Sambata 10 iulie, o Zi a Tineretului Social Democrat la Calarasi

Sambata aceasta a fost o zi plina pentru tineretul social democrat atat din municipiul Calarasi dar si din intregul judet. Au avut loc doua conferinte ale Organizatiei TSD Calarasi si anume Conferinta Judeteana si cea Municipala. Am avut onoarea sa prezidez aceste Conferinte in cadrul carora au avut loc alegeri pentru stabilirea organelor de conducere ale organizatiilor de tineret ale partidului nostru.

Am ramas placut surprinsa sa vad ca tinerii social democrati sunt preocupati de viata politica. Ei au fost prezenti in numar extrem de mare in sala Orizont din municipiul Calarasi. Asa cum am precizat si in alocutiunea mea, ei reprezinta motorul cu reactie al Organizatiei nostre, si de ce nu al intregii clase politice. Pe multi dintre ei i-am avut colegi in campania pentru alegerile prezidentiale, atunci cand am castigat detasat in detrimentul PDL si PNL. Fara ei si fara ambitia, munca si tenacitatea lor acest lucru nu era posibil. Si pe aceasta cale le multumesc.

Tinerii social democrati sunt ingrijorati pe buna de dreptate de actiunile aberante ale guvernarii portacalii. Lipsa locurilor de munca si lipsa optiunilor de angajare dupa terminarea studiilor reprezinta doar cateva din problemele cu care se confrunta tinerii. I-am asigurat ca in calitate de presedinte al Organizatiei Judetene PSD Calarasi, vor beneficia intotdeauna de tot sprijinul meu si al Conducerii Organizatiei Judetene.

Au avut loc alegerile pentru Organizatia TSD a municipiului Calarasi. Au fost prezenti 142 de tineri din care au votat 122. In urma votului Roxana Paturca, profesor si purtator de cuvant al Organizatiei noastre a obtinut 69 de voturi si astfel a devenit Presedintele Organizatiei Municipale a TSD Calarasi. Colegul si contracandidatul ei, Alexandru Andronescu, a obtinut 42 de voturi. Chiar daca nu a castigat Alexandru Andronescu este un tanar de valoare si perspectiva si va contribui alaturi de Roxana la formarea unei Organizatii de Tineret puternice. Asa cum am spus tinerii sunt cei care reprezinta principalul vector de actiune in lupta politica si de aceea ma voi preocupa indeaproape ca Organizatia TSD Calarasi sa devina una din cele mai puternice Organizatii Municipale de Tineret din tara.

Alegerile Organizatie Judetene TSD Calarasi, la care au fost prezenti 265 de membri, au fost castigate de Sergiu Manole care a obtinut 158 de voturi. Contracandidatul si prietenul sau Ionut Dinca a obtinut 34 de voturi. Asa cum spuneam si in cazul Organizatia Municipala a TSD Calarasi , avem nevoie de unitate si in cadrul Organizatiei Judetene. Intre noi nu a fost o lupta ci doar o competitie. Aceasta s-a incheiat si avem datoria ca impreuna sa reusim ca la alegerile care vor urma Partidul Social Democrat sa redevina principala forta pe scena politica romaneasca, sa dam un guvern pentru oameni si un presedinte care sa respecte Constitutia , un presedinte care sa uneasca nu sa dezbine, un presedinte care sa nu fie un permanent factor conflictogen.

Asa sa ne ajute Dumnezeu!

7 răspunsuri to “Sambata 10 iulie, o Zi a Tineretului Social Democrat la Calarasi”

  1. popateapa Says:

    Sunt ingrozit de ce va sa urmeze.Te rog sa citesti si postarea mea anterioara,de pe blogul tau si cele la care fac referire. Avem nevoie de lidrei, tineri si destepti.ultimele doua calitati le aveti! trebuie sa v-o demonstrati pe prima!

  2. Maria din Spania Says:

    Are dreptate Popa Teapa. Asa este. Tinerii trebuie sa confirme.

