La Pomana Porcului, printre prieteni

Sarbatorile de Iarna se apropie si pentru toti romanii ar trebui sa fie un prilej de bucurie. Indiferent de conditiile meteorologice, de situatia materiala a fiecaruia si de posibilitatile de a avea sau nu masa imbelsugata de Craciun, faptul de a ne afla alaturi de familie si prieteni este cel mai important lucru!

Urez tuturor romanilor Sarbatori fericite si Linistite! Sa ne bucuram de sanatate si caldura apropierii celor dragi!

Cateva fotografii de astazi, de la Pomana Porcului

23 răspunsuri to “La Pomana Porcului, printre prieteni”

  1. Bibliotecaru Says:

    Întrebarea este… porcul a fost sacrificat prin asomare după regulile europene? 😀

  2. oana niculescu mizil Says:

    🙂
    Important este ca a avut acceptul veterinarului…

  3. Traian Says:

    Pozele tin de foame asistatilor din statul social ? Sau le trimiteti pensionarilor care stau la cozi pentru 50 de lei – ajutorul de Craciun ?

  4. Piţipoanca de porc – Palatul Sutu Says:

    […] sursa foto: Oana Niculescu Mizil’s blog […]

  5. bula Says:

    imi place cum te-ai imbracat, vream sa te intreb cum te imbraci cand iesi in oras , daca asta sunt hainele pt taiat porcu’ .

  6. mihai Says:

    Păi nu aţi văzut cum se îmbracă în oraş, sau mă rog, în Parlament. În zeghe, ca la puşcărie. Dezgustător

  7. Vassyle Says:

    Stimată Domnă,
    Ne scrieți pe blog despre ce se întâmplă la Călărași! Nimic despre locul unde a-ți candidat și a-ți fost aleasă! Sectorul 5 este o rușine pentru dumneavoastră! Nici acum în prag de sărbători!
    Sunt un social democrat autentic, dar de la mine 0 voturi (pentru d-vs) în această circumscripție!

  8. eufrosin Says:

    Pomana porcului se tine in postul Craciunului ? Ei, de unde nici urarea de Craciun fericit nu este, la ce sa te astepti ?

    D-na Mizil, lasati corektul-politik la o parte, barem pentru binele imaginii Dvs!

  9. mioriticul Says:

    @Traian, ti se pare obscen ca Oana Mizil a pus pozele astea pe blog? Te citesc si-mi placi, dar aici nu pricep. La tara toti isi taie cate un porc, cu criza sau fara. Asta au facut toata viata si asta vor face. Ce e in neregula aici? Mie mi se pare chiar misto si lipsit de ipocrizie. Sau ti-ai imaginat ca deputatii vor rabda de foame ca sa dea un ezxemplu poporului. Asta ca sa nu mai spun ca nu vad pe cineva infruptandu-se in vreo poza…

  10. mioriticul Says:

    Am citti si articolul lui Sutu. Tot ciudatel. Ma uit si eu si nu vad chiar asa o discrepanta intre toale si background. Ce trebuia sa imbrace? Izmene vatuite? ca doar nu ea taia porcul. Era in vizita cu familia, din cate vad Nu ati nimerit-o aici, sorry.

  11. Arama Says:

    Mai Vassyle, eu nu mi’s nici din Ferentari si nici pesedist si tot am vazut ca scrie de Ferentari. Sau ai comanda de la Vanghelie sa ataci, acus ca joaca baschet cu Udrea. 🙂

    Dna Mizil, eu am intrat sa va urez toate cele bune si va rog sa-mi acceptati si mie cererea de prietenie pe facebook. Am vazut ca aveti 5000 dar poate mai scapati de vreun critic de moda din lista, ca vad ca aveti destui:))

  12. alinutza Says:

    bula, stii de ce ii trebuie lui bula erata? ca te comporti precum cuvantul corect, dar flasc. hai la replica, dar nu te pune cu alinutza. am o proasta reputatie. cel mai misto e ca isi dau cu parerea numai barbati despre cum se imbraca o femeie.:))))

    am citit si eu art respectiv. oana, stai linistita, esti ok si ai fost imbracata cum trebuie. e bine ca-ti fac reclama. fara cinism, iti amintesc ca asa a patit si udrea si uite ca e ministru.:)

  13. alinutza Says:

    aaaa, uitasem. eufrosin, dupa nume cred ca esti calugar. iti reamintesc ca internetul nu e chiar… raiul. iar daca nu esti calugar, imi pare rau ca nasii tai au facut misto de tine.

  14. Bibliotecaru Says:

    @ eufrosin

    Pomana Porcului se ţine când este tăiat porcul, că de aia se şi spune aşa.
    Nu cred că există multă lume care taie porcul după terminarea postului pentru că nu ar avea ce să mănânce de Crăciun.

