La Multi Ani, Katia!

Katia si Sofia sunt iubitele si frumoasele mele nepotele, dar le consider ca si fiicele mele. Imi place sa le rasfat, ma joc cu ele, dar am si mare grija la educatia lor. Amandoua au avut norocul sa fie niste copii fericiti, inconjurati de dragostea intregii familii, cum nu sunt prea multi in Romania de azi. Orice moment petrecut impreuna cu ele ma face foarte fericita. Imi amintesc de Razvan, tatal lor si fratele meu, care s-a stins din viata acum 5 ani. Sofia nici nu era nascuta, atunci. Am marea bucurie ca mama lor sa mi le incredinteze, deseori, mie si lui Jimmy, lucru pe care il apreciem, avand in vedere ca iubim amandoi copiii, in general, iar pe Katia si Sofia, in special. Si noi ne dorim copii si, chiar daca pana acum nu avem niciunul, suntem amandoi convinsi ca vom fi parinti fericiti. Si nu numai al unui singur copil.

Sambata, Katia a implinit 7 ani si, cum era si firesc, a fost printesa sarbatorii organizate pentru aniversarea ei. O sarut cu drag si ii mai urez, inca o data, La Multi Ani, draga mea! Stii cat de mult te iubesc!

 

3 Răspunsuri to “La Multi Ani, Katia!”

  1. LaviniaPetrescu Says:

    Sa-ti traiasca nepoata, Oana! La Multi Anisori!

  2. oana niculescu mizil Says:

    Multumesc, Lavinia, in numele Katiei dar si in nume personal! La multi Ani si copilasilor tai, in cazul in care ai, pentru 1 iunie!

  3. Mihaela B. Says:

    Buna Oana,

    La Multi Ani! Sa iti traiasca amandoua nepotelele!

    Sunt o fosta colega de scoala generala (nr. 45) si te-as ruga sa iti verifici e-mailul (oana@oananiculescumizil.ro). Ti-am trimis un mesaj in legatura cu intalnirea la 20 de ani de la terminarea scolii generale. Plus o poza cu toti colegii nostri realizata in curtea scolii, la terminarea clasei a VIII-a. Astept vesti de la tine! Mihaela B.


Lasă un răspuns

