Câteva cuvinte care ar trebui să ne pună pe toți pe gânduri: de ce conducerea țării dorește distrugerea României?

Se spune că eșențele puternice vin în sticluțe mici. Nimic nu poate fi mai adevărat. Am putut vedea asta cu ochii mei, cu ocazia unei acțiuni în comuna Roseți. Am discutat cu locuitorii din comună despre probleme cu care se confruntă. În principal au enumerat probleme agricole și sociale, ca de altfel mai toți călărășenii cu care stau de vorbă în această perioadă. S-o fi lăudând el Boc la București că am depășit recesiunea, dar oamenii au în continuare o frică puternică de viitor, de ziua de mâine și se tem că banii nu le vor ajunge nici pentru strictul necesar. Tot ascultând cum oamenii veneau și își deschideau sufletul în fața mea, spunându-mi păsurile și nemulțumirile, am auzit și o întrebarea care m-a șocat prin sinceritatea și prin profunzimea ei. Chiar și acum îmi răsună în minte: de ce conducerea țării dorește distrugerea României?

Aceste cuvinte cred că ar trebui să ne facă pe toți să luăm un minut pauză, să respirăm adânc și să ne gândim cu adevărat. Căci ceea ce a spus călărășeanul din Roseți reprezintă adevărul adevărat: conducerea României dorește distrugerea țării și a poporului român! De ce? De ce trebuie ca oamenii să trăiască în sărăcie, cu un stat care se spală pe mâini de orice responsabilitate? De ce trebuie ca bolnavii să fie mutați cu targa din spital în spital, că unitatea medicală se închide la capriciile Guvernului? De ce trebuie să privim cu groază la ziua de mâine? De ce trebuie să fim cu toții în concurență unii cu alții, să fim în război unii împotriva altora, neavând niciodată încredere în cel de lângă noi? De ce trebuie să fie atât de multă minciună, atât de multă demagogie, atât de multă înșelătorie? Ce s-a întâmplat cu încrederea și colaborarea? Până unde vom merge în acest ritm? Vom ajunge undeva urmând această cale?

Cred că trebuie să ne răspundem cu toții la aceste întrebări, pentru că este clar că răspunsul la problemele noastre trebuie să vină din interior, din noi. Nu mai putem aștepta nimic bun de la cei care ne conduc în acest moment, acest lucru este evident. Nu am crezut că voi asista vreodată la acest mod barbar în care conducătorii înțeleg să se poarte cu cei conduși. Cinismul a fost dus la rang de artă, nepăsarea față de oameni este desăvârșită. Nu se mai poate continua așa. Ceva trebuie făcut! Este vremea ca noi, cei câțiva care mai avem încredere unii în alții, care ne mai dorim lucruri bune pentru România și pentru români, să strângem rândurile, pentru a nu lăsa ca această țară să fie sufocată complet de niște bandiți. Eu nu îmi doresc decât un strop de implicare și puțină încredere, având curajul de a le cere aceasta călărășenilor!

Domnule Boc, un cuvânt sincer: în locul dumneavoastră mi-ar fi frică de ce o să se spună peste ani despre mine și despre ce moștenire o să las istoriei. La cât de mult rău ați făcut acestei țări, meritați ca românii să șteargă amintirea perioadei în care ați condus țara. Păcat doar că amintirile dureroase sunt așa greu de înlăturat!

Mesajul meu final se îndreaptă către cel care a adresat întrebarea din titlu, dar și către toți românii: Capul sus, mai aveți puțină răbdare și încredere! În curând veți fi scăpați de acest blestem portocaliu! Vă asigurăm că veți fi parte activă și perpetuă a schimbării!

Lasă un răspuns

