Mamografii si Teste Papanicolau Pentru Calarasence

Sunt extrem de fericita ca am facut posibile aceste doua saptamani de sanatate pentru femeile Calarasiului (incepand cu 24 mai 2010). Sunt si eu femeie, am avut si eu problemele mele de sanatate, specifice, dar, mai ales, stiu cate romance mor de cancer mamar si de col uterin, anual. La cancer de col uterin Romania este pe primul loc in Europa. Mai stiu ca judetul Calarasi, ca multe alte judete ale tarii, mai are destul de mult pana isi va pune la punct sistemul sanitar, pana cand calitatea sanatatii, a vietii calarasencelor va incepe sa creasca.

Sper ca initiativa mea sa salveze vieti, sa aduca o raza de speranta romancelor, in aceste vremuri in care au atatea motive de suparare si tristete.

Campania de investigatii gratuite de san şi col uterin pentru femeile din Calarasi este posibila datorita „Fundatiei Renasterea” careia ii multumesc pentru tot ceea ce face pentru femeile Romaniei!

mamografii,calarasi,oana niculescu mizil,fundatia renasterea

preluat din Express de Calarasi

5 Răspunsuri to “Mamografii si Teste Papanicolau Pentru Calarasence”

  1. Camelia Says:

    Aceasta unitate medicala mobila nu va ajunge si in Constanta?

  2. Lavinia Says:

    Oana, ai facut un gest foarte frumos. Imi poti spune si mie, te rog, ce trebuie sa fac sa beneficiez de aceste teste? Adica unde trebuie sa merg?

  3. nu stiu ce sa zic Says:

    pai nu am o parere mai speciala adik mai complexa ca ceilalti……

  4. Roxy Says:

    te sustin si te felicit …. bravo tie Oana ….sa ai succes in viatza

  5. Roxy Says:

    !!!!!!!!!


Lasă un răspuns

