Avem datoria sa invingem!

Mi-am continuat periplul electoral prin Judetul Calarasi. Am fost la Gradistea, Lehliu si Valea Argovei. Peste tot am fost intampinata cu bucurie si multa caldura. In ciuda unor probleme de sanatate (am avut febra 38 de grade) m-am simtit excelent in mijlocul calarasenilor PSD-isti. Increderea lor in mine ma onoreaza si ma obliga.

Problemele cu care se confrunta locuitorii nu difera de problemele locuitorilor din restul judetului sau chiar din tara. Traiul din ce in ce mai greu, nesiguranta zilei de maine si, mai ales, lipsa oricarui orizont sunt problemele majore ale societatii in care traim.

Oana Niculescu mizil,calarasi

Lehliu este un oras mort iar oamenii au ajuns la capatul puterilor. Imaginati-va ca in 2010, intr-un oras dintr-o Romanie europeana, sunt oameni care mi-au marturisit ca, de foame, au mancat din gunoaie. Lipsa locurilor de munca si imposibilitatea de reconversie sociala si profesionala duc la disperare, revolta si, in cele din urma, la resemnare. Acest guvern care vorbeste ba ca nu e criza economica ba ca a fost sau a trecut este complet iresponsabil. Ii invit pe guvernanti in Romania reala, ii invit aici la Lehliu.

Oana Niculescu mizil,calarasi

La Valea Argovei dictatura este la ea acasa. Primarul PDL-ist este Alfa si Omega, Inceputul si Sfarsitul a tot ce inseamna act administrativ si de gestiune in aceasta localitate. El este si legislativul si executivul ba chiar institutia contenciosului administrativ. In aceasta localitate, daca ai curajul sa spui ca nu esti portocaliu pana-n maduva oaselor, nu stai prea bine. Locuitorii mi-au spus ca cei care au curajul sa-si manifeste simpatiile fata de alte partide nu primesc autorizatii de construire, li se stinge lumina pe strada, sunt ostracizati si tratati ca niste paria de catre primarul PDL-ist. I-am asigurat pe acestia ca ma voi adresa Ministerului Administratiei si Internelor. Asa ceva nu poate fi posibil la 20 de ani de la Revolutie!

Oana Niculescu mizil,calarasi

Nu am sa va vorbesc aici despre domnul Doru Ioan Taracila si despre incidentul de la Gradistea. Am stiut ca trebuie sa ai stomacul tare atunci cand am intrat in politica si ca preopinentii tai nu au intotdeauna educatia necesara si simtul ridicolului dezvoltat. Bunul simt si educatia mea de femeie ma obliga sa-l tratez cu indiferenta pe fostul presedinte de Organizatie Judeteana PSD. Ma doare sa vad ca PSD Calarasi nu isi poate ajuta membrii sai si ca nu a putut obtine un scor mai bun la alegerile locale si parlamentare. Ar trebui sa invatam din greselile facute de fostii lideri ai Organizatiei PSD si sa terminam o data pentru totdeauna cu luptele fratricide. Scopul nostru este sa castigam alegerile din 2012, iar acest scop trebuie sa fie comun.

Avem datoria sa invingem!

Oana Niculescu mizil,calarasi

11 răspunsuri to “Avem datoria sa invingem!”

  1. Another Says:

    Când aţi scris „Nu am sa va vorbesc aici despre domnul Doru Ioan Taracila (…)” deja ne-aţi vorbit despre dumnealui! 🙂

    Ateii spun „eu nu cred în Dumnezeu”, dar prin asta nu-i neagă existenţa, deşi acesta este fundamentul ateismului, negarea lui Dumnezeu.

    Revenind la subiect, observ că dumneavoastră păreţi cumva dominată de personalitatea dlui Doru Tărăcilă, cel puţin atâta vreme cât vă propuneţi să nu vorbiţi despre dumnealui, dar nu vă puteţi abţine să nu-l aduceţi în discuţie!

    Încă o dată, succes în alegeri!

