Acelasi Blog cu Alta Fata, Printre Oua Incondeiate

In decursul timpului am facut putine modificari la acest blog care a devenit pentru mine locul de intalnire cu prietenii si, deseori, cu… „dusmanii”.  Aici am primit sfaturi competente, idei, si tot aici am verificat daca merita sau nu sa pun in practica ce mi-am propus. V-am multumit tuturor pentru asta si o fac iarasi, acum, de sarbatori! Parerile voastre, chiar si malitioase, au contat si conteaza, comentariile voastre au fost referentiale, in buna masura, pentru activitatea mea, pentru ca tot ceea ce fac eu are ca scop binele celorlalti. Mi-as dori ca acesta sa fie scopul tuturor politicienilor Romaniei.

Recunosc ca am invatat destule de la voi toti cei care ati trecut pe aici, indiferent de intentiile pe care le-ati avut. Am invatat, in primul rand, faptul ca internetul poate fi, deopotriva, un canal minunat de comunicare, o maniera in care iti poti cunoaste si aborda semenii, dar si o arma pe care oamenii o folosesc unii impotiva altora. Am mai invatat sa imi „tratez stomacul” pentru multe injurii (dupa cum ma sfatuia cineva in momentul in care mi-am facut blog), sa indur multe neadevaruri si sa accept ca navigatorii on-line pot fi si cinici si empatici, ca in viata de toate zilele.

Dincolo de toate acestea, imi mentin parerea ca generozitatea voastra intrece net cinismul si de aceea nu voi modera comentariile nici de acum inainte, cum nu am facut-o nici pana acum, cu riscul sa ma trezesc dimineata intr-un noian de injurii si expresii explicite, asa cum mi s-a mai intamplat. Respect necesitatea de exprimare, urasc cenzura si ma mandresc cu faptul ca inca pot fi ingaduitoare cu cei care nu reusesc sa se exprime in parametri civilizati.

Dar nu vreau ca aceast postare sa devina un proces de intentie, mai ales acum ca am incercat sa schimb putin „fata” blogului, odata cu acest inceput de primavara. In acelasi timp, raspund si celor care mi-au scris (aici, pe mail sau pe Facebook) si m-au sfatuit „sa iau taurul de coarne” si sa fiu ceva mai dura in exprimare. Le raspund, asadar, ca taurul este bland acum, iar agresivitatea in exprimare nu ma reprezinta, chiar daca sunt un om hotarat si destul de sever si cu mine-insami si cu cei din jur.

Mi-ar placea sa imi spuneti parerea vostra atat despre noua fata a blogului, cat si despre continutul lui (nu uitati, va rog, ca folosesc o platforma wordpress care nu imi da mari posibilitati de design).

Nu vreau sa va fac pofta „de dulce” celor care ati tinut Postul Pastelui, tocmai astazi, cu o zi inainte de Inviere, dar insotesc acest text cu cateva fotografii pe care le-am facut ieri, in Vinerea Mare, printre dulciuri si oua incondeiate, la Chocolateria Cade, unul dintre cele mai dragi locuri ale mele.

Oana Niculescu Mizil,Chocolateria Cade,Paste 2010

Oana Niculescu Mizil,Chocolateria Cade,Paste 2010

Paste Fericit Tuturor si Un An Bun, in Pace si Liniste Sufleteasca!

Oana Niculescu Mizil,Chocolateria Cade,Paste 2010

Oana Niculescu Mizil,Chocolateria Cade,Paste 2010

Oana Niculescu Mizil,Chocolateria Cade,Paste 2010

Oana Niculescu Mizil,Chocolateria Cade,Paste 2010

Oana Niculescu Mizil,Chocolateria Cade,Paste 2010

15 răspunsuri to “Acelasi Blog cu Alta Fata, Printre Oua Incondeiate”

  1. Darael Says:

    Arata bine blogul tau…. asta pentru cei care sunt interesati de aspect. Pe mine nu ma intereseaza aspectul. Calitatea ideilor exprimate e tot ce conteaza (pentru mine).

    Revenind la ceea ce ai spus mai sus.
    Oamenii nu pot sa se exprime altfel decat ceea ce sunt in lumea reala. Un gunoi nu poate sa dea decat gunoi altora, aratandu-si de fapt propriile neputinte…. asa ca nu pune la suflet nimic.

