Pacaleala de „1 Aprilie cu Oana Mizil – Prima TV”

Recunosc ca si eu am facut cateva glume prietenilor mei de 1 Aprilie, asa ca nu m-a suparat deloc faptul ca Prima TV a echilibrat balanta cu o pacaleala buna care, din fericire, nu m-a pacalit nici pe mine si nici pe Jimmy, sotul meu!:)

„Iată acum farsa pe care i-am făcut Oanei Mizil şi soţului ei, omul de afaceri libanez, Jimmy Thome.Mai exact am vrut să vedem dacă mai există fidelitate şi încredere după 13 ani de cuplu….Aşa că am bombardat-o pe Oana cu mici atenţii de la un … necunoscut.Totul în timp ce vorbeam cu Oana şi cu Jimmy despre viaţa de familie.Trebuie să recunoaştem că, deşi cei doi au căzut în plasă, nicio secundă nu au părut că se îndoiesc unul de altul.”

1 Aprilie cu Oana Mizil – Prima TV

Pe voi a reusit sa va pacaleasca cineva de 1 aprilie?

4 răspunsuri to “Pacaleala de „1 Aprilie cu Oana Mizil – Prima TV””

  1. mireille Says:

    Haios:) Eu nu am avut parte de pacaleli si nici nu am pacalit pe nimeni, dar vreau sa iti spun ca iti vine foarte bine parul asa, lasat pe spate. Sarbatori Fericite!

    Mirela

  2. oana niculescu mizil Says:

    Multumesc, Mirela! E bine sa nu ne lasam pacaliti niciodata!:)
    Paste Fericit!

  3. Bibliotecaru Says:

    Sunt foarte uşor de păcălit. Cel mai crunt este că multe din păcăleli s-au dovedit până la urmă adevărate.


Lasă un răspuns

