Candidez la Presedintia Organizatiei Judetene Calarasi a PSD

Candidez la Presedintia Organizatiei Judetene Calarasi a PSD

Ieri, in cadrul conferintei de presa de la sediul PSD Calarasi, mi-am anuntat in mod oficial candidatura pentru functia de presedinte al Organizatiei Judetene Calarasi a Partidului Social Democrat. Au fost prezenti alaturi de mine Virgil Diaconu – membru Consiliul Municipal Calarasi, Georgică Dumitru – Presedinte Organizatia Vasilati,Ion Samoilă –  membru al PSD, Emil Craiu – membru Consiliul Municipal Calarasi, Petre Ţone – Presedinte Organizatia Municipala Oltenita, Ionuţ Dincă –  Responsabil TSD, Sorin Vrăjitoru –  membru PSD, Verginia Gaiţă –  Presedinte Organizatia Municipala a Pensionarilor, Adrian Anghelenici –  Secretar Organizatia Judeteana a Pensionarilor, Ioan Petre Constantin – Vicepresedinte Organizatia  Municipala Calarasi, Nicolae Gălbinaşu  – Viceprimar com. Radovanu, Marin Ştefan – Presedinte Organizatia Gradistea , Răzvan Meseşanu – Vicepresedinte Organizatia Municipala Calarasi.

 Am fost intrebata „De ce Calarasi?”

Candidez la presedintia PSD Calarasi pentru ca mi-au cerut-o calarasenii, activul de baza al Organizatiei Judetene Calarasi, cei alaturi de care am muncit umar langa umar in campania electorala pentru presedintie, 24 de ore din 24. Dupa cum stiti, judetul Calarasi era un judet portocaliu si, din pacate, organizatia noastra secatuita de lupte fratricide aproape nu exista. Cu toate acestea ne-am mobilizat, am format o echipa imbatabila si, astfel, am reusit sa obtinem 53 de procente. Asadar, s-a putut, iar calarasenii nu au uitat asta. Am reusit sa-i cunosc, asa cum si ei m-au cunoscut pe mine, in orasele si satele pe care le-am luat la pas, strada cu strada, casa cu casa, om cu om. Le cunosc problemele si dorintele, nefericirile si visurile.

De Craciun am primit peste 500 de mesaje si sute de telefoane care aveau un singur numitor comun si anume rugamintea de a candida la presedintia PSD Calarasi. Toti si-au exprimat dorinta de a-mi fi alaturi si impreuna sa construim o organizatie judeteana extrem de puternica. Fireste ca nu puteam ramane indiferenta.

Candidez la presedintia PSD Calarasi pentru ca imi pasa de soarta acestui judet. Ma doare sa vad oameni nefericiti care traiesc la limita pauperizarii, barbati si femei care nu au locuri de munca, copii ale caror scoli sunt inchise. Sunt revoltata  pentru ca PSD putea obtine mai multe mandate la alegerile locale si astfel comunitatile calarasene putea fi altfel reprezentate, atat la nivel local, dar mai ales  la nivel judetean.

conferinta de presa,Calarasi,oana niculescu-mizil

 Candidez la presedintia PSD Calarasi pentru ca sunt un soldat credincios partidului meu iar daca partidul ma trimite sa-l slujesc o fac fara sa insel increderea colegilor mei. Am venit la Calarasi si am castigat alegerile prezidentiale alaturi de o echipa absolut minunata.

 Candidez la presedintia PSD Calarasi impotriva celor care vor un PSD slab reprezentat in Calarasi si  care doresc ca judetul sa fie unul al dreptei, fie ea galbena sau portocalie.

conferinta de presa,Calarasi,oana niculescu-mizil

Candidez la presedintia PSD Calarasi pentru ca stiu ca pot sa formez o echipa ambitioasa si motivata impreuna cu care sa castigam alegerile din 2012!

Asa sa-mi ajute Dumnezeu!

17 Răspunsuri to “Candidez la Presedintia Organizatiei Judetene Calarasi a PSD”

  1. Oana Mizil candideaza! Este oficial! « Calaraseni's Blog Says:

    […] Blogul Oanei Mizil Asa sa-mi ajute […]

  2. romanu Says:

    TE IUBESC,ESTI CEA MAI FRUMOASA ROMANCA!!!!

  3. john from London Says:

    Eu fac politica de dreapta , adica sunt Conservator in UK , dar ma bucur sa vad oameni tineri ca tine in politica , succes!
    JOHN

  4. Calina Says:

    Oana draga,si tu si judetul Calarasi aveti tineretea de partea voastra.Nu renunta la ideile tale de stanga,du mai departe traditia familiei.Succes deplin la Calarasi!