    Stii, trebuie sa „furi” cunoasterea in fiecare zi. Iar zilele acestea te invata ca nu trebuie sa astepti bunatate de la gura lumii altfel vei avea surprize…. astazi o sa iti strige osana-osana iar maine te vor crucifica.

    Sfatul meu (chiar daca in general nu dau sfaturi) este sa te concentrezi pe mesajele tale, pe ideile tale, pe ceea ce ai de facut…. iar criteriul tau sa fie oglinda proprie. Daca maine te poti uita in oglinda pentru ce ai facut azi, e ok. Stiu ca ma intelegi ceea ce spun, chiar daca ispita sa te uiti si la parerile celor care tropaie pe aici e mare.

    Acum, cu voia ta, am sa fur o bucatica din oul acela de cioco-boco. Saru’mana !

  2. mireille Says:

    Si mie imi place noua fata a blogului, mai ales ca movul este culoarea anului, iar asta nu este o gluma de flacara violet. Mie mi se pare important sa se tina cont de parerile celorlalti, pentru ei lucreaza un politician.

  3. carmen Says:

    putin ingandurata in fotografie?

    Paste Fericit!

  4. nasii Says:

    tocmai le dadeam o idee crestinilor care n-au reusit sa-si incondeieze oua de paste si nu mai vor sa stea la coada sa ia vopsea. acum au de unde alege:)

    sarbatori fericite!

    imi place blogul. bafta!

  5. adaam Says:

    Paste Fericit cu Eric Whitacre’s Virtual Choir!
    http://adaam.ro/2010/04/03/paste-fericit-lume-eric-whitacres-virtual-choir/
    o urare mai buna de atat nu pot face.

  6. loredana Says:

    Fie ca prin miracolul Invierii sa primiti partea de duhovnicie, care sa creasca pacea interioara, puterea faptei intru adevar si desavarsire. In noaptea Invierii, cand clopotele bat, cu lumanari aprinse, cu sufletul curat, sa spunem impreuna… HRISTOS A INVIAT!

  7. Sibilla Says:

    Sărbători Fericite, Binecuvântate, în tihnă, alături de cei dragi ! Hristos a Înviat !
    Sibilla

    @tuturor colegilor,
    Hristos a inviat din morti
    Cu moartea pe moarte calcand
    Si celor din morminte
    Viata daruindu-le!
    (Troparul Invierii)
    Sărbători în Lumină, Binecuvântate, în tihnă şi linişte sufletească ! Doamne Ajută !
    Христос Васкрсе! – Hristos a Înviat !
    respecte,
    Sibilla

  8. oana niculescu mizil Says:

    Cristos a inviat! Dragii mei, va multumesc ca ati trecut pe aici si mi-ati lasat semne bune, crestinesti! Sa ne bucuram de Sarbatorile Pascale in pace si lumina!

    Astept, in continuare, opinii despre blog!

    Cu prietenie,
    Oana Niculescu-Mizil

  9. Vasile Says:

    Blogul este foarte tare! Abia l-am descoperit si imi place. Si ca aspect si ca subiecte. Foarte misto!

  10. Marian Says:

    Da, imi place si mie blogul. O dovada de originalitate. Se vede ca nu urmezi nici un tipar si nu vrei sa te asemeni cu nimeni. Este un mare avantaj.

  11. Bibicu Says:

    Viva recidiva

    Emil Băsescu sclerozatul preşedinte al diasporei române se afirmă cu o nouă gafă, astăzi la Cotroceni, numindu-l Vladimir Medvedev pe omologul rus, într-o exprimare oficială.
    Mari îţi sunt grădinile „suspendate”, Doamne !!!

  12. Catalin Says:

    Buna oana sunt un membru de la calarasi de la partid nu cred ca tu ma stii dar nu conteza ceea ce conteaza cel mai mult este ca eu personal iti tin pumnii si sper sa castigi alegeri de duminica!!!!!

  13. jordy Says:

    sa moara chiorul care ne-a distrus tara, demnitatea si
    speranta


Lasă un răspuns

