Promisiuni respectate: proiectul celor 25.000 de euro

Va spun sincer ca nu stiu ce sa mai cred despre felul in care unii politicieni din România se raporteaza la problemele celor pe care ii conduc. Zilele trecute am avut neplacuta surpriza de a-l vedea pe Vasile Blaga, un lider politic marcant in Romania, cum il face “mincinos” pe Mircea Geoana, partenerul sau de guvernare intr-o emisiune televizata. Motivul apelativului era proiectul prezentat de presedintele Geoana privind sustinerea pe care o vor primi tinerii care aleg sa se intoarca din strainatate si sa inceapa o afacere in mediul rural. Programul presupune o colaborare cu institutiile europene pentru acordarea unei subventii de 25.000 de euro si o reducere a taxelor de pana la 60%.
Ca tanar, am salutat inca de la inceput acest proiect. Mai mult, pentru ca am crezut in realizarea si importanta lui, m-am implicat prin popularizarea pe care am facut-o in randul tinerilor romani din diaspora pe care i-am intalnit in calatoriile de lucru. Nu mica mi-a fost bucuria cand, dupa numai cateva luni, evaluarea rezultatelor arata ca 680 de familii au beneficiat deja de aceste fonduri, lucru dovedit de dosarele care se afla la Ministerul Agriculturii.
Aceasta bucurie mi-a fost, insa umbrita de indignarea fata de aceia care nu stiu sa aprecieze o promisiune respectata. In ceea ce ma priveste, consider ca o masura buna ar trebui apreciata sau, cel putin, n-ar trebui denigrata.

NOTA: Detalii privind inscrierea in acest program se afla pe http://www.madr.ro

