O Alta Saptamana Printre Calaraseni

Nu vreau sa sune patetic, dar trebuie sa recunosc ca, printre calaraseni, deja ma simt ca acasa. Ma refer aici si la membrii social-democrati din judet, dar si la locuitorii comunelor si satelor prin care am trecut in toata aceasta perioada de campanie care se prelungeste inca de la cea prezidenitala.

 

I-am intalnit pe calaraseni si acasa si la treburi, si la nunti sau aniversari, si pe ploaie si pe zapada, si cand inmugureau copacii, si veseli si tristi, dar, mai ales, revoltati. Motivele de revolta se aduna din ce in ce mai multe si mai grave si se refera, bineinteles, la traiul de zi cu zi, din ce in ce mai scazut, la actiunile total nepopulare, in opozitie cu promisiunile populiste din campanie, ale  guvernantilor si, de ce sa nu recunoastem, si la lipsa de comunicare cu organizatiile centrala si judeteana,  pe care membrii PSD ai organizatiilor locale o resimt de multa vreme.

 

Saptamana trecuta am m-au primit in mijlocul lor calarasenii din Roseti, Modelu, Stefan Voda, Dichiseni, Unirea, Borcea si Perisoru. Am participat la intalnirile cu social-democratii si i-am ascultat pe fiecare spunandu-si pasurile si enumerand probleme. Acestea nu sunt diferite de ale celorlalti. Lipsa locurilor de munca, salariile infime ale celor care au norocul sa nu fi fost disponibilizati, saracia si lipsa de speranta intr-un viitor mai bun.

 

Membrii PSD isi doresc o relatie mult mai stransa cu organizatia judeteana, se simt ignorati, uitati de forurile de conducere ale partidului. Se intalnesc  cu teama unii cu altii, in locuri improprii, pentru a nu fi „luati la ochi” de primarii din celelalte partide care gasesc mereu cate o modalitate de a dezbina si ostraciza organizatia social-democrata locala. O alta suparare a lor, multi fiind membri PSD inca de la infiintarea partidului, este „tradarea”  si lasitatea multor membri PSD de baza, cu functii importante in partid, prin plecarea lor la celelalte partide.

 

Ziua Eroilor am petrecut-o tot printre calaraseni, ieri, 13 mai, de Ziua Inaltarii Domnului si, va rog sa ma credeti ca tot niste adevarati eroi mi-au parut si oamenii din jurul meu, cei cu care am participat la comemorare, oameni care se straduiesc din greu sa iasa victoriorsi din lungul si aparastorul razboi cu propria existenta plina de lipsuri.

4 Răspunsuri to “O Alta Saptamana Printre Calaraseni”

  1. Iulian Says:

    Oana, se vede ca te-ai obisnuit in Calarasi. Iti sta foarte bine printre oamenii de aici. De asemenea se vede si ca esti apreciata si respectata. Te descurci foarte bine, felicitari!!!

  2. Darius Tutunaru Says:

    Felicitari pentru felul in care te organizezi si pentru tot ceea ce faci pentru calaraseni. Orasul asta merita tot ce e mai bun. Haide, Oana, multi isi pun speranta in tine si din ce in ce mai multi tineri vor sa intre in PSD..

  3. Doru Petrescu Says:

    Sa mai spuna unii ca nu te-ai obisnuit in Calarasi… Cred ca te potrivesti de minune stilului de aici, iar politica pe care o faci este de departe una curata si libera. Tara trebuie sa se formeze pe oameni tineri, patrioti si politicieni din tata in fiu… Stiu ca si bunicul tau a fost in Psd si stiu ca a iubit mult acest partid. Sincere felicitari pentru realizari, caci sunt convins ca vei castiga presedintia partidului.

  4. Diana Says:

    Oana, eu te apreciez si te simpatizez foarte mult. Ne-am saturat sa fim condusi de haimanale si ne-am saturat sa nu avem cu cine sa vorbim cand avem o problema. Am vazut ca tu esti altfel, am vazut ca ai fost in mijlocul nostru de Ziua Eroilor si mi-a placut. Mergi inainte, curaj!


Lasă un răspuns