  3. dima claudiu Says:

    Frumos articol…….foarte bine spus …avem mai inainte de toate nevoie de unitate pentru ca fara unitate nu avem putere fara putere nu avem forta de a invinge .
    Totusi ceea ce as vrea sa subliniez cu parere de rau este ca sunt foarte dezamagit,nu neaparat de modul in care s-a desfasurat conferinta total deplorabil dupa parerea mea ,ci in primul rand asupra modului in care s-a desfasurat votarea…..am vazut in sala foarte multi copii…da este foarte bine ,insa pe noi membri vechi ai PSD Calarasi si in speta ai TSD Calarasi care am participat activ la campaniile anterioare a fost o mare insulta si umilinta .Multi dintre noi au observat ca acei ”copiii” nu erau decat scolari adusi sa-si exercite votul pentru unul ori altul….nu erau adevarati TSD-isti care se implica in viata partidului……carora sa le pese..
    Cu parere de rau va spun ,ca am crezut in dumneavoastra si inca cred ca sunteti alegerea corecta in schimbarea PSD-uliu Calarasean insa simt ca s-a ajuns prea departe iar PSD Calarasean nu a devenit decat o gasca care incearca sa acapareze totul iar asa zisul tineret promovat nu se face decat pe cunostinte si simpatii nu pe adevarata valoare… .In aceste conditii eu …inca o data cu parere de rau simt ca nu ma mai regasesc in actualul format unul nedemocratic si care nu se ridica la nivelul adevarate democratii care ar trebui sa existe in interiorul PSD-ului ….

  4. Bibliotecaru Says:

    🙂
    Încep să mă gândesc să mă mut în Călăraşi…

  5. Andrei D Says:

    Felicitari Roxana si Sergiu!

    Am muncit alaturi de ei in cateva campanii si va spun ca sunt niste colegi exemplari iar pentru partid sunt 2 tineri de mare viitor. Imi pare rau ca n-am putut ajunge duminica sa le ofer sustinerea mea dar sunt sigur ca vor face ca TSD Calarasi sa fie mult mai puternic.

    Iar ce spune dima claudiu mai sus este o aberatie mai mare decat Casa Poporului. „nu erau adevarati TSD-isti care se implica in viata partidului” ???? Probabil esti prost informat sau rau intentionat. Te numeri printre cei mentionati mai sus? Ciudat….e prima oara cand iti aud numele si crede-ma, am fost prezent in destule campanii si la municipiu si la judet.

    Urez succes noii echipe si ii asigur de tot sprijinul meu!

  6. claudiu dima Says:

    Permite-mi sa-ti transmit un sincer salut …. si sincer nu contest calitatile celor doi…asta in nici un caz si chiar ii felicit sincer dar asta nu inseamna ca este corect ca seniori sa sustina unu ori altul dintre candidati.Ar fi trebuit sa fie o lupta corecta unde cel mai bun sa invinga iar in ceea ce te priveste pe tine cred ca nici Roxana ori Sergiu nu mai aveau nevoie de sustinerea ta Duminica :))…asa ca nu cred ca esti in masura sa-ti dai cu parerea despre mine.Degeaba incerci tu sa pari ”am fost prezent in destule campanii si la municipiu si la judet” cand de fapt tu nici macar nu ai venit sa iti sustii colegii SAMBATA 10 iulie.
    Oricum vreau sa inchei aceasta polemica care nu ne face bine niciunuia si mai mult ne dezbina decat sa ne apropie totodata aducandu-i la cunostinta doamnei Oana Mizil un fapt cat se poate de hilar : in timp ce dumneaei incearca o apropiere a tineretului social democrat ceea ce e de laudat o anumita persoana probabil din interior stie dansa cine aduce numai rau partidului si o invit pe aceasta cale sa citeasca acest articol si sa isi spuna parearea…
    http://www.arenamedia.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=1631:alegeri-la-tsd-clrai&catid=27:psd&Itemid=100


Lasă un răspuns

