Conferinta de Presa – Calarasi

Conferinta de Presa a Doamnei Deputat Oana Niculescu-Mizil

Calarasi, 4 martie 2010

„Sunt foarte uimita de reactia unor colegi de partid si va anunt de la inceputul interventiei mele ca nu voi raspunde la atac, cu atac. Consider ca frustrarile personale, neimplinirile pe linie profesionala sau pe linie de partid trebuie discutate intern, in cadrul organizatiei si nu aratate publicului larg. Trebuia sa discutam fata in fata, sa ne punem intrebari, sa ne oferim raspunsuri si nu sa ne acuzam public. Atat am de reprosat. Faptul ca ideea de partid, de organizatie se duce in derizoriu.

Cine a avut de comentat prezenta mea la Calarasi in criza, in campanie? Cine m-a acuzat atunci ca intervin peste altii? Am lucrat ca o echipa, am spus asta si o repet. Iar cei care au muncit cot la cot cu mine, nu cei care au venit la organizatie din cand in cand, stiu exact care a fost contributia mea, cum ma organizez, cum ma implic, cum sunt privita de calaraseni.

Am spus ca voi candida la presedintia organizatiei judetene a PSD si imi voi tine promisiunea.

Despre sprijinul de la centru am de facut un singur comentariu. E cineva, in aceasta organizatie care doreste sa insinueze ca alegerile din PSD nu sunt libere? Ca vreun lider al partidului nostru va desemna castigatorul de la Calarasi?

Doamnelor si domnilor, colegi de partid oricine poate candida. Cel mai bun va castiga.

Vreau sa le transmit membrilor PSD Calarasi ca ei isi vor alege castigatorul. Numai de ei depinde cine va fi cel care va reface aceasta organizatie, care acum nu functioneaza deloc asa cum ar trebui, din cauza ca, iata, fiecare spune ce si cand are chef despre colegul din stanga, fiecare arunca cu noroi cum doreste in familia colegului din dreapta… Eu voi merge pe drumul meu. Voi incerca sa reunesc echipa PSD Calarasi, cu sprijinul celor care vor dori sa mearga alaturi de mine.

Sunt deputat ales prin propriile forte si calitati, nu impus pe liste de partid.

Vin aici sa imi pun tineretea, experienta, puterea de munca la dispozitia Calarasiului. Vin sa ajut la reconstructia unui judet, prin intermediul organizatiei PSD. Vreau sa sprijin Calarasiul si oamenii lui, sa le duc problemele la Bucuresti, de unde sa ma intorc saptamanal cu solutii.

Va multumesc!”

 

preluata de arenamedia.ro, expressdecalarasi.ro, calarasi.semnalul.eu

oana niculescu mizil,calarasi,PSD

echipa ONM

7 răspunsuri to “Conferinta de Presa – Calarasi”

  1. george safir Says:

    Oana Mizil, depăşiţii fac gălăgie. Aerul proaspăt pe care-l aduce tinereţea dvs. în organizaţia PSD Călăraşi deranjează. Cânii latră, caravana trece. Aveţi dreptate, cetăţenii, care s-au convins că aţi meritat investitura vor şti pe cine să aleagă. Sunt alături de dvs. Aveţi votul meu.

  2. Constantina Marcu Says:

    D-ra Oana, am citit in Express de Calarasi articolul scris de d-l Decebal Mihalache. Personal, va admir si, ca cetatean al acestui judet, chiar ma emotioneaza eforturile pe care le faceti in sprijinul nostru. Va doresc mult succes si cred in victoria dvs. in alegeri. Si din partea mea aveti votul, vi-l dau cu toata dragostea

  3. Gicu Anton Says:

    Spor la treaba, stimata Oana. Aveti un program incarcat si am convinegrea ca cetatenii calaraseni vor sti sa aprecieze si sa aleaga oamenii de care judetul are nevoie. Va doresc sanatate si ma bucur ca ati ales sa ramaneti alaturi de noi. Dupa fapta si rasplata. Cu stima. Gicu

  4. cristal Says:

    PSD Calarasi are nevoie de oameni ca Oana Mizil. Eforturile si devotamentul ei vorbesc de la sine. Succes, Oana. Daca PSD ar avea mai multi tineri, care sa se implice in problemele cetatenilor asa cum o faci tu, ar fi un castig pentru cetateni, inainte de toate.

  5. emma tomescu Says:

    Mergi pe drumul tau, Oana. Sunt multi care au inteles si apreciaza activitatea ta. Cred in succesul tau. Ti-ai castigat respectul si increderea prin neobosita-ti energie, care ar trebui sa fie exemplu pentru pesedistii din vechea garda. In loc să fii apreciată, nu mai stiu cum sa intineze truda ta. Cum sa mai poti avea încredere in organizatia psd Calarasi ? Sub ochii cetatenilor, ca o sfidare, Taracila si Liviu Musat te ataca, nemeritat. Tu vei salva onoarea si imaginea psd. Te felicit, si un vot in plus, pentru apropierea de calaraseni.

  6. oana niculescu mizil Says:

    Dragii mei, incurajarile voastre imi fac foarte bine, mai ales ca sunt si calaraseni printre voi. PSD a intinerit si asta se vede. Este un drum de urmat cu succes. PSD are nevoie de revigorare si energie. Sfaturile si experienta inaintasilor sunt, mereu, binevenite, insa.

  7. Cryss Says:

    Calarasiul nu are nevoie de tine. Ramai in Bucuresti. Ce credibilitate ai??? O sa vii la noi si maine-poimaine o sa ne lasi asa cum ii lasi si pe cei din Ferentari. Noi cei din Calarasi nu avem nevoie de oameni de import. Avem valorile noastre. Trebuie sa intelegi ca misiunea ta la noi sa incheiat. Nu ai nici o datorie sa ne ajuti. Ce tot te leaga atat de Calarasi?? Nimic. Ai grija de colegiul tau k stii destul de bine ce este akolo. De cand ai fost aleasa de cate ori ai mai trecut sa mai stai ku oamenii de vorba? Aproape zilnik trec pe akolo in drum spre serviciu si intreb oamenii despre tine. Toti imi spun acelasi lucru. Doamna Oana nu a stiut decat sa ne promita. Fa ceva pt oamenii aia si lasa Calarasiul ca are cine sa aiba grija.
    PS Se pare ca nu iti plac decat mesjele de lauda. Cum nu iti place unul cum ii restrictionezi accesul. Rusine!!!


Lasă un răspuns

