Sfarsit de Saptamana in Familie

Multe se intampla in Romania, zilele astea. Aproape toate rele. Romanii sinistrati isi plang gospodariile luate de ape, alti romani isi inmormanteaza cantareata preferata, pe Madalina Manole, iar guvernul ne pregateste pentru vremuri si  mai grele. Probabil, va trebui sa ajungem la limita de jos a rabdarii si tristetii pentru a avea puterea si energia sa ne ridicam. Le-am lasat pe toate cele rele sa treaca dincolo de mine, pentru doua zile, si mi-am cautat linistea in… familie.

Primul popas linistit si plin de entuziasmul unui frumos viitor a fost la nunta Adrianei Ionescu, binecunoascuta reporterita de la Antena 3. Cu adevarat m-am simtit ca in familie, printre prieteni, alaturi de familia Adrianei si a lui Alex (Giboi), actualul sot, alaturi de invitati relaxati, fie ca erau oameni de televiziune, prieteni din copilarie sau politiceni.

Ii urez proaspetei perechi Casa de Piatra si Viitor Sanatos intr-o Romanie Vie, puternica si vesela, ca si ei!

Oana Niculescu Mizil la Nunta Adrianei Ionescu cu Alex Giboi

Oana Niculescu Mizil la Nunta Adrianei Ionescu cu Alex Giboi

Oana Niculescu Mizil la Nunta Adrianei Ionescu cu Alex Giboi

Cu Jimmy, alaturi de Adriana si Alex

Duminica mi-am petrecut-o in linistea propriei familii si rasetele vesele ale nepoteilor mei dragi pe care ii vad cat pot de des. La Snagov, impreuna cu Katia, Sofia – fetitele lui Razvan, fratele mereu – si Luca, baietelul Smarandei, verisoara mea, am simtit adevarata relaxare, cea pe care ti-o da relatia cu un copil si cu sufletul lui curat.

Oana Niculescu MIzil, la Snagob, cu Katia, Sofia si Luca, duminica 18 iulie 2010

Oana Niculescu MIzil, la Snagob, cu Katia, Sofia si Luca, duminica 18 iulie 2010

Si, de fiecare data cand ma regasesc alaturi de acesti oameni dragi mie, imi amintesc de fratele meu Razvan si de celebrul aforism al lui Bill Buford care spunea: „Familia este prezenţa esenţială, acel ceva care nu te părăseşte niciodată, chiar dacă constaţi că trebuie să o părăseşti.”

5 Răspunsuri to “Sfarsit de Saptamana in Familie”

  1. Vantu si Voiculescu vor sa-i puna pe Antonescu-Geoana in locul lui Basescu « Ochi critic Says:

    […] parere aveti? Carmen Moldovan, Oana Niculescu Mizil, Florin Oros, Ioan Mircea Pascu, […]

  2. Cristian Durleci Says:

    da, frumusei foc Adriana si Alex!

  3. Vassyle Says:

    FAMILIA ESTE CA O FUNDAŢIE PRNTRU O CLĂDIRE (CASĂ). NEPOŢII SUNT, CUM SCRIA ISPIRESCU, SAREA ÎN BUCATE.
    SÂ VĂ TRĂIASCĂ TOŢI CEI DRAGI!

  4. giboias Says:

    There goes the fucking fumily blown to bits and pieces. Long live new pussy and liberty for the fucker with money.


Lasă un răspuns

