Votati alaturi de noi motiunea de cenzura!

 In cateva momente Emil Boc, prim-ministru trompeta al Guvernului Traian Basescu, isi va asuma raspunderea Guvernului Rusinii Nationale in fata Camerelor reunite ale Parlamentului Romaniei. Este un moment trist al istoriei noastre, poate cel mai trist din ultimii 20 de ani.

Guvernul Boc-Basescu legifereaza pauperizarea poporului roman. Astazi, milioane de romani sunt condamnati la infometare si saracie de un guvern si un partid iresponsabil interesat sa ramana cu orice pret la putere in dauna evidentei si a bunului simt.

 Am trecut printe sindicalistii si pensionarii care isi striga aici in fata Parlamentului disperarea si neputinta. Multi dintre ei aveau lacrimi in ochi. M-au oprit sa ma roage sa facem ceva, noi parlamentarii, pentru viata lor. Astfel de mesaje am primit si din teritoriu, atat din judetul Calarasi dar si din Colegiu 20. Romanii au ajuns la capatul puterilor.

Fac un apel si pe aceasta cale catre colegii democrati, independenti si cei din UDMR. Votati alaturi de noi aceasta motiune de cenzura! Acum nu mai este vorba de interese politice marunte, de a fi sau a nu fi la guvernare. Acum este vorba de a fi sau a nu a fi alaturi de poporul tau, un popor batjocorit si tarat in mizerie de cei care au castigat puterea, mintind ca romanii vom trai bine! Putem sa oprim aceasta nebunie. Putem sa votam motiunea de cenzura si sa redam demnitatea romanilor.

 Acum nu mai suntem PSD-isti, PNL-isti sau democrati. Suntem parlamentari alesi prin vot uninominal de acest popor care astazi isi striga disperarea in strada. Sta in puterea noastra sa trimitem in istorie, la capitolul erata, acest guvern antiromanesc.

 Asa sa ne ajuta Dumnezeu!

15 răspunsuri to “Votati alaturi de noi motiunea de cenzura!”

  1. Ovidiu Picoiu Says:

    Este o rusine ce se intampla in tara asta. Am 54 de ani si n-am vazut in viata mea penibilitate mai mare. Boc si ai lui sunt niste javre nenorocite. Motiunea de cenzura trebuie votata, iar daca mai exista omenie si bun-simt in tara asta, rog si eu pe aceasta cale pe cei care se simt in stare – sa faca acest lucru. Daca nu, ne putem lua ramas bun de la viata! Oana, te rog sa ramai langa noi!!!

  2. Toader Sebastian Says:

    Domnule, cine sunt acesti neica-nimeni care-si bat joc de noi? Cine sunt cei carora le-am permis sa ne aduca in aceasta situatie deplorabila? Acesti depravati nenorociti ne schingiuesc si ne mananca pe dinauntru ca niste viermi. M-am saturat de jigodiile astea. Daca motiunea de cenzura nu va fi votata, in scurt timp lumea va iesi in strada… Si eu imi pun speranta in tine, Oana, pentru ca, sincer sa fiu, nu mai am in cine. Iar ca mine sunt alte 22 de milioane de romani rataciti…

  3. adrian nastase Says:

    Sa vedem cine are urechi de auzit!

  4. victor Says:

    Felicitari, Doamna Deputat!

    Sa speram ca veti reusi!

  5. Miruna Says:

    E bine ca ne-am strans mai multi aici pe blog la Oana. Site-ul asta a ajuns un loc de refugiu pentru toti romanii dornici sa schimbe ceva in tarisoara noastra. Ar trebui un forum. As vota si acum motiunea de cenzura. As vota-o si in somn. As vota-o de mai multe ori daca ar fi posibil. As face orice sa daram zidul vopsit in portocaliu, zidul mortii. Nu traim bine. Basescu si Boc au dovedit inca o data ca sunt niste nepriceputi, trebuie sa-i schimbam.

  6. Alexandra Primaru Says:

    Acum sa-i vedem pe cei care l-au votat pe Basescu. Iesiti la inaintare, parsivilor! Nu mai traiti bine? Tot respectul pentru Oana Niculescu Mizil, o epoca de acum inainte!

  7. George Says:

    Un guvern de doi lei! Praf! Pulbere! Sa le fie rusine! Tin pumnii demersului tau, Oana.

  8. Andrei Says:

    Un roman adevarat si patriot ar vota numaidecat motiunea de cenzura. Dar ce pretentii sa ai de la niste mafioti? Ce pretentii poti avea de la Videanu, de la Udrea si de la toata gasca lor de hoti? Huuuuuuu. Imi cer scuze, doamna Oana, imi cer scuze ca folosesc acest limbaj, dar sunt la capatul puterilor. Urmaresc televizorul de dimineata…

  9. Laurentiu Dragomir Says:

    Un articol frumos. Sincer si cinstit. Sper ca peste patru ani sa va pot vota la presedintie. Macar atat sa apuc sa traiesc in viata asta: sa vad o Romanie cinstita! Felicitari!

  10. Corina Says:

    Felicit demersul domnei Niculescu-Mizil. Foarte curajos. Valabil in conditiile in care printre pedelisti mai exista oameni cu care se poate discuta…..

  11. Andreescu Says:

    Am citit ceea ce ati scris. Perfect de acord. In primul rand, romanilor le lipseste demnitatea. Am fost umiliti prea mult timp… Speranta e in mainile tale, Oana Niculescu Mizil!

  12. Vlad Says:

    Daca exista o persoana care mai poate schimba ceva, dvs. sunteti aceea! Ati pus viata romanilor inainte de lupta politica, lucru pe care il apreciez si il sustin. Romania are nevoie de oameni!!!!

  13. Sophia Says:

    Felicitari pentru initiativa , sustin cu intraga mea familie caderea guvernului SINISTRU BASESCU BOC

  14. Marius Says:

    Sunt total de acod cu tine Oana. Acest guvern care vrea sa ne ingroape de vii trebuie sa cada.

  15. oana niculescu mizil Says:

    Va multumesc tuturor! Sa speram ca vom reusi sa oprim aceasta bataie de joc. Am incredere in votul de Marti si in Dumnezeu!


Lasă un răspuns

