Oana Niculescu-Mizil in direct la Antena 3, orele 17.00!

Oana Niculescu-Mizil va fi prezenta astazi, in direct la emisiunea „100 de minute” cu Alessandra Stoicescu la orele 17.00, la Antena 3!

3 răspunsuri to “Oana Niculescu-Mizil in direct la Antena 3, orele 17.00!”

  1. Mari Says:

    D-soara Oana,am vazut ca ati spnsorizat niste excursii in Israel pe OTV.
    Trebuie sa dai un SMS,ca sa intri la tragerea la sorti.Pana aici este corect,nu?
    De ce nu poti participa si prin telefon de Romtelecom?
    Eu am fost bolnava de un cancer mamar,aveam o viata normala,decenta,cand mi-am descoperit un nodul la sanul drept.
    De atunci viata mea este un cosmar,desi initial aveam 3 telefoane ,pe parcurs le-am vandut pentru a-mi cumpara medicamente.Am lasat doar calculatorul si telefonul de Romtelecom, deoarece ajut o contabila sa isi tina evidenta si mai pot face un ban pe langa cei 385 lei din pensia de boala,insa tot nu-mi ajung banii de medicamente.Recunosc ca nu am datorii la nimeni si la nicio untilitate,insa as fi dorit sa pot participa si eu la aceste excursii.Mi-am dorit toata viata sa vad Israelul,insa boala aceasta m-a terminat.Nu stiu daca timpul mai are rabdare cu mine sau trebuie sa plec in locul de unde nimeni nu se mai intoarce,insa mi-as fi dorit mult sa vad aceasta tara.
    Ar fi trebuit sa ii spuneti lui Dan Diaconescu sa accepte si telefoane de la Romtelecom.Multumesc ca m-ati ascultat si va doresc sanatate

  2. oana niculescu mizil Says:

    Stimata Doamna. Postarea Dumneavoastram-a impresionat.

    Cu totii suntem incercati de Dumnezeu si de aceea va rog sa aveti incredere si speranta! Am sa-i trimit Dlui. Diaconescusolicitarea Dvs. privind Romtelecom, iar in legatura cu excursia in Israel, am sa va rog sa imi lasati un numar de telefon si va vom contacta.

  3. CLAUDIA Says:

    Felicitari vad ca inca nu va deziceti de bunele intentii .V-am lasat un mesaj pe adresa de gmail.As fi fost fericita sa primesc macar un semn sau un sfat.Succes in cariera si sa dea Dumnezeu ca lucrurile sa decurga bine in continuare macar ptr. unii ,ca asta imi va aduce si mie bucurie cu siguranta.


Lasă un răspuns

