La Balci de Sfanta Maria, cu Oameni, Iepuri, Maimute si Vapoare

Astazi am fost impreuna cu membrii organizatiei  judetene PSD  la Balciul din municipiul Calarasi. Fiind sfanta Maria,  „temeieul” a reprezentat punctul culminant al acestui obicei care dateaza in urbe de prin 1833. Un spectacol inegalabil al precupetilor, marchitanilor si al circarilor, un moment al revenirii la traditie. Romanii stiu sa se distreze si sa se respecte indiferent de vicisitudinile prin care au trecut  si,  din pacate, trec.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

M-am simtit minunat intre ai mei in Romania Reala. Am mancat cu ei mici, pastrama si vata de zahar. Am fost cu ei in tiribombe si fireste am tras cu pusca doborand „marinarul”. Am primit masti, din acelea care se dau la balci, si am spus ca am sa  i le dau lui lui Boc, asta ca sa-si ascunda ministrii de efectul Hoara. M-am simtit romanca, crestin-ortodoxa si alaturi de poporul meu.  

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Un fapt lipsit de importanta. Am jucat la un fel de ruleta. Erau mai multe obiecte pe care le-as fi putut castiga. Am impins acul de la dreapta spre stanga si acul s-a oprit in dreptul unei cruciulite cu Mantuitorul rastignit. Da, nu este un fapt lipsit de importanta.

Photobucket

Photobucket


As fi putut spune ca a fost o zi minunata acolo in Balci. Din pacate a trebuit sa ajung in Parlament unde motiunea noastra impotriva dezastrului din agricultura a cazut si pot spune ca balciul, peiorativ vorbind, este facut de aceasta putere criminala, nu acolo unde tocmai fusesem, in Romania Reala.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ah! Uitasem sa va mai spun ca am tras de 3 ori cu pusca si am doborat tinta de fiecare data! Intrati pe facebook si vedeti tot albumul! Prima data a cazut iepurele, a doua oara maimuta si a treia oara vaporul! Daca la doborarea vaporului mi-a trecut prin cap capitanul Basescu vanzand flota noastra, oare ce sau pe cine ar putea simboliza iepurele si maimuta?! Va las si pe voi sa va ganditi! Si pe Sebastian Lazaroiu…

13 răspunsuri to “La Balci de Sfanta Maria, cu Oameni, Iepuri, Maimute si Vapoare”

  1. Bibliotecaru Says:

    Nu am mai fost într-un parc de distracţii de când eram copil… 😦

  2. gigi placinta Says:

    la circ ai fost? l-ai dus si pe diaconu? nu l-au oprit aia acolo?

  3. Victor Says:

    Hmm, pai cred ca nici nu ai pierdut foarte mult sau nu ai ce sa pierzi daca mergi la un targ „balci” precum cel din Calarasi, educatie 0, cultura 0, organizare somaleza, pistolari si alcoolici cat vezi cu ochii.Frumos Domnule Primar al Calarasului dar din pacate dormiti pe scaun asteptand probabil urmatorul mandat.
    Victor Ionut Popescu (Ploiesti)

  4. Mihnea Georgescu Says:

    Ce bine vă încadraţi în context!

  5. adina Says:

    @ Mihnea,
    Ai dreptate. Este umana, normala, fara fite de politicieni artificiali. Crede-ma ca e o surpriza placuta sa vad un politician printre oamenii obisnuiti, comportandu-se ca ei, mancand cu ei si distrindu-se alaturi de oameni. Felicitari, Oana Mizil!
    P.S. Eu sunt din Constanta. Cred ca exista asemanari intre tine si Mazare. Pe cand candidezi la primaria Generala?

  6. cristina Says:

    @ Gigi Placinta,
    Iti este cida ca nu te a luat si pe tine…sa te lase pe acolo!

  7. gigi placintuta Says:

    daca ma lua si pe mine, avea ocazia sa se dea si-n barci!

  8. emanuel deleanu Says:

    Daca-i balci, balci sa fie.
    Mihnea strengarule ! Las’ ca vezi tu.

  9. cristina Says:

    @ gigi placinta,
    ti ai fi dorit…esti un frustrat, care nu are ce face si vorbesti aiurea sa te simti bagat in seama!

  10. gigelus amorezatul Says:

    au! au!

  11. anca adam Says:

    oana pune si vapoare in poze, ca maimute sunt destule!

  12. Robert Says:

    @gigi placinta:

    Daca prostia ar durea, tu ai avea nevoie de morfina 24 din 24. Ce stii tu despre Diaconu? Vorbesti doar ca sa te afli in treaba. Inteleg ca nu ai prea avut jucarii cand ai fost mic si ca mama ta nu ti-a facut niciodata tort de ziua ta dar aici nu e un site unde sa-ti exprimi tu frustrarile!

    Fa-ne sa ne fie dor de tine!

  13. gigisor Says:

    ala care ti-a spus asta e un actionar de profesie care trebuia sa stea la parnaie. apropo: uratule!


Lasă un răspuns

