Ziua Eroilor Sarbatorita Printre Calaraseni

In acest an, 13 Mai a fost o zi „cu noroc” de prieteni calaraseni. Inaltarea Domnului a coincis cu Ziua Eroilor, iar eu m-am aflat intr-un dublu periplu prin localitatile judetului Calarasi chiar pe 13 mai. Zilele de sarbatoare sunt frumoase, mai ales cand sunt insorite si esti inconjurat de oameni care traiesc din plin sfintenia. Calarasiul are si oameni credinciosi, si eroi, si respect pentru ei. M-am bucurat sa vad ca oficialitatile locale, elevii si, in general, toti locuitorii s-au reunit pentru a-i comemora pe cei care s-au sacrificat in numele acestei tari, intr-o zi atat de importanta pentru toti crestinii ortodocsi.

Impreuna cu echipa mea din Calarasi, am pus coroane de flori la monumentele eroilor si am participat la ceremoniile din Valcelele, Cuza Voda, Tamadau, Roseti, Alexandru Odobescu si Nicolae Balcescu.

Photobucket

La Cuza Voda

*

Photobucket

La Tamadau

*

Photobucket

La Roseti

*

Photobucket

La Nicolae Balcescu

*

Photobucket

La Valcelele

*

Photobucket

La Alexandru Odobescu

Lasă un răspuns

