afisat in siteuri publice(sapunulcheia.ro resp pagina de pe facebook),personajul fiind personaj istoric nu poate fi protejat dar moral ma simt obligat a cere acceptul multiplicarii ei fara a avea scop material pentru piata romaneasca.


Lasă un răspuns

