Echipa are votul meu!

Duminica trecuta a fost ziua in care responsabilitatile mele ca om politic au crescut considerabil. Titulatura de Presedinte al Organizatiei PSD Calarasi nu este goala de continut. Inseamna organizare, putere de munca si multe responsabilitati. Votul membrilor social-democrati, increderea lor in mine, inseamna mai mult decat respectarea unui cuvant de onoare. Prea multe promisiuni i s-au facut electoratului roman si prea putine au fost respectate. Oamenii se simt tradati si ignorati. Nu au fost uitati. Guvernantii isi amintesc de ei atunci cand au nevoie sa scoata castanele din foc cu mainile batucite de munca ale celor care cu adevarat au muncit si muncesc pentru Romania.

Duminica trecuta am fost aleasa presedinte al Organizatiei PSD Calarasi si sunt pregatita sa incep treaba, in forta, pentru calaraseni. Sunt multe de facut, am un program, deja, bine structurat, dar deschis propunerilor, pe care il voi implementa, cum e si firesc, impreuna cu echipa mea si impreuna cu toti social-democratii din judet. Nimeni nu poate face singur totul. Echipa si munca in echipa sunt cheia succesului in aproape toate activitatile umane. La fel este si in politica, acolo unde binele cetatenilor este primordial.

In iarna am castigat la Calarasi campania prezidentiala impreuna cu echipa mea, la fel si presedintia organizatiei. A fost munca multa, dupa cum stim cu totii, dar rezultatele au fost pe masuta. Fara increderea si ajutorul celor de langa mine nu as fi reusit.  Stiu foarte clar ce avem de facut de acum inainte. Mai este nevoie doar ca echipa mea sa primeasca votul social-democratilor calaraseni, pentru ca doar asa voi putea sa-mi pun in practica programul.

Maine, in Calarasiul PSD-ist sunt alegeri pentru Comitetul Executiv Judetean si pentru Biroul Permanent Judetean.

Sunt alaturi de voi, dragi colegi! Aveti tot sprinjinul meu si va astept alaturi de mine, sa castigam impreuna Calarasiul politic, sa aducem tuturor calarasenilor speranta in mai bine!

Un răspuns to “Echipa are votul meu!”

  1. Mihai Says:

    In primul rand felicitari pentru Duminica trecuta! In al doilea rand vad o noua echipa langa dumneavoastra, o echipa cu care sigur veti avea rezultate foarte bune. Aveti in echipa oameni de valoare si tineri de mare viitor. Succes!


Lasă un răspuns

