Pe Twitter de Ieri

Ieri mi-am facut un cont pe Twitter si acum incerc sa ma obisnuiesc cu noua maniera de comunicare. Am destule de spus si, deja, am putut vedea ca am si destule de invatat de la ceilalti, care sunt mai „vechi in bransa”.  Intr-o ora am inteles cam ce-i framanta pe tineri, pe cei mai putin tineri, cum sunt vazute problemele Romaniei de generatiile navigatoare pe internet si, in special, pe Twitter, o retea sociala destul de diferita de celelalte.

Sunt convinsa ca voi pricepe repede cum pot comunica eficient cu toti si promit cat mai multe tweets scurte si interesante! 🙂

iata si adresa mea: http://twitter.com/oana_mizil

5 răspunsuri to “Pe Twitter de Ieri”

  1. ? Says:

    sa nu patiti precum : exploziv-news.ro

  2. Daniel Petrescu Says:

    Foarte desteapta mutarea. Ne bucuram ca te afli printre noi. Felicitari si cat mai multe realizari posibile!

  3. Mihaela B. Says:

    Buna Oana,

    Desi nu are legatura cu articolul postat incerc in acest mod sa te contactez.

    Sunt o fosta colega de scoala generala (nr. 45) si te-as ruga sa iti verifici e-mailul (oana@oananiculescumizil.ro). Ti-am trimis un mesaj in legatura cu intalnirea la 20 de ani de la terminarea scolii generale. Plus o poza cu toti colegii nostri realizata in curtea scolii, la terminarea clasei a VIII-a. Astept vesti de la tine! Mihaela B.

  4. oana niculescu mizil Says:

    ?, sper sa nu „patesc” mai multe decat, deja, patesc. Nu sunt chiar atat de fricoasa, oricum.:)

    Daniel, si eu ma bucur sa va stiu alaturi. Repet ce spuneam mai sus: invat foarte multe de pe Twitter.:)

    Mihaela, confirma-mi, doar, daca adresa de mail completata de tine la comentariu este cea reala. Iti voi scrie. Cea la care mi-ai scris tu nu mai este functionala.

  5. Mihaela B. Says:

    Buna Oana,

    Da, adresa este reala. Da-mi un e-mail cu o adresa unde iti pot scrie mai multe detalii in legatura cu intalnirea.

    Mihaela B.


Lasă un răspuns

