Se apropie 1 Iunie…

V-am povestit, deseori, despre nepotelele mele, Sofia si Katia, fiicele fratelui meu, Razvan, care nu mai este printre noi. Ele mi-au ramas de la el si le iubesc ca pe lumina ochilor. Nu scap ocazia sa le intalnesc si sa petrec cat mai mult cu ele. Mergem impreuna in parc, le citesc povesti si le raspund la intrebari. Intrebarile sunt din ce in ce mai multe si mai dificile, pentru ca fetele cresc si vor sa afle cat mai multe lucruri despre lumea care le inconjoara. Ce le pot spune ?! Ca viata este frumoasa in aceasta lume, cea mai buna dintre lumile posibile?!

Se apropie 1 iunie, Ziua Copilului. Sper sa pot fi alaturi de Sofia si Katia si sa le pot oferi certitudinea ca viata lor va fi exact cum ne promitem ca o vom face pentru copiii nostri: posibila!

Această prezentare necesită JavaScript.

Un răspuns to “Se apropie 1 Iunie…”

  1. Bibliotecaru Says:

    Tare am o temă relativă la viitorul în care aceşti copii vor avea nepoţi… 😦

    Mie dor de vârsta de patru-cinci ani.


Lasă un răspuns

