În România nu mai există justiție, pentru că nu are cine să o împartă. Nu ne puteți voi intimida pe cât putem noi rezista!

Cu Băsescu și Boc nimic nu te mai poate mira. Nici măcar faptul că poți să mori cu justiția în mână. Nu te mai poate mira nici faptul că nu mai există dreptate, nici faptul că nu mai există omenie, nici faptul că nu mai există demnitate, nici faptul că îi poate trece cuiva prin minte să aducă un om de 66 de ani la sala de judecată cu mascații. Nu te mai poate mira nici măcar faptul că atunci când victima statului polițienesc face un atac de cord când află decizia, este dus la spital cu ambulanța păzită de zeci de mascați. Ceea ce i se întâmplă colegului și prietenului meu Constantin Nicolescu nu doar mă întristează, ci mă revoltă, mă înfurie și mă face să vreau să dau de pământ cu toți călăii portocalii. Cum să vă purtați în halul ăsta cu un asemenea om? L-am cunoscut personal pe Constantin Nicolescu, l-am apreciat și am învățat multe de la el. Împreună cu colegii mei social-democrați și cu zecile de mii de argeșeni care îl apreciază pe acest bun român, ne vom bate pentru ca justiția să fie independentă în România, pentru ca oameni cinstiți să nu fie arestați la comandă politică și umiliți, prin prezentare cu cătușe la mâini la televizor! Încă o dată, vedem ce se întâmplă când dai pe mână justiția, începând cu DNA și Procuratura și terminând cu Curtea Constituțională, unui om orbit de ură și răzbunare născute din neputința de a le asigura un trai mai bun românilor.

De-a lungul carierei sale politice, Constantin Nicolescu a câștigat mai multe voturi decât au fire de păr în cap toți lătrăii care acum îl atacă. A făcut ca PSD Argeș să fie o nucă tare, care nu va crăpa pentru că așa vor unii sau alții. Dar faptele rămân fapte. Și faptele sunt că reprezentanții puterii portocalii s-au supărat pentru că au văzut că peste 10.000 de oameni au avut curajul să iasă în stradă în Mioveni ca să critice Guvernul. Și s-au răzbunat ca văcarul pe sat, atât îi duce mintea. L-au umilit, l-au jignit, l-au hărțuit și l-au urmărit pe Constantin Nicolescu până când acesta a cedat și a făcut atac de cord. Nu vă este rușine să vă comportați în felul ăsta? Cum să fie Constantin Nicolescu un pericol social când conduce județul Argeș timp de 8 de ani zile? Cum să fie un pericol social un om de 66 de ani? Nu vă este rușine? Nimic nu durează la nesfârșit și Dumnezeu ne judecă pe toți după faptele noastre. Ăsta este mesajul meu pentru toți portocalii din țară care acum își freacă mâinile de bucurie. Asistăm la o politică concertată a lui puterii portocalii de a trimite oameni incomozi la pușcărie. Să știți, stimați reprezentanți ai puterii, că nu ne puteți trimite pe toți la pușcărie! Să mai știți că nu reușiți nici să ne speriați și nici să ne intimidați! Să mai știți că nu vom da înapoi și vom spune adevărul românilor: vom spune cât îi furați, vom spune cât îi mințiți, vom spune că sunteți mai rău ca torționarii, vom spune cum îi distrugeți pe cei care vă stau în cale, vom spune tare și răspicat toate aceste lucruri! Votul românilor vine și eu m-aș teme în locul vostru, m-aș teme că românii vă vor scoate în șuturi afară de la guvernare și veți deveni doar o amintire neplăcută în istoria României!

 

Îmbuibați ai momentului, frica plecării de la măcelărie vă dă disperarea de a călca orice în picioare, începând cu bunul-simț și terminând, iată, cu justiția! Ați declarat război tuturor celor care pot aduce Românie pe calea corectă. De ce vă e frică nu veți scăpa însă: momentul în care românii vă vor judeca va veni foarte rapid și va fi mult mai dur decât vă puteți imagina!

 

9 răspunsuri to “În România nu mai există justiție, pentru că nu are cine să o împartă. Nu ne puteți voi intimida pe cât putem noi rezista!”

