La Zilele Calarasiului

Calarasiul a devenit a doua mea casa. Cel putin jumatate din timp sunt alaturi de colegii mei calaraseni, alaturi de calaraseni, in general. Am fost invitata la Zilele Orasului si nu am ezitat sa merg. M-am simtit bine printre oamenii care au uitat, pentru un timp, de problemele lor apasatoare, de lipsuri si greutati. Spectacole de teatru si film, trupe si ansambluri populare, concursuri si jocuri pentru copii… Calarasenii au avut si inca au de unde alege, sarbatoarea incheindu-se abia maine, duminica.

Ieri, am participat, alaturi de colegii mei de partid, la evenimentele orasului, in masura in care acestea nu au coincis ca ora de incepere. La sedinta solemna a Consiliului Local Calarasi am avut placerea sa cunosc personalitati ale orasului si sa asist la Simpozionul “Calarasi – 415 ani de atestare documentara”. Am avut si marea surpriza, pentru care multumesc oficialitatilor locale, sa primesc Medalia Jubiliara a Municipiului Calarasi. O voi pastra cu drag si mandrie. 

Un răspuns to “La Zilele Calarasiului”

  1. Bibliotecaru Says:

    @ Oana Niculescu Mizil
    Aţi participat şi la Festivalul de film „7Arte”?

    http://bibliotecarul.blogspot.com/2010/09/415-de-ani-scursi-de-la-atestarea.html


Lasă un răspuns

