Calarasenii de 1 Mai – Spectacol folcloric la Navrom

Cine spune ca nu mai este veselie in tara si calarasenii nu stiu sa se distreze?! Trecand peste realitatile crunte ale saraciei in care traiesc multi dintre romani, sarbatorile au fost si vor ramane motiv de bucurie pentru toti, indiferent „unde” si „cum” ne aflam. Am fost alaturi de calarasenii mei la Ziua Muncii, asa cum se intampla ori de cate ori sunt evenimente, bune sau mai putin bune, in judet. De aceasta data, a fost… de bine. I-am urmarit bucurandu-se la spectacolul folcloric de la Navrom si am fost fericita pentru ei. Fireste ca mi-ar fi placut ca domnul Primar Dragu sa-mi permita sa le adresez un cuvant de pe scena oranata de sarbatoare, cea cu fundal orange, dar m-am aflat in mijlocul lor, am stat de vorba cu multi dintre cei prezenti si asta a fost suficient. Oricum, il felicit pe domnul Primar ca a dat curs unei sarbatori de stanga, asa cum este Ziua de 1 Mai, Ziua Muncii. Din tot amestecul de UNPR pe portocaliu de la festival nu s-a inteles decat ca romanii stiu sa isi aprecieze folclorul si sarbatorile si ca se pot bucura de viata, indiferent pe banii cui (de data asta, ai lor…) si cine le ofera un motiv cu adevarat important!

Iata imagini de la Spectacolul folcloric de la Navrom Calarasi, din 1 Mai, de Ziua Muncii.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

