Piatra de temelie a noii biserici Sf. Lazăr

Este a doua ocazie pe care am avut-a de a participa la un asemenea eveniment, la care au asistat foarte mulți enoriaşi. Am rămas profund şi sincer impresionată de enoriaşele prezente. Uitându-mă în ochii lor vedeam parcă toată suferinţa şi toate necazurile prin care treceau. Adevărul este că femeile din Călăraşi reuşesc să mă impresioneze de fiecare dată prin puterea lor şi prin tăria de caracter de care dau dovadă. Aceste femei nu au deloc o viaţă uşoară. Muncesc mult şi din greu pentru a-şi întreţine famiile, muncesc din greu acasă şi la serviciu, oferă cea mai bună educaţie pe care o pot oferi copiilor lor, îngrijesc bătrânii familiei şi abia mai au timp pentru ele. În aceste condiţii, faptul că vin la Biserică reprezintă o gură de oxigen pentru ele. Este o şansă să-şi elibereze mintea şi sufletul de toate poverile de zi cu zi.

M-am simţit profund mişcată în prezenţa lor şi aş vrea să le mulţumesc pentru modelul pe care ni-l oferă tuturor. Cel mai frumos moment a fost acela când am simţit că împreună, măcar pentru câteva secunde, împărtăşeam alături de ele un sentiment de pace şi de împăcare care a reuşit să mă facă să zâmbesc, să am încredere şi să sper, iar muzica corului bisericesc, o muzică dumnezeiască care se înălţa cumva divin spre cer. A fost un moment cum rareori mi-a fost dat să trăiesc în viaţă.

Am încheiat această zi foarte plină alături de soțul meu la o cină foarte plăcută! Nici nu m-aș fi putu gândi la un sfârșit de zi mai potrivita, decât o cină în familie, alături de cei dragi, care mi-au fost mereu alături la greu.

Lasă un răspuns