  2. De stânga Says:

    Adrian Năstase şi Iliescu sunt răspunzători de divizarea psdeului şi de prăpădul social şi economic al României, ca unii care au pus bazele distrugerii ei.
    Cei care au părăsit pesedeul au făcut-o fără ajutorul lui Gorby şi fără a avea pe rol puzderie de procese. Ei au o misiune istorică, să anihileze şantajul udemerist în Parlament.
    Doamnă parlamentar, simpla descotorosire de Adrian Năstase va reechilibra acest unic şi mare partid de stânga iar dv. aveţi un greu cuvânt de spus.
    Vă mulţumesc

  3. Bibliotecaru Says:

    Nu-mi place mesajul „să câştigăm”, „să învingem”… nu-mi place politica împotriva cuiva. Mi-ar plăcea sloganul „să convingem”, „să fraternizăm”, „să ajutăm”… Atunci când gândeşti „împreună”, natural te îndepărtezi de necesitatea unui „am învins”.

    Mi-ar plăcea ca politica să considere o victorie atunci când rolul politic este îndeplinit.

  4. Dus cu gândul Says:

    Bună Oana, tu chiar crezi că s-a schimbat ceva la Lehliu sau aiurea? …că disperarea oamenilor diferă sub Băsescu de cea ce-i chinuia sub Adi Năstase? Să fim serioşi… Cinstit ar fi să admiţi că de douăzeci de ani încoace mizeria şi sărăcia n-au făcut decât să se agraveze.
    Câţi au condus poporul ăsta amărât, n-au făcut decât să-l călărească… Mai era o speranţă firavă, la cei tineri ca tine, ca Victor, măcar că v-am cunoscut personal, dar şi asta dispare când vă văd plecaţi salcie în faţa propagandei oficiale de partid. Ce mai rămâne? Trăim cu speranţa şi murim cu regretul…

  5. gabi Says:

    Nu doriti sa il aduceti in discutie pe domnul Taracila, dar poate aduceti in discutie ce prapad a facut dansul in judetul Calarasi.

  6. Ziua Pământului « Gabriela Savitsky Says:

    […] Natașa, Nedumeritul, Neliniștitu, No băsescu day, Noaptea Iguanei, Noaptebunăcopii, O vorbă, Oana Niculescu-Mizil, Oana Stoica Mujea, Orry, Orfiv, Origami, Papillon, Pescărușul Argintiu, Piticul Jenikă, Plano, […]

  7. Flaviu Says:

    Another – poti sa iesi pe strada si sa injuri cat te tin corzile vocale. Eu stiu ca sunteti nervosi, voi toti sustinatorii trantorului de Taracila, stiu ca sunteti cu moralul la pamant, debusolati ca panarama voastra nu a miscat nimic in Calarasi de cand a ajuns aici, stiu ca prin aceste mici chichite incercati sa faceti din pierderea de forfait, o pierdere la masa verde, dar ia-o mai usor. Cand vreodata intr-un milion de ani de-acum inainte, Oana Niculescu Mizil va fi obsedata de Doru Taracila? De ajuns cu visele erotice, prieteni, paduchele asta este un nimic in comparatie cu Oana. La revedere!

  8. Marin Apetrei Says:

    Nici eu nu sunt de acord cu ceea ce a zis Another. Un politician de calibrul Oanei nu poate sa se impiedice de-un ciot ca Taracila. Sa fim serios, tot orasul stie. Calarasiul nu poate fi driblat la nesfarsit de oameni ai vechiului regim. Vrem oameni tineri, oameni de nadejde, oameni curajosi. Succes, Oana!!

  9. Iulia Says:

    Doamna Oana, va apreciez foarte mult. Si ca om si ca politician. Sunt convinsa ca veti demonstra ca sunteti un politician adevarat, asa cum sunt convinsa ca PSD-ul de astazi ar trebui sa va fie recunoscator ca se poate eticheta cu numele dvs. Cat despre Taracila, e clar, nu poate fi luat in considerare ca si adversar.

  10. Din Calarasi Says:

    Tot Calarasiul iti este recunoscator si tot Calarasiul te apreciaza. Probabil pentru puterea ta de munca, pentru felul tau de a fi si pentru capabilitatea pe care ai aratat-o de cand esti aici. Stim cu totii ca Psd ul este legat de tine emotional si datorita bunicului tau. Asadar, meriti sa castigi aceste alegeri…


Lasă un răspuns