  1. ramona Says:

    multumim Oana pt ca ne aperi presedintele. din pacate curge multa cerneala pe hartia de ziar si in eter pleaca sute de pagini web pe acest subiect…in zadar. pdl nu aude si nu vede, calca totul in picioare si pozeaza ei insisi in victime. nu mai merge nici cu televiziunea, nici cu blogul si nici cu ziarul. singura solutie este ca in decembrie 89’…oamenii asta asteapta de la noi: o scanteie…ceva. trebuie sa iesim in strada neaparat iar oamenii ni se vor alatura. nu i-am simtit niciodata mai aproape de psd…trebuie doar sa le intindem o mana si sa-i luam dupa noi. au lovit in una din cele mai puternice organizatii psd din tara si nu se vor opri aici. va asteptam pe toti la pitesti sa ne sustineti OMUL, pt ca asta este Ctin Nicolescu pt toti argesenii: un om; ieri am vazut oameni mari plangand…vreo 400 la numar…400 de insi am plans pt unul singur..daca asta nu e solidaritate…
    si mai asteptam reactii ale colegilor nostri din parlamentul european.vrem sa informeze o intreaga europa despre ceea ce se intampla la pitesti. multumim Oana inca odata si Dumnezeu sa ne ajute!

  2. mgabim Says:

    Va scriu din Chicago, unde traiesc de mai bine de 15 ani.
    Genetic am originile in Arges. Tata s-a nascut in tara prunilor. Tata a venit dintr-o familie de oameni simpli, saraci, Cel mai mic intro familie de sapte isi contempla viitorul ca cioban la oi. Dar a fost familia Penescu care a vazut in pustanul zglobiu potentialul intelectual. Si la-u trimis la scoala, la Bucuresti.
    Oana, nu ne cunostem, nu il cunosti pe tata. Tata a fost un apropiat al domnului Mizil, o personalitate pe care a respectat-o si apreciat-o chiar si in momentele de cumpana.

    Mi-a venit rindul sa apreciez tot ce faci pentru Romania. Chiar de aici de departe sprijin cu toata fiinta ce faceti voi pentru Romania. Dumnezeu sa va ajute sa reusiti!

    PS. Daca vrei sa afli detali legate de prietenia dintre tatal meu si domnul Mizil ai adresa mea de e-mai. ce stiu este personal, si tu esti singura care decizi daca pot fi facute publice.

  3. Daniela Says:

    Este momentul sa atragi atentia si cu niste actiuni concrete!PSD-ul trebuie sa fie mai incisiv in aceste momente dramatice pentru tara!
    Deci, iti propun vizite mai multe in Ferentari- problema romilor este o problema UE!!!!Nu te-am mai vazut printre cetatenii din sectorul 5! L-am vazut in schimb pe inaltul demnitar OSCE!

  4. oana niculescu mizil Says:

    @ramona, am tot respectul pentru argeseni si pentru cei care l-au votat timp de 20 de ani pe Constantin Nicolescu. Este un mare om, un mare argesean si un mare roman. Din pacate, astazi, domnia sa sufera o operatie pe cord deschis. Am convingerea ca ea va decurge normal si ca prietenul si colegul Constantin Nicolescu se va intoarce in fruntea celor care l-au votat.

  5. oana niculescu mizil Says:

    @mgabin, in cursul zilei de maine vom lua legatura. Iti multumesc pentru comentariu.

  6. oana niculescu mizil Says:

    @Daniela, s-au rezolvat foarte multe lucruri in Colegiul 20. Cele mai multe sunt reflectate chiar aici pe blog. In problema rromilor am fost unul din cei mai vocali parlamentari si asta se stie. Chiar daca sunt presedintele Organizatiei Judetene Calarasi te asigur ca nu uit de alegatorii mei din Colegiul 20.

  7. Bibliotecaru Says:

    Nu îngrijorează pe nimeni că în România exploziile au ajuns la ritmul de una pe zi? Şi aproape toate sunt cu victime…

  8. popateapa Says:

    Cititi si va minunati!
    http://popateapa.wordpress.com/2011/01/31/pilotii-marinari-carmaci-cosasi-nota-dn-orbi-%E2%80%93-m-eliade-%E2%80%93-1937-fragment/
    Numai pentru cei interesati
    Din păcate ultimele mele postări nu le-am putut împărtăși cu dvstra din lipsa de timp și datorita faptului ca lungimea lor este mare , este foarte greu sa dai pinguri . Acum încerc sa va înștiințez cu ce am scris postând link-uri la dvstra.
    Cu mulțumiri,Popateapa
    http://popateapa.wordpress.com/2011/01/29/bravo-canon-canon-preservatif-jetablesbravo-canon-imprimante-canonprezervativunica-folosinta/
    http://popateapa.wordpress.com/2011/01/24/admiratie-pentru-orban/

  9. Oana Niculescu Mizil « Românica blues Says:

    […] În România nu mai există justiție, pentru că nu are cine să o împartă.Nu ne puteți voi intimida pe cât putem noi rezista! […]


Lasă un răspuns