    Tradiţional porcul se sacrifică de ziua Ignatului Porcului, 20 decembrie. Ignat se referă la foc. Ignatul Porcului se referă la arderea porcului. Motivul pentru care are loc „pomana porcului” este că această tăiere rituală este precreştină, vine din Egipt, şi este închinată zeului Osiris. Mai târziu ziua a fost preluată de calendarul creştin drept ziua sfântului Ignatie Teoforul (a nu se confunda cu Ignatius López de Loyola) episcop al Antiohiei.

  15. Gigel Says:

    Esti o piti de porc, o pissy cu ratu mare.

  16. alinutza Says:

    Oana, de ce lasi toti Gigeii astia sa-ti imputa blogul? Fa curatenia de Craciun si scoate-i din circuit!

  17. oana niculescu mizil Says:

    Traian, nu inteleg ce anume ti-ai dori sa fac eu. Daca aceste fotografii iti par o ofensa adusa asistatilor sociali care imi urmaresc blogul nu-mi ramane decat sa le cer iertare.

    Vasile, reciteste blogul si vei vedea ca accesul tau de vexare este fara obiect. Ok, renunt la votul tau, daca asta era problema.

    Mioriticul, data viitoare ma voi imbraca asa cum zici tu, cu izmene vatuite. Dar chiar si atunci „criticii de moda” vor carcoti ca sunt izmene Prada.

    Bibliotecaru, multumesc pentru explicatia data. Ma pregateam sa o dau si eu, dar mi-ai luat-o inainte si iti multumesc. Da, a fost o taiere a porcului traditionala, normala, ca la tara.

    Alinuta, oricata curatenie ai face tot mai raman germeni patogeni pe la colturi. Au si ei rostul lor pe pamant. Il ingrasa. Degeaba.

    Inca o data Sarbatori Fericite tuturor!

  18. popateapa Says:

    Cu toate astea ma întreb cât de mulți vor flamanzi în aceste zile. Dau exemplu personal: In perioada domnului Iliescu si mai ales cand a fost dl Nastase Prim ministru la fiecare Crăciun aveam de tăiat un porc pe care îl cumpăram neavând unde sa îl cresc,un miel de paste, curcan etc. Acum am cumpărat 5 Kg de carne macra și 3 kg de carne tocata. Îmi sunt suficiente! Atât am putut cumpăra. Asta este un exemplu de cât de prost o ducem sub înțeleapta ocârmuire a mărețului conducător. Urarea de „Sarbatori Fericite” devine pentru tot mai multi romani o stereotipie.
    Urez și eu celor ce se pot bucura „SĂRBĂTORI FERICITE ” Dar îmi doresc și mie un an nou fără Băsescu și Haita sa de hiene PDL-iste

  19. popateapa Says:

    Hai ca am citit comentariile anterioare! Chiar sunt făcute cu malițiozitate. Eu ii mulțumesc lui Dumnezeu și pentru acest puțin. Poate la anul va fi mai bine!Poate am fost prea trist când am scris comentariul anterior dar acum sunt revoltat!
    Oameni buni O stimez pe Oana pentru ca se îmbracă în zeghe! A fost cineva dintre voi pe 6 decembrie sa pună flori la poarta Cotrocenilor! Era Doliu Național! Eu am fost și am pus doua garoafe.Am plecat special de la Oltenita. Nu am mai văzut alte flori depuse acolo! Gesturile simbolice vin sa se substituie și poate sa scoată din amorțire mămăligarul roman! Bravo Oana

  20. Senzatia de voma creata de neputinta noastra! « Popateapa's Blog Says:

    […] alte produse de acest gen!  Ceva totuși m-a animat, în atmosfera asta de greata colectiva!“Adrian Năstase o vrea pe Udrea avocat pentru Zambaccian“ titlu din Realitatea. net. Atât titlul mi se pare tâmp, cât și comentariile,unele […]

  21. Iobagirea clasei muncitoare din România « Popateapa's Blog Says:

    […] In afara de Ion Tiriac ce a venit din afara cu o avere imensa,nu vad nici un alt capitalist adevăra… […]

  22. Ghepardu Says:

    PLIMBĂ URSUL – IMPERATIVUL DESTINULUI

    Prezenţa esoterică a ursului la festinul ce a marcat cei 37 ani (lumină !?) ai doamnei Elena Urdea i-a umbrit iremediabil figura când Marele interpret al destinului (din Sinaia) a deconspirat semnificaţia irefutabilă, cum că aceasta – musai şi mintenaş – „urmează să plimbe ursul” în toate cele lumeşti-politiceşti. În acest fel s-a combătut, fără drept de apel, ipoteza apartenenţei sărbătoritei la tagma ursarilor ( susţinută de cei care-i imputau că umblă cu „cioara blondită” ).

  23. michelle Says:

    buna seara draga oana…sunt michelle…va mai aduceti aminte de mine? ma bucur f mult sa va vad din nou…chiar daca va vad numai in poze…mi era dor de dvs…m am uitat pe aici si mi a placut f mult ce ati scris,mai ales asta,,Nu imi place sa fac promisiuni fara acoperire.,,super cuvinte.sper ca va referiti si la mine…noapte buna draga !


Lasă un răspuns

