La Intalnirea cu Pensionarii din Calarasi

Intre mine si pensionarii Calarasiului s-a legat o stransa prietenie, inca din timpul campaniei electorale pentru presedintie. Fireste ca nu-i cunosc pe toti – nici nu as avea cum – dar multi si-au dorit sa ma cunosca pe mine. Nu neparat pentru ca sunt politician, ci pentru ca sunt un om cu care pot comunica ori de cate ori simt nevoia sa-si spuna pasurile. Nu vreau sa va ascund ca multi dintre ei mi-au destainuit ca au mai multa incredere intr-o femeie sufletista cu convingeri de stanga, chiar daca este tinerica si bucurestenca, si ma prefera barbatilor obisnuiti sa tina fraiele puterii, dar orbi si surzi la adevaratele probleme ale societatii. In viata mea de om politic si parlamentar cel mai mult m-au interest politicile sociale. Sistemele de sanatate, pensiile, egalitatea sanselor, toate sunt teme care ma preocupa si la imbunatatirea carora incerc sa-mi aduc aportul.

oana niculescu mizil,calarasi

Dar, pana sa faci ce trebuie, trebuie sa stii ce ai de facut, iar asta numai cetateanul ti-o poate spune. In Calarasi, ca peste tot in tara, pensionarii sunt o categorie sociala abuzata si ignorata de sistem, una dintre categoriile defavorizate ale Romaniei. Abuzata, pentru ca acestia sunt sacrificatii pe umerii carora s-a cladit aceasta societate, asa cum este ea acum. Ignorata, pentru ca sunt lasati, deseori, pe ultimele locuri in preocuparile guvernantilor.

oana niculescu mizil,calarasi

Fie ca au fost actori, fie ca au fost tarani sau muncitori, pensionarii, acesti oameni minunati, primii la platit „darile la stat”, au avut si au mereu de suferit din cauza pensiilor insuficiente, a lipsei de medicamente compensate, a lipsei locurilor de agrement si a altor multe lipsuri. Aceste probleme le au si pansionarii Calarasiului. In plus, sunt chinuiti de lipsa apei potabile, ca si ceilalti locuitori ai orasului. Extinderea si reabilitarea statiei de pre-tratare a apei potabile lasa de dorit in tot judetul. Dar multe sunt doleantele pansionarilor calaraseni. Dupa urmatoarea intalnire cu ei, care va fi foarte curand, voi intelege si mai bine in ce alte probleme ii pot ajuta. Mi-au transmis ca au o lista foarte lunga.

5 răspunsuri to “La Intalnirea cu Pensionarii din Calarasi”

  1. Bibliotecaru Says:

    Sunt foarte curios să aflu şi eu lista cea lungă, dar mai ales soluţiile.

  2. Velicu Says:

    @bibliotecaru, daca nu banuiesti lista problemelor, ti-o spun eu, ca mama e pensionara din Calarasi. Si eu sunt tot calarasan, nascut crescut. Despre solutii, cred ca doar oamenii politici pot raspunde, ca in mana lor este tara asta.

  3. >TRAIAN TANASA Says:

    Proiectul unitar al pensionarii este plin de ambiguitati,incoierenta si greseli grave:
    Legea unitara a pensiilor, pe principiul contributivitatii, a preluat si toate anomaliile din legea 19/2000, pentru care pensionarii umbau si umbla prin TRIBUNALE.
    Mi-am dat seama ca proiectul a preluat anomaliile, deoarece am studiat foarte bine Legea 19/2000. Am fost nevoit sa o studiez pentru ca m-am judecat aproximativ 2 si 1/2 ani cu Casaa Judeteana de Pensii Botosani!!!
    E necesar sa se depuna amendamente!!! In acest sens, eu vreau sa transmit factorilor competenti greselile din Legea 19/2000, care au fost preluate de legea unitara a pensionari.
    O parte le-am trimis la Senat, la Camera Deputatilor si domnului Surupaceanu, dar, nu am primit nici un semnal ca mi se da, cat de cat, atentie. E drept ca textele sunt greoaie, dar si problemele ridicate sunt incurcate.
    Asa cum am intrebat si P.S.D.-ului, asa va intreb si pe dumneavoastra: Sunteti deacord sa va transmit greselile din Legea 19/2000, care au fost preluate de legea unitara a pensionari???
    Ma gandesc ca, de data aceasta, o sa am noroc si o sa mi se raspunda, indiferent daca va fi pro sau contra.
    Va multumesc frumos!!!

  4. Maria Dobre Says:

    D/na Oana, nu ne lasati. Se vrea exterminarea noastra. Ne punem sperantele in sufletul bun pe care stim ca il aveti. Sa va dea Dumnezeu sanatate si putere de munca. Avem nevoie de dvs.

  5. oana niculescu mizil Says:

    @Maria, nu am lasat pe nimeni la nevoie. Multumesc mult!

    @Bibliotecaru, am mai avut intalniri cu pensionarii cararaseni, intre timp, si, dupa cum scriam in postare, problemele lor sunt cele ale tuturor pensionarilor Romaniei. Opinia mea o poti citi in Declaratia Politica de astazi.

    @Velicu, sper sa o cunosc curand pe mama dumneavoastra, la urmatoarea intalnire cu pensionarii.

    @Traian Tanasa, va multumesc pentru sezizarile de bun-simt si promit sa ii transmit domnului deputat Surupaceanu opiniile dumneavoastra.


Lasă un răspuns

