Fanus Neagu, „frumosul nebun” al Limbii Romane

S-a dus dintre noi marele autor Fanus Neagu, colosalul poet al Limbii Romane! Ne raman opera si spiritul deschis ale acestui „frumos nebun” al culturii romanesti! Odihneste-te in pace, Maestre! Dumnezeu sa te aiba in paza Lui!

Fănuş Neagu la 61 de ani
de Adrian Paunescu

Cerneala putrezeşte-n călimări,
În beciuri, vinul nostru reînvie,
Ca să miroasă a lăstari de vie
Şi prin armuri ne trec stafii călări.
 
Dintre ai noştri, cei mai mulţi s-au stins,
Bizanţul pretutindeni ni se-arată,
Ce scris zadarnic, vremuri de erată,
Stilistică bogată dinadins.
 
Căderi de roţi de dorul cheii coarbe,
Oprirea va veni, acuş-acuş,
Vai, ce aproape au ajuns cei duşi,
Biblioteca parcă ne resoarbe,
În trista ţară a privirii oarbe,
Amurg valah. Îmbătrînim, Fănuş.

8 Răspunsuri to “Fanus Neagu, „frumosul nebun” al Limbii Romane”

  1. Liviu Popan Says:

    Dumnezeu sa-l odihneasca! S-a dus ultimul mare scriitor al ultimei mari generatii de scriitori.

  2. Ancus.S Says:

    Un rapidist, ca si mine. A iubit mult fotbalul Fanus Neagu. Condoleante!

  3. marchizul Says:

    cred ca a iubit la fel de mult ca fotbalul si limba romana si vinul bun. pacat ca, intr-adevar, dupa generatia asta, mai mult epigoni s-au aratat. Dumnezeu sa-l odihneasca.

  4. bucuresteni Says:

    Dumnezeu sa-l ierte!

  5. Turcia de la o scădere economică de 14,5% la o creştere de 11,4% « Popateapa's Blog Says:

    […] lângă toate acestea am fost blagosloviţi şi cu un guvern marioneta, de pitici şi de blonde! Si vorba aia ” In patria orbilor, chiorul este […]

  6. Turcia de la o scădere economică de 14,5% la o creştere de 11,4% Says:

    […] lângă toate acestea am fost blagosloviţi şi cu un guvern marioneta, de pitici şi de blonde! Si vorba aia ” In patria orbilor, chiorul este […]

  7. Mari Says:

    S-a dus acolo unde vom merge cu totii pana la urma.Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca.

  8. Mari Says:

    D-na Oana,sunt femeia aceea bolnava care dorea sa vada Israelul;
    As dori sa va intreb ,de fapt sa va rog,daca nu m-ati putea ajuta cu o rochita marimea S (nr 36) neagra scurta.Este ziua fetei mele, studenta, intre copii de bani multi (la medicina);nimeni nu stie cat de greu o ducem.
    1..Oricat ar costa,promit sa o platesc in rate,din pensia mea de boala de 386 lei si din ce mai castig din faptul ca ajut o contabila.Pot plati cate 50 lei pe luna pana achitarea completa a sumei ,altfel nici nu accept.
    2. Chiar daca mai stau la calculator din cauza durerilor osoase.care nu ma lasa sa ma odihnesc,eu nu pot merge prin magazine deoarece sunt prea slabita.
    Regret mult ca expun o fiinta nevinovata,respectiv pe fiica-mea la conditii atat de austere.Niciodata nu am crezut ca o sa ajung aici.Totusi in tot raul este si un bine.Cand fiica-mea va fi medic,cu siguranta ca va sti sa-si trateze pacientii cu mult mai multa indulgenta,seriozitate si competenta,deoarece cunoaste pe propria piele ce inseamna suferinta si austeritatea.
    Cu toate ca venitul meu este foarte mic,am reusit sa nu am datorii la nimic.M-am gandit ca in ziua cand imi voi sfarsi aici calatoria, sa nu-mi las fata cu vreo datorie neachitata.De multe ori nici nu stiu cum reusesc asta,din atat de putin
    Eu va multumesc si in caz ca doriti sa ma ajutati (doar daca acceptati sa va platesc produsul in totalitate) deoarece pana mai am inca doua maini nu sunt chiar cersetoare,aveti adresa mea de mail sau puteti sa-mi transmiteti in urmatoarele comentarii.Va doresc un weekend placut!


Lasă un răspuns

