Traian Basescu a ingropat inca un guvern

“PSD a iesit din hora”, “PSD a iesit de la guvernare”, “PSD a trecut in opozitie” – acestea sunt doar cateva dintre titlurile care au rulat astazi pe televiziunile din Romania. Faptele – le stiti. Opiniile, insa difera in functie de culoarea politica. Da. PSD a iesit din hora pentru ca nu poate sa joace pe cantece proaste, noi nu jucam dupa cum ne canta altii. Da. PSD a iesit de la guvernare pentru ca ministrii nostri nu puteau sa-si faca treaba din cauza obstacolelor pe care le intampinau din partea partenerilor de Coalitie. Da. PSD a trecut in opozitie pentru ca, din opozitie, vom putea lupta cu adevarat pentru a ne respecta promisiunile fata de voi toti. Aliati ne vor fi aceia care in vara anului 2008 ne-au acordat o incredere atat de mare prin votul lor.
Gestul ministrilor social-democrati de astazi nu inseamna ca puterea a ramas in mainile democrat-liberalilor. PSD este un partid democratic care stie ca puterea nu poate fi in mainile unui partid si nici ale unui singur om pentru ca puterea apartine cetatenilor romani.
Pentru mine este clar. Iresponsabilitatea, lipsa de profesionalism si orgoliile neinfranate ale primului om in stat pot duce tara catre un declin fara precedent istoric. Trebuie sa luptam pentru ca acest om sa nu poata distruge ceea ce s-a creat pe parcursul a 20 de ani de istorie prin munca grea si eforturile sustinute ale noastre, ale tuturor.
PSD a plecat dar, cu sprijinul celor care cred in noi, ne vom intoarce pentru a ne respecta promisiunile. Presedintele din noiembrie, presedintele nostru va fi Mircea Geoana!

2 răspunsuri to “Traian Basescu a ingropat inca un guvern”

  1. alice Says:

    O analiza foarte lucida, cu puterea tineretii tale,noi cei din generatia mea,mai credem ca avem tineri care mai pot aduce bine pentru toti cetatenii. O sa merg la vot sa alegem un presedinte sa fie respectat de europa si mai ales pt binele cetatenilor romani in tara si in lume.

  2. RUPA VILI Says:

    CATRE CEI CARE LUPTA IMPOTRIVA ABUZURILOR FACUTE DE INTERLOPII CU LEGITIMATII DE LA STAT,CARE AU INCALCAT LEGEA CU BUNA STIINTA.

    LA CEDO MI S-A DAT DREPTATE,A CONDAMNAT STATUL ROMAN PE ART.3,5,6,8,13,SI 34 DIN CONVENTIA EUROPEANA A DREPTURILOR OMULUI.ACUM VREAU CA MAGISTRATII SI POLITISTI SA FIE ARESTATI SI SA PLATEASCA CU AVEREA LOR,SI DEMISI DIN MAGISTRATURA,SA NU MAI PLATEASCA MINISTERUL DE FINANTE PENTRU ABUZURILE CARE LE FAC ACESTI INTERLOPI CU LEGITIMATII DE LA STAT.SA DEVINA IMPARTIALI JUDECATORII.SA RASPUNDA PENAL PENTRU ABUZURILE CARE LE FAC CU BUNA STIINTA.

    RUPA VILI, ROMANIA, JUDETUL HUNEDOARA, STRADA PINILOR NR.4 BL.40 ET 1 AP.64 SC D. COD 331159.

    EU DE CE NU BENEFICIEZ DE OUG 51/2008,IN DOSARUL NR 535/97/2010,IN DATA DE 18 MAI 2011 ,SI IN DOSARUL NR,2090/1/2010,IN DATA DE 25 MAI 2011, LA JUDECATORIA DEVA,SI TRIBUNAL DEVA,DOSAR NR 2936/1/2011,STRAMUTARE, FOND,IN DATA DE 24 IUNIE 2011 SI DOSAR NR 1795/57/2010 RECURS,IN 15 IUNIE 2011 ,LA ICCJ.AM DEPUS CERERE SI ACTELE NECESARE SA PRIMESC SI EU UN AJUTOR FINANCIAR,PENTRU A PUTEA SA MA DEPLASEZ,SI NU PRIMESC,DE CE VOR SA MA OBLIGE LA FURAT ,CAND LEGEA SPUNE CA AM ACEST DREPT.A FOST DELEGAT UN AVOCAT DIN OFICIU ,ITU OVIDIU DE LA BAROUL DEVA, CARE A SPUS CA NU SE POATE PREZENTA CA ARE PROCES IN ALT JUDET,A FOST ODATA PREZENT ,SI A VAZUT CA TOTUL ESTE O INSCENARE SI NU VREA SA MAI MA ASISTE.

    AM NEVOIE DE AJUTOR, SUNT DISPERAT,NU AM O PENSIE DE DETINUT TORTURAT,NU AM O PENSIE DE REVOLUTIONAR,NU AM O PENSIE DE DETINUT POLITIC,NU AM O PENSIE DE BOALA,MI SA INTERZIS SA MUNCESC,AM DEMONSTRAT LA CEDO,AM FOST AMENINTAT CA O SA FIU IMPUSCAT, CE TREBUIE SA FAC?

    EU AM PIERDUT IN ACESTI ANI DREPTUL LA A AVEA ANI DE MUNCA PE CARTEA DE MUNCA,PENTRU CA AM FOST OBLIGAT SA MUNCESC LA NEGRU,PENTRU CA NU MI SA DAT VOIE CU CARTE DE MUNCA DE COMANDANDANTUL DE POLITIE DIN HUNEDOARA,PENTRU CA A SPUS CA AM CAZIER,SI LA SMURD MI SA INTERZIS ,SI LA POMPIERI MI SA INTERZIS TOT PE ACEST MOTIV.

    JUSTITIARUL DE HUNEDOARA
    In urma batailor primite ,de la politisti ,mi-au fost rupt dintii din gura,acum port dinti de fier,in urma lanturilor purtate timp de 81 de zile pe piciare si pe maini si o bara de fier,LEGATA DE LANTURI ,mi sa rupt femurul am fost operat si mi sa pus o tija,mia cazut parul din cap,am probleme cu ficatul si cu stomacul,am suferinte fizice in ziua de azi,credeti ca este normal sa stai nevinovat la puscarie si nici un politist nici un procuror si nici un judecator sa nu fie arestat? http://vilirupa.wordpress.com/2011/01/09/interviu-socant-depsre-abuzurile-suferite-de-vili-rupa/ .Incredibil e ca s-a petrecut si ca se petrec asemenea cazuri.Daca ar exista raspundere in magistratura oamenii ar fii mai atenti cand isi folosesc functia abuzand,condamnand oameni nevinovati .Daca legea ai apara atunci legea trebuie schimbata.Trebuie sa fie lege si pentru ei.E un pas important in eradicarea coruptiei.tel.0721758747

    CU STIMA SI RESPECT.
    VILI RUPA DIN HUNEDOARA 13-05-2011


Lasă un răspuns

