O iubire atipica – Prima TV

Nu mi-am facut niciodata planuri de cuplu pentru „cand va fi sa fie” si nu mi-am cautat un sot care sa se potrivesca unui tipar anume. Fireste ca mi-as fi dorit langa mine un barbat pe care, in primul rand, sa-l iubesc si care sa ma iubeasca. Nu am stat sa ma gandesc daca iubirea dintre mine si sotul meu, Jimmy, este sau nu atipica si nici nu am citit in manuale cum ar trebui sa ne comportam ca sa ne fie bine. Ne iubim si ne este bine de 13 ani este tot ce pot sa spun. Si mai pot spune ca ne dorim foarte mult „minimum 3 copii”. Reporterul emisunii Focus Monden de la Prima TV  poate sa confirme.:)

Nici o zi fără gimnastică! Deputatul Oana Mizil, nepoata lui Paul Niculescu Mizil, are grijă tot timpul de condiţia ei fizică şi, de ceva vreme, şi-a convins şi soţul să se apuce de sport. Acum pot spune că fac de toate împreună:de la afaceri,la mişcare şi până la politică. Oana Niculescu Mizil-şi soţul ei Jimmy Thome au o poveste de dragoste… demnă de invidiat.O aflaţi acum şi dumneavoastră.

aici puteti urmari reportajul  O iubire atipica – Prima TV

Un răspuns to “O iubire atipica – Prima TV”


Lasă un răspuns

