Corul Virtual al lui Eric Whitacre

Nu stau sa elaborez o postare complexa pentru ca abia m-am intors din Calarasi, dupa o noua zi de intalniri cu calarasenii. Astazi am mers la Manastirea si Ulmu, dupa ce, ieri, i-am cunoscut pe locuitorii din Nana, Luica si Curcani, la ei acasa. Am cunoscut familii intregi de oameni minunati, dar cu multe nevoi, sateni varstnici cu copiii sau nepotii plecati la munca in strainatate, dar si tineri care se straduiesc, din greu, sa-si croiasca un drum in viata. Ca peste tot in Romania, satele Calarasiului par uitate de timp si de guvern, nu au conditiile necesare de trai decent si nici macar speranta unui viitor promitator. Si asta acum, in epoca in care Eric Whitacre a lansat corul virtual „Lux Aurumque”, unul dintre cele mai minunate „fapte” ale internetului, cor pe care presupun ca l-ati ascultat, deja. Daca nu ati facut-o, inca, iata-l!

 

Sfarsit de saptamana insorit, tuturor!

6 Răspunsuri to “Corul Virtual al lui Eric Whitacre”

  1. adaam Says:

    Oana, ma bucur ca ai pus Lux Aurumque al lui Eric Whitacre. Este reconfortant sa stii ca internetul poate da si astfel de bijuterii „globale”, pe langa porcariile pe care le vehiculeaza, altfel. Sarut mana si o zi buna!

  2. relativ Says:

    splendid corul. habar nu am avut ca tipul are blog.

  3. Another Says:

    Eu încă n-am reuşit să găsesc pe hartă localitatea asta la care vă referiţi: „Ulmul”.

  4. Martin Andeiescu Says:

    ba e chiar Ulmul, articulat!!!🙂

    corul asta este wow. super ca l-ai pus.


Lasă un răspuns

