6 Decembrie – ziua in care putem schimba in bine Romania

Campania electorala s-a terminat. A fost o perioada cu bune si cu rele, o campanie in care fiecare a incercat sa-si arate calitatile. Ultimul cuvant va apartine, insa voua, celor care aveti, de fapt puterea in Romania. Voi decideti pe 6 Decembrie cine va ajunge sa va reprezinte in fruntea statului. Sper sa veniti intr-un numar cat mai mare la vot pentru ca, numai asa vom reusi sa aducem lucrurile pe fagasul normal si sa incepem sa construim cu adevarat. Eu voi merge cu siguranta la vot. Pentru ca este dreptul meu, dar si pentru ca este obligatia pe care o am pentru tara mea. Pentru ca merit sa-mi doresc in fruntea statului un om care sa ma reprezinte cu adevarat. Fiecare dintre noi meritam sa fim reprezentati intr-un mod demn si onest. Fiecare dintre noi are maine o putere de nebanuit. Votul oricaruia dintre noi poate decide viitorul pentru urmatorii 5 ani. De aceea trebuie sa fim constienti ca orice vot conteaza! Nu-i lasati pe altii sa decida pentru voi cum vor fi urmatorii 5 ani! Aratati-le cum vreti voi sa fie!

8 răspunsuri to “6 Decembrie – ziua in care putem schimba in bine Romania”

  1. loredana Says:

    va iesi presedinte mircea geoana…fara indoiala.

  2. Bibliotecaru Says:

    Această campanie nu m-a convins că există o soluţie „de bine” pentru următorii 5 ani, poate de mai puţin rău. Tare aştept o politică care să se curăţe de murdăria loviturilor joase.

  3. Robygreen Says:

    Tara prostilor si a Marelui Paharnic

  4. McGigi Says:

    Ei bine, doamna, se pare ca aceia care au biografia tesuta dupa coordonatele Dvs. – la 23 de ani va ocupati, asa, din senin, cu problemele Orientului Mijlociu doar pentru ca erati nepoata „celebrului” (ma biche, celebru e un termen folosit, in cvasitotalitatea cazurilor, ca exprimand o calitate pozitiva: comunistii au fost doar sinistri, la fel si bunicul Dvs.) rector de la „Stefan Gheorghiu”? – nu mai pot constitui o atractie pentru votantul roman. Sper din tot sufletul sa dispareti – nu fizic, doamne fereste, dar din viata publica – cu totii – dinozauri si pui de dinozauri – iar romanii sa va uite asa cu meritati.
    Btw: m-am uitat si la poze. Vaghelionul a fost bal mascat? Pentru ca ati reusit cu brio sa ascundeti faptul ca sunteti o femeie frumoasa.

  5. oana niculescu mizil Says:

    Loredana, Ovidiu, va multumesc pentru sustinere. Ma bucur ca ati fost si sunteti alaturi de presedintele Geoana si de echipa noastra in aceasta lupta in care Traian Basescu a mers prea departe.

    Bibliotecaru, loviturile joase despre care vorbesti nu fac cinste unui politician adevarat. Se poate construi numai pe idei si pe proiecte, nu pe fantezii conspirationiste si lovituri de teatru. Asa cum s-a vazut si la dezbaterea de joi seara exista inca in politica oameni care nu au argumente, proiecte sau idei si prefera speculatii de momente. Oameni care nu mizeaza pe programe, ci pe rasturnari contextuale de situatie. Convingerea mea este ca o echipa tanara, optimista si profesionista va razbate in aceasta jungla politica unde nu exista regulile bunului simt. Unde nu exista reguli de niciun fel.

    MGigi, sunt un tanar politician care nu s-a dat inapoi de la munca. Am avut intotdeauna idei si proiecte care vorbesc de la sine. Oamenii care ma cunosc, care au lucrat alaturi de mine stiu ca puterea de munca si nu oportunismul mi-a adus rezultatele care se vad in biografia mea. In ceea ce priveste problema comunismului eu, ca tanar, imi doresc sa trecem peste trecut pentru a putea privi limpede si curat spre viitor. Sunt convinsa ca putem face acest lucru. Comunismul a fost o etapa pe care singurul care pare ca vrea sa o dezgroape este Traian Basescu. Eu imi doresc demnitate nationala si bunastare. Imi doresc o Romanie puternica, o tara care sa se afirme pe plan international. Nu-mi doresc intoarcerea la vremuri demult apuse, vremuri care sunt reinviate obsedant fara niciun argument. Romanii si-au castigat libertatea in mod incontestabil. Acum avem si alte valori de aparat. Una dintre ele este cu siguranta demnitatea nationala calcata in picioare de un om fara scrupule.

  6. sorin danciu Says:

    hai, ma sugi? vii la calarasi? te-astept, mihaela, dragostea mea!

  7. sdr Says:

    uite ca a fost o mare tzeapa, indiferent de ce am votat noi a iesit altceva … romania tara tuturor posibilitatilor


Lasă un răspuns

