Oana Niculescu Mizil: „Echipa este punctul meu forte”

Oana Niculescu Mizil: „Echipa este punctul meu forte”

Joi, 20 Mai 2010

Puţine zile au mai rămas până la momentul organizării conferinţei judeţene a PSD Călăraşi. Oana Niculescu Mizil e creditată cu prima şansă în competiţia internă pentru presedintia partidului.  

Valul de simpatie de care se bucură Oana Niculescu Mizil în rândul membrilor şi simpatizanţilor PSD este evident. Participând la toate adunările generale locale de desemnare a delegaţilor la conferinţa judeţeană, Oana Niculescu Mizil a fost, de fiecare dată, aplaudată la scenă deschisă. „Am simţit apropierea colegilor mei iar lucrul acesta îmi dă încredere  şi foarte multă putere de muncă. Am dovedit lucrul acesta şi în campania prezidenţială de anul trecut când am adus PSD, alături de colegii mei,  pe primul loc în judeţ. Şi pentru că am pomenit de echipă, pot să afirm cu tărie că echipa este punctul meu forte” a declarat Oana Niculescu Mizil.

Pe 30 mai, Oana Niculescu Mizil e convinsă că, împreună cu echipa sa, va obţine victoria. „Fiecare are dreptul să candideze. N-am nicio problemă cu cine voi concura. Spun încă de pe acum că,  după 30 mai, îî aştept pe toţi alături de mine pentru a reconstrui PSD Călăraşi care va câştiga alegerile în 2012. Am venit la Călăraşi să-i unesc pe oameni şi nu să-i dezbin” a mai adăugat Oana Niculescu Mizil.

Campania electorală internă a scos la iveală şi situaţii nedorite. „Regret că sunt colegi de-ai mei care în periplul electoral prin judeţ lansează acuze gratuite şi lipsite de adevăr la adresa mea şi a echipei mele. Am informaţii că în diverse localităţi colegii mei sunt intoxicaţi cu tot felul de minciuni la adresa mea, mai ales. Sper ca astfel de practici să dispară iar la conferinţă, cel mai bun să câştige” a conchis Oana Niculescu Mizil, nu inainte de a adauga ca primeste, din ce in ce mai des, semnale de la membri de partid din judet care sunt amenintati cu pierderea locurilor de munca in cazul in care vor continua sa o sustina in alegerile pentru presedintie. Tot Oana Niculescu-Mizil a tinut sa precizeze ca, inainte de toate, este „deputat in Parlamentul Romaniei si astfel de lucruri nu se vor intampla, nimeni nu isi va pierde slujba din cauza convingerilor intime, iar dreptul la un vot liber este un drept garantat prin Constitutie. Nu voi permite nimanui sa obstructioneze procesul electoral si promit ca nicio abatere sau frauda nu va ramane nepedepsita”.  

 Duminică, 23 mai, în sala fostului cinematograf Orizont va avea loc adunarea generală a organizaţiei municipale PSD Călăraşi pentru desemnarea delegaţilor la conferinţă. La lucrări va participa şi Oana Niculescu Mizil.

La conferinţa judeţeană vor participa puţin peste 500 de delegaţii, printre invitaţii de marcă numărându-se preşedintele partidului, Victor Ponta şi secretarul general, Liviu Dragnea.”

preluat de pe Arenamedia.ro

*

Un răspuns to “Oana Niculescu Mizil: „Echipa este punctul meu forte””

  1. ROBU Says:

    FELICITARI ! O VICTORIE MUNCITA CU SUFLETUL,CU MULTA DARUIRE,A-TI DEMONSTRAT CA SUNTETI LIANTUL ORGANIZATIILOR PSD DIN CALARASI. SUCCES !


Lasă un răspuns