  5. Laura Says:

    Continua munca din campania de anul trecut.Guvernarea PDL-UDMR ne-a adus pe marginea prapastiei.

  6. Radu Says:

    Oana,e multa saracie la noi in judet.Dar daca oameni tineri ca tine se vor implica,mai exista o nadejde pentru calaraseni.

  7. Ana Says:

    Oana,2012 nu e atat de departe.Nu trebuie sa ne prinda nepregatiti,mai ales pe noi,cei din judetele mai mici.Cu oameni ca tine PSD-ul va redeveni partidul de odinioara.

  8. Gheorghe Cazan Says:

    Ce napasta a putut lovi Romania .Cu fiecare luna care trece simtim tot mai puternic consecintele politicii aberante a PDL-ului si a guvernarii Boc. Oana nu mai suportam mizeria saracia si disperarea.

  9. Darius Says:

    In sfarsit aud o veste buna. Multumesc, Oana. E clar ca cine a vorbit ca pleci din Psd nu era informat. Sau mai mult, a vrut sa faca rau. Sunt din Calarasi si-ti spun sincer, tot orasul e cu tine!!!

  10. Bogdan Matei Says:

    Eu nu mi-am facut nici un dubiu ca nu vei candida. Am stiut de la bun inceput ca nu esti o dezertoare, iar in conditiile de fata, PSD-ul are mai mare nevoie de tine, decat ai tu de el.

  11. Vali Aldea Says:

    Oana, bunicul tau ar fi mandru de tine. Esti un nume mare in Psd. Pe tine cad greutatile noii generatii, tu esti stalpul, esti cea care tine pe umeri partidul. Succes la alegeri si sunt convinsa ca le vei castiga!

  12. Sebastian Says:

    Oana, cu tine Psd-ul arata altfel. Pare un partid mai bland, cu oameni capabili. Ma bucur nespus de mult pentru ca ti-ai anuntat candidatura. Cei din Calarasi pot sta linistiti…

  13. Silviu Stroe Says:

    Oana, inainte de toate, as vrea sa-ti spun ca ai un blog traznet. Arata foarte bine, e ingrijit si are culori atragatoare. Felicitari.
    Faptul ca ti-ai anuntat candidatura nu face decat sa linisteasca spiritele. Sau sa le agite – depinde din ce punct de vedere privesti. Eu sunt increzator in fortele tale si asa cum ai maturat pe jos cu Becali – poti invinge pe oricine!

  14. oana niculescu mizil Says:

    Va multumesc tuturor din inima pentru sustinere si pentru aprecieri. Nu, nu am vrut niciodata sa plec din PSD si nici nu voi pleca atat timp cat social-democratii vor ramane un partid de stanga, un partid care sa serveasca interesele cetatenilor.

  15. antiignorantu Says:

    Romani … PRUDENTA …. am zis de legile FEMOSAN si avioane de unde credeti ca am intuit???? atentie ca tradatorii romani vor sa ne puna pe chituci ….. vor face diversiuni cu psihopati si homosexuali ………

  16. Another Says:

    Bună ziua! O iniţiativă ambiţioasă, o adevărată provocare în contextul actual, aceasă candidatură a dumneavoastră pentru preşedinţia Organizaţiei Judeţene Călăraşi a PSD. Desigur, aţi avut ocazia să cunoaşteţi bine judeţul, văd că mergeţi prin diverse localităţi şi discutaţi cu oamenii săraci, cu cei cărora doriţi să le reduceţi sărăcia, să le ridicaţi un pic nivelul de trai. N-am să vă întreb dacă cunoaşteţi cu adevărat cifrele care reprezintă şomajul la Călăraşi sau alte chestii de-astea banale. Aş vrea totuşi să vă întreb dacă ştiţi pe ce parte a trenului este gara, atunci când acesta opreşte în Călăraşi. Nu-mi răspundeţi că aţi venit cu maşina. Aceasta nu este decât o întrebare al cărei răspuns vă va apropia de cei mulţi şi săraci cărora doriţi să le ridicaţi nivelul de trai. Evident că puteaţi să vă pomeniţi cu o astfel de întrebare şi-ntr-o conferinţă de presă. Au păţit-o şi alţii. Faptul că n-au ştiut răspunsul a cântărit mai mult decât orice poveste legată de zecile de localităţi vizitate în deplasările prin judeţ. Oricum, succes!🙂


Lasă un răspuns

